Què passa quan no es té ni idea de les falles? Coneixes les falles? Eres faller? Si les falles són la millor festa del món, per què encara no són patrimoni immaterial de la humanitat? Per què no sabem solucionar els problemes que ens afecten com a col·lectiu i ens enfronten als veïns? Què són les falles? Festa? Petards? Botelló? Evolucionem amb les falles?
Fa uns tres milions d'anys un simi es va posar en peus i va caminar uns passos canviant per sempre la història natural… Fa 14 anys la Falla Plaça de Jesús va plantar una falla de “palets” i va canviar la nostra història. Pot semblar curiós que amb el nom de FALLA PLAÇA DE JESÚS parlem d'evolució i no de creacionisme, però pensem que tot en esta vida té un camí, que gens sorgeix de sobte, gens creix de forma espontània...
En l'A.C. Falla Plaça de Jesús apostem per una falla en la qual sempre té valor la concepció artística, la participació activa del públic que la visita, la consciència social amb projectes que van més enllà i intenten que l'espectador es marxe pensatiu després de la seua visita.
I sense oblidar els nostres orígens com a espècie, com a festa, com a comissió, revisant les nostres idees, aprenent dels nostres errors i aprofitant cadascuna de les idees que ressorgeixen com a Au Fenix des de les cendres de cada 19 de Març... arribem a Evolució I Homo.
Esta és la nostra aposta. Nosaltres ho tenim clar i ja estem treballant perquè es faça realitat. Una falla amb contingut que només necessita de la Teua Ajuda.
I amb nosaltres José Lafarga, un reconegut artista de secció especial. Sent una falla tan “insignificant” com som, només hi ha un motiu que haja mogut a un artista així a plantar-nos: el nostre projecte. Si un artista de secció especial vol plantar este projecte, si ha confiat en nosaltres… No vas a fer-ho tu?
Les vostres aportacions es destinaran al disseny, creació i "plantà" de les nostres idees traduïdes en un monument que vos mostrarem el dia 15 de Març. A canvi, vos oferim una varietat de recompenses, amb l'objectiu principal que sigau també partícips d'aquest projecte, que ho sentiu vostre i que ho gaudiu amb nosaltres.
El calendari de producció és senzill: la falla estarà acabada i "plantada" en la nostra plaça Jesús la nit del 15 de març i es cremarà la nit del 19.
Les recompenses es lliuraran, en la seua majoria, durant la setmana fallera, que són els dies de l'any amb més activitat, a excepció del llibret (llibre d'activitats) que es lliurarà en format paper el dia de la presentació del mateix (finals de febrer, data per determinar).
Seguix totes les novetats i notícies en les nostres xarxes socials...
0 comments
If you are already a sponsor, please Log in to comment.