El 26 de junio... ¡ Estrenamos nueva web !
×
49 entradas en el blog Guía para o descenso enerxético
Este es el blog de Guía para o descenso enerxético. Aquí puedes seguir sus actualizaciones y comentarlas.

Avisos de envío postal

Cos envíos que fixemos onte xa són nos quedan 50 libros (aprox.) por enviarmos, que corresponden sobre todo aos mecenas que tedes un só libro como recompensa e que fixestes as vosas achegas ao final da campaña (concretamente, en outubro).

Como por desgraza puidemos comprobar que Correos non está deixando aviso de recollida nalgún caso (esperamos que sexa moi puntual) imos enviar unha mensaxe de correo electrónico a todos aqueles mecenas aos que xa lles foi enviado o seu paquete, para que no caso de non o recibir nun tempo prudencial, acodan á súa oficina de Correos reclamalo.

Se todo vai ben, dentro de 1 semana estarán TODOS os libros entregados aos mecenas que o fixestes posible. Agradecemos a enorme paciencia que estades a ter connosco e agardamos que cando todos o teñades nas vosas mans, a calidade do libro e o interese do seu contido, fagan que vos pagara a pena a longa espera.

Grazas unha vez máis a todas e todas :-)

5 comentarios en esta entrada
  • Juan Angel Munera
    Juan Angel Munera
    3 años

    Buenos días, recibí en su día el enlace para la descarga del libro en pdf pero no me fue posible la descarga y me indicaba que el enlace había caducado, podríais facilitarme otro enlace? Gracias.

  • jose aznar grasa
    jose aznar grasa
    3 años

    Mismo caso que Juan Angel, no pude descargar el libro en pdf. Por favor mandarme un nuevo enlace. Gracias

  • jose aznar grasa
    jose aznar grasa
    3 años

    Mismo caso que Juan Angel, no pude descargar el libro en pdf. Por favor mandarme un nuevo enlace. Gracias

  • Asoc. Véspera de Nada
    Asoc. Véspera de Nada [author]
    3 años

    El enlace no puede caducar, Juan Ángel. ¿Seguro que lo recibiste correctamente? ¿No sería otro el error? Acabo de comprobar y la URL y contraseña que dimos en su momento siguen funcionando.

  • Asoc. Véspera de Nada
    Asoc. Véspera de Nada [author]
    3 años

    Ah, ya comprendo lo que ha pasado. Al enviaros la URL por medio de Verkami, ellos no la ponen directamente, sino que la pasan por medio de un servidor intermedio que es el que ha hecho que caduque. Pero si copiáis y pegáis la dirección que comenzaba por galiza.pospetroleo... en lugar de hacer click, os llevará a la dirección, que sigue funcionando. Si aun así seguís con problemas escribirnos un email a DIADEMOITO luego la arroba, ya sabéis, y luego VESPERADENADA y luego punto ORG.

Añade un comentario