❗️Para poder empregar Verkami debes facelo dende outro navegador. Instala ou entra desde: Microsoft Edge, Chrome ou Firefox. Microsoft deixou de actualizar o navegador Internet Explorer que estás empregando e deixou de ser compatible coa maioría dos sitios web.

El Sidral

El Sidral

Sant Joan de Vilatorrada

Al 1989, un grup de nens i nenes de Sant Joan de Vilatorrada, veient que en la Festa Major del poble no hi havia cap acte del qual poguessin sentir-se protagonistes, va adreçar-se a l'aleshores alcalde perquè volien un correfoc. Una colla de pares amb molta empenta, amb l'ajut d'entitats i associacions van organitzar el que va ser un dels primers correfocs infantils de Catalunya i la llavor del que avui és la Festa Major Infantil de Sant Joan. Per gestionar tot aquest món d'il·lusions i de somnis, es va fundar El Sidral l'any 1992, l'entitat que fins avui segueix organitzant la FMI. Les diferents accions de la festa omplen de colors i rialles el poble. Tots els actes són gratuïts.

Utilizamos cookies propias esenciais para poder ofrecer o noso servizo e de terceiros para poder coñecer o uso da páxina. Política de Cookies