❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Víctor Baroja

Víctor Baroja

Barcelona

“Anti - Xupi - Gol” és un llibre que recull molts dels jocs que s’han jugat i que es juguen a les colònies i excursions de lleure i escolars. Una monitora que ha dedicat tota la vida al lleure educatiu ha anat recollint des de ben jove molts dels jocs que practicava. Aquests jocs tenen molt de valor doncs són un testimoni ben actual d’una forma de relacionar-nos entre nosaltres i amb el medi ambient. Jugar de manera sostenible en un entorn natural i meravellós com és el Montseny, interactuant amb la seva fauna i flora. Amb unes il·lustracions i una presentació original, pràctica i atractiva, el llibre pot servir d'inspiració o simplement de gaudi.

Llibre “Calendari de festes amb pirotècnia”

Llibre “Calendari de festes amb pirotècnia”

Un llibre de 256 pàgines, amb moltes fotografies a color, que té per objectiu recollir i mostrar les celebracions festives populars que empren la pirotècnia en algun moment de la seva seqüència ritual. El segon volum d'una col·lecció de llibres dels creadors de festes.org (http://www.festes.org).
Fotografia / Festes populars, Comunitari, Publicacions, Llibres
128
Aportacions
9.270€
De 8.500€
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies