❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.
No hi ha projectes en marxa, categories o tags amb aquesta cerca...
Pulsa ‘Enter’ per buscar entre tots els projectes :)
Projectes en marxa
Categories i Tags
Gòtic edita el seu 2n disc: "Gegants i serpentines"!
L'any 1978 Gòtic va gravar el que havia de ser el seu segon disc. Aquell treball mai va ser publicat. Ara, les gravacions originals han estat digitalitzades i remasteritzades pels components d'aquella formació, i el 2n disc de Gòtic podrà, amb l'ajut dels nostres amics, veure la llum definitivament!
L'enllaç al projecte s'ha copiat al teu portapapers
Projecte seguit!
T'avisarem al teu email d'usuari/a quan el projecte estigui en marxa, aconsegueixi l'objectiu i abans que acabi la campanya perquè puguis aportar-hi si ho desitges.
Menció personal en el llibret de crèdits inclòs en el disc + Accés a la descàrrega del projecte en format MP3.
20€
69 mecenes
☆
Enviament del CD dedicat + Menció en el llibret de crèdits inclòs en el disc + Reconeixement en la pàgina del projecte, en el web de Gòtic.
30€
15 mecenes
☆
Enviament del CD dedicat + Descàrrega en MP3 + Menció en el llibret de crèdits inclòs en el disc + Reconeixement en la pàgina del projecte, en el web de Gòtic.
40€
18 mecenes
☆
1 invitació per al concert de presentació -que tindrà lloc a Barcelona-, i on es lliurarà el disc en mà signat pels músics + Descàrrega en MP3 + Menció en el llibret de crèdits inclòs en el disc + Reconeixement en la pàgina del projecte, en el web de Gòtic.
60€
22 mecenes
☆
2 invitacions per al concert de presentació -que tindrà lloc a Barcelona-, i on es lliurarà el disc en mà signat pels músics + Descàrrega en MP3 + Menció en el llibret de crèdits inclòs en el disc + Reconeixement en la pàgina del projecte, en el web de Gòtic.
150€
En queden 2 (de 5)
☆
2 invitacions per al concert de presentació -que tindrà lloc a Barcelona-, i on es lliurarà el disc en mà signat pels músics + Descàrrega en MP3 + Menció en el llibret de crèdits inclòs en el disc + Reconeixement en la pàgina del projecte, en el web de Gòtic + Assistència a les proves de so del concert de presentació + Assistència al backstage, entrevista personalitzada i fotografia de grup amb els músics.
Dona-li suport amb una donació
Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:
Gòtic edita el seu 2n disc: "Gegants i serpentines"
Gòtic és un grup de rock progressiu català que va estar en actiu durant els anys daurats de l'anomenat Rock Laietà, a la dècada dels anys 70 del segle passat. Estava format originalment per Jep Nuix a la flauta travessera, Jordi Vilaprinyó als teclats, Rafael Escoté al baix i Jordi Martí a la bateria. Va actuar en la darrera edició del Canet Rock i en diverses ocasions a la mítica sala Zeleste del carrer de l'Argenteria, a Barcelona, seu emblemàtica de la cultura musical d'aquell moment.
La seva música, descriptiva i onírica, plena de fresques influències mediterrànies, alterna ritmes d'amalgama trepidants amb moments de gran lirisme. El seu primer disc, Escenes editat l'any 1978, fou molt ben acollit i valorat com un dels cimals del rock progressiu català.
Un temps després, Jep Nuix va deixar el grup (dissortadament, va morir l'any 1998) i s'hi incorporaren Agustí Brugada a la flauta travessera i Eugeni Gil a la guitarra elèctrica. Amb aquesta formació es van gravar en format maqueta una sèrie de peces que havien de constituir un nou disc, que no es va arribar a editar mai.
Un cop remasteritzat el material gravat aleshores, n'emprenem ara l'edició amb la intenció de fer arribar a tots els melòmans d'aleshores i als actuals les notes fresques i evocadores d'una música que no es marceix malgrat el pas del temps.
A QUÈ DESTINAREM LES VOSTRES APORTACIONS
A cobrir les despeses d'edició, elaboració i difusió del disc i a la seva presentació per mitjà d'un concert.
