Amadrina o apadrina una part de nosaltres.
Hermanas Picohueso som una companyia petita i ens dediquem a la recerca de nous llenguatges escènics. Diem nous perquè qualsevol cosa que hàgim fet ens sembla ja antiga. Som tres, na Lluki, en Diego i na Gal·la, i gastem tot el nostre temps a trobar allò que ens apassiona, històries que ens mouen, imatges que ens impacten, creences que odiem o qualsevol altra cosa que pugui cridar la nostra atenció. Li donem mil voltes a tot fins a rebentar-ho i després ho fiquem en algun dels nostres projectes. Per a això comptem amb persones col·laboradores a les quals estimem de veritat, i amb qui treballem molt a gust. Estem obsessionades amb generar xarxes col·laboratives de qualsevol tipus i basem tot el nostre treball en això.
És per això que hem decidit fer una campanya de micromecenatge, per a ampliar aquesta xarxa.
Tot aquest treball es finança de diferents maneres i ara també amb la vostra participació. El nostre objectiu és que formeu part del projecte, i se'ns ha ocorregut que una manera de fer-ho és que us feu càrrec d'una part del nostre cos durant un temps, així ens assegurem totes que, almenys, estarà ben alimentada.
Us proposem que amadrineu o apadrineu un tros de nosaltres durant un temps i nosaltres ens comprometem a cuidar-lo i a explicar-vos tot el què necessiteu saber sobre ell.
En realitat el que estareu fent és donar continuïtat al projecte de la companyia i donant suport a un model de finançament que té més a veure amb la cura, la col·laboració i la confiança que amb el benefici econòmic.
Sobre les recompenses
- Informació dels nostres avanços i descobriments durant el 2021.
Durant el que ens queda de procés de creació compartirem amb tu les novetats de la companyia, nous projectes i avanços. Si descobrim alguna cosa seràs la primera a saber-ho!
- Agraïment al nostre web i les nostres xarxes.
Constaràs com a acompanyant del projecte a les nostres pàgines!
- Invitació a un assaig obert i a un passi previ de l’obra en els primers 6 mesos de l’any.
Haurem de fer moltes proves del nou espectacle i la teva opinió sempre compta, et convidarem a participar en algun dels assajos i passis oberts que fem abans de l’estrena perquè puguis veure de primera mà com és el treball de creació!
- Certificat oficial del teu amadrinament.
Rebràs un certificat de la part del cos que has amadrinat en el qual t'explicarem algunes coses sobre ella. Pot ser que t'enduguis algun secret!
- Tote bag de tela amb disseny de Hermanas Picohueso.
Vam dir que no volíem fer marxandatge, però les totebags ens poden, mai en tens masses. Les farem boniques i sostenibles, ho prometem!
- Participar en un taller / invitació a la funció que la teva vulguis / anem-nos-en de canyes.
Ens encanta donar tallers, així que et convidarem a un! Però si l’escena no és el teu lloc, no pateixis, pots venir a veure una funció nostra! i si el que et passa és que el teatre et fa venir ganes de vomitar, no sofreixis, a nosaltres a vegades també, estarem encantades de xerrar d'això amb tu prenent unes canyes!
- Invitació doble a l'estrena de P-ACTE IDIOTA.
Seràs dels únics convidats a la funció, i podràs veure el resultat de tot aquest procés acabat de sortir del forn.
- Et farem un altar en les nostres xarxes, com si fossis la nostra Maria Teresa de Calcuta personalitzada.
Si no has mirat el nostre Instagram et recomanem que hi vagis corrent, compartiràs feed amb personatges molt rellevants de la història.
- Véns a sopar amb nosaltres i et responem a totes les teves preguntes i ens fem selfies disfressades.
T'has passat, ets fan, així que farem gairebé tot el que ens demanis.
Qui som
Hermanas Picohueso som en Diego, na Gal·la i na Lluki. Tres hiperactives addictes a la feina, dislèxiques i tremendament disperses. Ens ajuntem tant com podem per a posar la nostra energia en aquest projecte. Ens costa molt dir que no, així que sovint tenim més feina de la que sanament podríem assumir, però ens encanta. Ens agrada ocupar-nos de totes les parts dels processos de creació, però sabem envoltar-nos d'expertes que ens ajuden sempre al fet que el que fem tingui sentit.
Estimem el que fem i, de veritat, posem la vida en això.
A què destinarem les vostres aportacions
El gran projecte en el qual estem treballant ara mateix es diu P-ACTE IDIOTA, el nostre nou espectacle en el qual portem prop d'un any treballant. Es tracta d'un espectacle de carrer en el qual presentem la nostra pròpia religió, bé, una religió que hem descobert. Ens fa molta il·lusió que la conegueu perquè creiem que us salvarà la vida. L'estrenarem a Fira Tàrrega 2021, i estem preparant un bon sarau per a convèncer-vos a totxs.
Aquest nou espectacle es finançarà gràcies a una xarxa de coproduccions que aportaran gairebé tot el necessari perquè això tiri endavant, però ens falta una petita part que és la que hem reservat per al micromecenatge. Les nostres acompanyants fins ara són:
Fira Tàrrega
Teatro do Mar (PT)
Nau Ivanow
C.IN.E
L’Usine (FR)
Calendari previst
El procés de creació de P-ACTE IDIOTA durarà aproximadament fins al mes de maig, llavors començaran les preestrenes en les quals volem mostrar el nostre treball a les nostres acompanyants, així que quantes més sigueu, millor!
L'estrena, serà al setembre de 2021, dins del marc de Fira Tàrrega, i si la pandèmia ens ho permet, anirem girant per diferents espais, ciutats i pobles d'allí i aquí per a convèncer al món sencer de ser IDIOTA.
+ Info
Pots trobar més informació sobre el projecte en la nostra pàgina web: www.hermanaspicohueso.com
Pots trobar més mogudes a les nostres xarxes socials:
Instagram
Facebook
13 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
Pili G
💪💪💪
Alix Gentil
¡Vamos Allá!
Mary Blasco
Que ilusión!!!!!
Xacattack
No us lesioneu, eh! Cuideu-me aquesta extremitat.
Luis Baro
El Somni estima a les hermanes picohueso
Barbara sánchez
Crec q un dit en els temps q corren, és súper útil ☝🏼
Catin
Estic encantat de ser una mecenas!
Catin
Estic encantat de ser una mecenas!
Catin
Estic encantat de ser una mecenas!
Teresa
Molta sort i molta feina!!!!