No hi ha projectes en marxa, categories o tags amb aquesta cerca...
Pulsa ‘Enter’ per buscar entre tots els projectes :)
Ja està oberta la recepció de protojocs de taula! El guanyador serà premiat amb 100€ i una campanya amb un 100% de descompte per fer realitat el seu protojoc a Verkami en col·laboració d'una editorial i distribuïdora.
A més, DAU Barcelona ofereix als 25 protojocs seleccionats: 1 entrada per a l'espai PRO i 1 taula valorada en 100€ de la que podran gaudir gratuïtament per presentar el seu proto al públic assistent al 7è Festival del Joc DAU Barcelona 2018!
Apunta't a l'Esdeveniment de Facebook per estar al dia de tot!
El festival DAU Barcelona oferirà a cadascun dels 25 autors/es seleccionats:
1 entrada per l'espai PRO del festival i 1 taula valorada en 100€ de la que podran gaudir-ne gratuïtament per presentar el seu proto al públic assistent a la 7a edició del DAU Barcelona 2018 Festival de Jocs de Taula durant el 24 i 25 de Novembre!
El Dissabte 24 de Novembre s'entregaran els diplomes als 4 jocs finalistes i el jurat anunciarà el guanyador/a! El protojoc guanyador del Concurs, a més de rebre el premi de la V edició per presumir a la seva prestatgeria, tindrà la possibilitat de fer realitat el joc amb una campanya de crowdfunding a Verkami amb un 100% de descompte, amb una aportació inicial de 100€ i la col·laboració d'una editorial i distribuïdora. Comptarà a més a més amb el recolzament a xarxes i mitjans per part dels membres del jurat i de Verkami. Una bona canya a la campanya!
Consulta les Bases del concurs i juga les teves cartes :D
Envia'ns el teu protojoc abans de l'1 de Setembre de 2018 a [email protected] indicant a l'assumpte 'V Concurs de Protojocs Verkami DAU Barcelona 2018'.
Es valorarà la originalitat, la jugabilitat, l'ambientació, l'adaptació a diferents tipus de públics així com els valors culturals dels jocs finalistes.
La data límit per enviar-nos el teu protojoc en PDF és l'1 de Setembre de 2018. Entre els jocs rebuts se seleccionaran 25 protojocs.
Els 25 protojocs seleccionats hauran d'enviar un prototip del joc complet i apunt per ser jugat abans de l'1 de Novembre de 2018 per poder ser jugat per l'equip de Verkami que seleccionarà els 5 protojocs finalistes.
Els membres del jurat es reuniran per jugar als 5 protojocs finalistes i deliberar per decidir el guanyador.
El Dissabte 24 de Novembre de 2018 a les 19h al DAU Barcelona (Fabra i Coats) se celebrarà l'Entrega de premis de la V edició del Concurs on s'anunciaran els 5 finalistes i el veredicte del jurat, el Proto guanyador!
Responsable de DevirTV, condueix la Taverna del Troll del programa Territori Clandestí a Ràdio4-RNE i dinamitza les activitats de la botiga The Curiosity Shop.
Qui hi pot participar
El Concurs està obert a tots els autors/es de jocs de taula.
Només hi poden participar jocs que no hagin estat editats anteriorment, comercialment o en autoedició.
Els jocs poden ser per qualsevol nombre de persones.
Dates importants
El Concurs consta de cinc etapes:
Enviament de regles i versió imprimible a [email protected] amb l'assumpte "V Concurs de Protojocs Verkami". La data límit per enviar-nos el teu protojoc és l'1 de Setembre de 2018.
Entre els jocs rebuts se seleccionaran 25 protojocs.
Enviament, per part dels 25 protojocs seleccionats d'un prototip del joc complet abans de l'1 de Novembre de 2018 per poder ser jugats per l'equip de Verkami que seleccionarà als 5 protojocs finalistes.
Els membres del jurat es reuniran per jugar als 5 protojocs finalistes i deliberar per decidir-ne el guanyador.
El Dissabte 24 de Novembre de 2018 a les 19h al Festival DAU Barcelona, a l'Ateneu L'Harmonia de la Fábrica Fabra i Coats, se celebrerà l'entrega dels premis de la 5a edició del Concurs on s'hi anunciaran els 5 jocs finalistes i el veredicte del jurat, el proto guanyador!
El festival DAU Barcelona ofereix als 25 protojocs seleccionats:
1 entrada per l'espai PRO del festival i 1 taula valorada en 100€ de la que podran gaudir-ne gratuïtament per presentar el seu proto al públic assistent al 7è Festival del Joc DAU Barcelona 2018.
Condicions i com enviar les regles del proto
Els participants hauràn d'envianr les regles del joc i una versió imprimible o fotografia dels seus components.