CALENDARI PREVIST
La fabricació del disc serà a principis del 2016. Durant el primer trimestre de 2016 es podrà descarregar en format MP3 i s'enviarà als mecenes que hagin triat aquesta recompensa. El concert de presentació tindrà lloc a la ciutat de Barcelona, a finals de primavera/principis d'estiu de 2016.
AMICS
Totes les persones que ens ajudeu en el projecte sereu puntualment informades del seu desenvolupament. El web de Gòtic serà actualitzat també a cada pas del procés.
Farem el possible per fer-vos participar en tot el camí...
De momento sólo tenemos prevista la edición en CD, ya que la edición en vinilo disparaba los costes. De todas formas, y dependiendo de cómo vayan las ventas, nos plantearemos una posible edición en vinilo ya que hemos recibido diversas peticiones en este sentido.
Muchas gracias por tu interés!
Un cordial saludo,
Gòtic
José Francisco Valle Santos
más de 9 años
Este disco ¿tendrá una edición en vinilo?. Escenes es una joya pero complicado de encontrar.
#11 /
Un magnífic concert! / ¡Un concierto estupendo! / A great live!
17 Juny 2016
[CA]
Benvolgut mecenes,
Vam gaudir de valent interpretant els temes del disc "Gegants i serpentines" en el concert que vam oferir a la sala Luz de Gas el dia 15 de juny. Vam tornar a experimentar les magnífiques sensacions de compartir escenari i veure com el públic gaudia amb la nostra música.
Moltes gràcies per haver ajudat a fer-ho possible!
[ES]
Estimado mecenas,
Disfrutamos de lo lindo interpretando los temas del disco "Gegants i serpentines" en el concierto que ofrecimos en la sala Luz de Gas el día 15 de junio. Volvimos a experimentar las magníficas sensaciones de compartir escenario y ver cómo el público disfrutaba con nuestra música.
¡Muchas gracias por haber ayudado a hacerlo posible!
[EN]
Dear patron,
We enjoyed very, very much playing the songs of the album "Gegants i serpentines" in the concert that offered in the Luz de Gas on June 15. We have reexperienced the great sensations of sharing the scene and see how the audience enjoyed our music.
Can you let us know the set list? Any chance to release an album with live material?
For us, fans, every bit of information is gold.
thanks
Jordi Martí
9 años
Hola Javi,
Vam gaudir molt en el concert. A més, la sala estava plena i amb el públic molt entregat. Si les circumstàncies són propícies, potser farem algun altre concert. En tot cas, ho difondríem amb temps.
Javi Herrera
9 años
Enhorabona! Veig per les imatges que va estar molt bé de públic.Teniu previst fer-ne més, de concerts?
T'adjuntem enllaç a la web de Gòtic, on hem penjat alguns fragments del concert de presentació del disc "Gegants i serpentines" que va tenir lloc el 15 de juny de 2016 a la sala Luz de Gas de Barcelona.
Esperem que en gaudeixis!
[ES]
Estimado mecenas,
Te adjuntamos enlace a la web de Gòtic, donde hemos colgado algunos fragmentos del concierto de presentación del disco "Gegants i serpentines" que tuvo lugar el 15 de junio de 2016 en la sala Luz de Gas de Barcelona.
Per aclarir malentesos: el disc "Maqueta" és una difusió pirata, amb deficient qualitat sonora, de la gravació efectuada pel grup Gòtic l'any 1978. La gravació original, digitalitzada i remasteritzada, ha sigut editada pel grup mateix l'any 2016 amb el títol "Gegants i serpentines".
[ES]
Para aclarar malentendidos: el disco "Maqueta" es una difusión pirata, con deficiente calidad sonora, de la grabación efectuada por el grupo Gòtic el año 1978. La grabación original, digitalizada y remasterizada, ha sido editada por el propio grupo el año 2016 con el título "Gegants i serpentines".
[EN]
To clarify misunderstandings: the album "Maqueta" is a pirate broadcast, with poor sound quality, of the recording made by the Gòtic group in 1978. The original recording, digitalized and remastered by the same group, was published in 2016 with the title "Gegants i
Vam gaudir de valent interpretant els temes del disc "Gegants i serpentines" en el concert que vam oferir a la sala Luz de Gas el dia 15 de juny. Vam tornar a experimentar les magnífiques sensacions de compartir escenari i veure com el públic gaudia amb la nostra música.
