El 26 de junio... ¡ Estrenamos nueva web !
×
49 entradas en el blog Guía para o descenso enerxético
Este es el blog de Guía para o descenso enerxético. Aquí puedes seguir sus actualizaciones y comentarlas.

Xoán Doldán protagoniza o último dos vídeos de #GZposPetroleo

(En castellano más abajo.)

Xa tedes dispoñible a última das entrevistas en vídeo cos membros de Véspera de Nada. Doldán, presidente da nosa asociación e destacado economista ecolóxico, explícanos a súa visión da Galiza pospetróleo e como se prepara para ela a nivel persoal.

No post que vimos de publicar facemos un resume de todos os vídeos, así que aínda o podedes aproveitar para darlle un repaso ás diversas visións persoais dos pioneiros e concienciados do peak oil en Galiza.

Lembra que a campaña remata mañá domingo día 27 de outubro ás 22:00 h. Se pensas que aínda pode haber algún amigo, amiga ou coñecidos teus interesados, anímaos a ver esta serie de vídeos e a faceren a súa achega a tempo. Despois do domingo tamén haberá posibilidade de conseguir o libro, pero a un prezo maior có prezo especial dos mecenas que nos estades a apoiar en Verkami (xa sodes máis de 225!). Ademais os mecenas recibiredes o libro en canto saia do prelo, e antes de que este estea á venda nas librarías!

Grazas unha vez máis pola vosa axuda... Quédanos moi pouquiño para chegarmos ao 2º obxectivo e podermos desfrutar todos da edición ilustrada a cor!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
(En castellano)

Ya tenéis disponible la última de las entrevistas en vídeo con los miembros de Véspera de Nada. Doldán, presidente de nuestra asociación y destacado economista ecológico, nos explica su visión de la Galicia pospetróleo y cómo se prepara para ella a nivel personal.

En el post que acabamos de publicar hacemos un resumen de todos los vídeos, así que todavía lo podéis usar para darle un repaso a las diversas visiones personales de los pioneros y concienciados del peak oil en Galicia.

Recuerda que la campaña termina mañana domingo día 27 de octubre a las 22:00 h. Si piensas que aún puede haber algún amigo, amiga o conocidos tuyos interesados, anímalos a ver esta serie de vídeos y a que hagan su aportación a tiempo. Después del domingo también habrá posibilidad de conseguir el libro, pero a un precio mayor con respecto al precio especial para los mecenas que nos estáis apoyando en Verkami (¡ya sois más de 225!). Además los mecenas recibiréis el libro en cuanto salga de imprenta, y antes de que esté a la venta en librerías.

Gracias una vez más por vuestra ayuda. ¡Nos falta muy poquito para llegar al 2º objetivo y poder disfrutar todos de la edición ilustrada a color!

0 comentarios en esta entrada
  • No hay comentarios
Añade un comentario