Les regles no podran excedir dels 15.000 caràcters.
Les regles no estaran identificades amb el nom de l'autor/a i han d'incloure les següents dades a una pàgina principal:
Nom del joc
Nombre de persones jugadores
Edat mínima de les persones jugadores
Públic al que es destina (infantil, familiar, persones jugadores experimentades, altres)
Duració aproximada d'una partida
Materials de joc
També enviaran una fitxa d'autor/a (nom, direcció postal, telèfon de contacte, direcció electrònica, nom del joc).
Tota aquesta documentació s'enviarà per correu electrònic a [email protected] amb l'assumpte:‘V Concurs de Protojocs Verkami’.
Amb data màxima de l'1 de SETEMBRE de 2018. Fent servir exclusivament formats .pdf, .jpg y .doc.
Les regles i la resta de documentació es poden enviar en català, castellà o anglès.
Només es podrà presentar UN JOC per autor/a.
Justificant de recepció
L'organització del Concurs enviarà un justificant de recepció dels dossiers de documentació presentats via e-mail.
Selecció de finalistes i enviament de protos complets
Entre els protos rebuts se'n seleccionaran un màxim de 25. Els autors/es dels protos seleccionats seran avisats per correu electrònic el Setembre de 2018.
Se'ls demanarà que enviïn un prototip del joc complet i apunt per ser jugat abans del 1 de Novembre de 2018.
El festival DAU Barcelona ofereix als 25 protojocs seleccionats:
1 entrada per l'espai PRO del festival i 1 taula valorada en 100€ de la que en podran gaudir gratuïtament per presentar el seu proto al públic assistent del 6è Festival del Joc DAU Barcelona 2018.
Per reservar una taula, Verkami convidarà per correu electrònic a tots els 25 seleccionats a un Doodle o servei similar des d'on podran escollir 1 torn: Matí (10h a 15h) o Tarda (15h a 20h) d'un dia: Dissabte 24 de Novembre o Diumenge 25 de Novembre de 2018.
Els danys que puguin rebre els prototips durant l'enviament no seran imputables a la organització del concurs. Per garantir l'anonimat dels tests dels jocs presentats el nom de l'autor/a no podrà figurar a cap lloc de la documentació enviada (regles, tauler i/o altres elements de joc, caixa, etc.).
Els prototips seran enviats a una direcció postal a confirmar per email.
El jurat
El jurat estarà format per especialistes en jocs de taula. Els membres que el conformaran seran anunciats durant el mes de Agost 2018.
Els membres del jurat es reuniran per jugar als 5 jocs finalistes i el dissabte 25 de Novembre de 2018 ho tornaran a fer per contrastar opinions, deliverar i donar la seva nota final.El jurat anunciarà els 4 finalistes i designarà el guanyador/a del ‘V Concurs de ProtoJocs Verkami DAU Barcelona’.
Si ho creu convenient per la quantitat dels jocs presentats, podrà atorgar un accèssit.
La seva decisió serà inapelable. El jurat valorarà la originalitat, la jugabilitat, l’adaptació a diferents tipus de públic i als valors culturals dles jocs finalistes.
Devolució dels protos finalistes
Els prototips seran tornats en mà durant les jornades DAU Barcelona o bé per correu certificat als seus autors/es abans del 30 de Desembre de 2018.
Resolució del jurat
La decisió del jurat es farà pública el Dissabte 24 de Novembre de 2018 a les 19h durant el 7è Festival del Joc DAU Barcelona 2018 a la Fàbrica de Creació Fabra i Coats (Ateneu L’Harmonia. Carrer de Sant Adrià, 20. Sant Andreu. Barcelona) i s'entregaran els diplomes als 4 finalistes i el premi al proto guanyador.
Premis
El guanyador, a més de rebre el premi de la V edició per presumir-ne a la seva prestatgeria, tindrà la possibilitat de finançar el seu joc amb una campanya de crowdfunding a Verkami amb una comissió del 0% per part de Verkami, una aportació inicial de 100 euros i amb la col·laboració d'una editorial i distribuïdora a determinar segons els tipus de joc.
El guanyador/a comptarà amb el recolzament a mitjans per part del jurat i Verkami.
S'atorgaran diplomes als 4 jocs finalistes.
Als 25 protojocs seleccionats, el festival DAU Barcelona els hi ofereix:
1 entrada per l'espai PRO del festival i 1 taula valorada en 100€ de la que en podran gaudir gratuïtament per presentar el seu proto al públic assistent al 7è Festival del Joc DAU Barcelona 2018.
Acceptació del reglament
La participació al Concurs suposa l'acceptació íntegra d'aquest reglament.
Encara tens algun dubte? Descarrega't les Bases o contacta amb nosaltres.