Moltes gràcies per haver ajudat a fer-ho possible!
[ES]
Estimado mecenas,
Disfrutamos de lo lindo interpretando los temas del disco "Gegants i serpentines" en el concierto que ofrecimos en la sala Luz de Gas el día 15 de junio. Volvimos a experimentar las magníficas sensaciones de compartir escenario y ver cómo el
Per fi ha arribat el dia de presentar el disc "Gegants i serpentines". Ja saps que si vas fer una aportació de 40 € tens dret a una entrada, i si la vas fer de 60 € o més, tens dret a dues entrades. Per accedir a la sala del concert, només hauràs d'identificar-te a l'entrada.
T'adjuntem enllaç a una notícia apareguda al diari El Punt Avui.
Ens veiem a les 21.00 h a la sala Luz de Gas!
[ES]
Estimado mecenas,
Por fin ha llegado el día de presentar el disco "Gegants i serpentines". Ya sabes que si hiciste una aportación de 40 € tienes derecho a una entrada, y si la hiciste de 60 € o más, tienes derecho a dos entradas. Para acceder a la sala, sólo deberás identificarte a la entrada.
Ja tenim disponibles les entrades per al concert de presentació del disc "Gegants i serpentines", que tindrà lloc el dimecres 15 de juny, a les 21.00 h, a la sala Luz de Gas (Muntaner 246, Barcelona). Ja saps que si vas fer una aportació de 40 €, la teva recompensa inclou una entrada, i si la vas fer de 60 o 150 €, la teva recompensa inclou dues entrades. En tots dos casos, per poder accedir a la sala el dia del concert només caldrà que t'identifiquis a l'entrada.
Si la teva recompensa no incloïa entrades, pots comprar-les per avançat, amb bonificació, accedint a aquest enllaç de ticketing. El mateix
Ja hem posat a la venda el disc "Gegants i serpentines" de Gòtic. Es pot adquirir a través de la pàgina web oficial del grup. Per accedir-hi podeu clicar aquí.
[ES]
Ya hemos puesto a la venta el disco "Gegants i serpentines" de Gòtic. Se puede adquirir a través de la página web oficial del grupo. Para acceder a la misma podéis clicar aquí.
[EN]
We have already released the album "Gegants i serpentines" of Gothic. Is available through the official website of the group. To get there, you can click here.
Estem molt contents perquè ja tenim el disc editat. Com pots veure, ha quedat preciós! Amb això hem assolit l'objectiu que ens va animar a demanar el suport dels nostres amics a través del micro-mecenatge. Ara el començarem a enviar als qui van triar l'opció de rebre'l a casa com a recompensa per la seva aportació.
L'aparició del disc ens il·lusiona i ens motiva encara més a prosseguir els assajos per al concert de presentació que tindrà lloc el dia 15 de juny a la sala Luz de Gas, a Barcelona. T'hi esperem!
Seguirem informant.
[ES]
Estimado mecenas,
Estamos muy contentos porque ya tenemos editado el disco. Como puedes ver, ¡ha quedado precioso! Con esto, hemos logrado el objetivo que nos animó a pedir el apoyo de nuestros amigos a través del
Tenim el goig de comunicar-te que ja està acabat el disseny del disc i que ben aviat el podrem enviar als amics que van triar l'opció de rebre'l a casa.
També et fem saber que ja hem començat els assaigs per al concert de presentació que tindrà lloc el dia 15 de juny a la sala Luz de Gas, a Barcelona. Tal com es pot veure a la foto, estem molt il·lusionats!
Seguirem informant.
[ES]
Estimado mecenas,
Tenemos el placer de comunicarte que ya está terminado el diseño del disco y que muy pronto lo podremos enviar a los amigos que eligieron recibirlo en casa.
También te comunicamos que ya hemos iniciado los ensayos para el concierto de presentación que tendrá lugar el día 15 de junio en la sala Luz de Gas, en Barcelona.
Tal como se puede observar en la foto, ¡estamos muy ilusionados!
Estem acabant de recollir les dades de les persones que han col·laborat en el verkami per tal d'incloure-les en el llibret de crèdits del disc. Només ens queda aquest petit detall perquè pugui veure la llum i el puguis tenir ben aviat a les mans.
També et comuniquem que ben aviat començarem els assaigs per al concert de presentació, que tindrà lloc el dimecres 15 de juny a la sala Luz de Gas de Barcelona. Reserva't la data!
T'adjuntem enllaç a una entrevista que ens van fer el dia 28 de gener a Ràdio Sabadell.
Seguirem informant.
[ES]
Estimado mecenas,
Estamos acabando de obtener los datos de las personas que han colaborado en el verkami para incluirlas en el
Hem aconseguit amb escreix l'objectiu que ens havíem proposat per finançar l'edició de "Gegants i serpentines" el 2n disc de Gòtic. Gràcies a la generosa aportació de 140 mecenes, entre les quals, la teva, hem pogut reunir els recursos suficients per tirar endavant el projecte.
Ara encarregarem la confecció dels CD i el llibret de crèdits, i ben aviat començarem els assajos per preparar el concert de presentació que tindrà lloc a finals de primavera/principis d'estiu. Et mantindrem informat de tot plegat.
Moltes gràcies, un cop més per la teva inestimable col·laboració!
[ES]
Estimado mecenas,
Hemos alcanzado con holgura el objetivo que nos habíamos propuesto para financiar la edición de "Gegants i serpentines", el segundo disco de Gòtic. Gracias a la
El projecte de Verkami destinat a l'edició del nostre disc "Gegants i serpentines" encara la recta final. Queden pocs dies perquè finalitzi el termini i ja gairebé hem arribat a la fita que ens havíem proposat.
Ara volem que coneguis un per un els cinc músics que formen Gòtic, als quals tindràs ocasió d'escoltar i veure actuar en directe en el concert de presentació del disc. Te'ls presentem en aquest video.
[ES]
Estimado mecenas,
El proyecto de Verkami destinado a la edición de nuestro segundo disco "Gegants i serpentines" encara la recta final. Quedan pocos días para que finalice el plazo y casi hemos conseguido el objetivo que nos habíamos marcado.
El festival Canet Rock fou un dels esdeveniments musicals més importants dels anys 70 del segle XX a Catalunya. En l'edició de 1978, el grup Gòtic hi va participar interpretant diversos temes, un dels quals, "Gegants i serpentines", pots veure i escoltar en el video adjunt.
[ES]
Estimado mecenas,
El festival Canet Rock fue uno de los acontecimientos musicales más importantes de los años 70 del siglo XX en Catalunya. En la edición de 1978, el grupo Gòtic participó interpretando diversos temas, uno de los cuales, "Gegants i serpentines", puedes ver y escuchar en el video adjunto.
L'any 1978, Gòtic va participar al programa de TV "Musical Express", conduït per Àngel Casas, i va enregistrar el tema "Funky" del seu futur segon disc. Aquest disc que ara editarem gràcies a la vostra col·laboració en el Verkami que hem engegat. Us adjuntem el video d'aquella gravació.
[ES]
Queridos mecenas,
El año 1978, Gòtic participó en el programa de TV "Musical Express", conducido por Angel Casas, y grabó el tema "Funky" de su futuro segundo disco. Este disco que vamos a editar, gracias a vuestra colaboración, mediante el proyecto de Verkami. Os adjuntamos el video de aquella grabación.
[EN]
Dear patrons,
In 1978, Gòtic take part in the TV program "Musical Express" showing by Angel Casas,
2 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
Gòtic
Autor/a
Hola José Francisco,
De momento sólo tenemos prevista la edición en CD, ya que la edición en vinilo disparaba los costes. De todas formas, y dependiendo de cómo vayan las ventas, nos plantearemos una posible edición en vinilo ya que hemos recibido diversas peticiones en este sentido.
Muchas gracias por tu interés!
Un cordial saludo,
Gòtic
José Francisco Valle Santos
Este disco ¿tendrá una edición en vinilo?. Escenes es una joya pero complicado de encontrar.