❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Tira-li LLENYA al FOC

La Chimenea de Zaidía som un espai Sociocultural Autogestionat, que, com uns altres, en els diferents barris de la ciutat de valència té com a objectiu construir alternatives a les necessitats socials i culturals que tenim, denunciant el que l'ajuntament i la generalitat abandonen.

La Chimenea de Zaidía

Un projecte de

Categoria

Creat a

València
0
segons
155
Aportacions
4.710€
De 12.321€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

La Chimenea de Zaidía som un espai sociocultural autogestionat, que, com uns altres, en els diferents barris de la ciutat de valència té com a objectiu construir alternatives a les necessitats socials i culturals que tenim, denunciant el que l'ajuntament i la generalitat abandonen.

Com moltes sabeu, des d'octubre del 2013, vam portar restaurant el que entre altres coses va ser un antic Teatret de barri, moltes de les quals heu estat, heu viscut la màgia i la bona energia que té l'espai, i vist, que tots els donatius dels socis i sòcies s'han invertit en millores per a ell.

Per desgràcia, la normativa vigent és bastant agressiva amb aquest tipus de projectes i ens veiem obligats/ades a condicionar més l'espai si volem seguir oferint aquest servei a la comunitat i al barri.

Des del principi la Chimenea s'ha mostrat com un espai obert a tots i totes les persones i propostes que volgueren embarcar-se en aquesta bonica aventura. És per açò que ens hem proposat llançar aquesta convocatòria de Verkami, són infinites les persones que ens han oferit el seu suport i volem atrevir-nos a provar!! amb les petites aportacions de cadascuna de vosaltres es poden arribar a aconseguir grans coses.

Mil lemes porten dècades acompanyant-nos i cada vegada hi ha més alternatives que poden fer-los possibles, la unió fa la força, no aconseguiran robar-nos els nostres somnis, a dalt el poder popular!!

Si has estat, si ho has sentit, si ho has compartit, si ho has viscut i ho vols seguir fent, recolza el projecte!! No permetes que apaguen la flama de la Chimenea, ni la que tots i totes portem dins!!

Us deixem un enllaç amb boniques fotos de Rafael Aliaga, gràcies bonic!

Agraïments

Volem agrair a Maribel Moreno, que ens ha ajudat amb el video, gràcies bonica!! per la teua disponibilitat, rapidesa, paciència, creativitat i amor pel que fas.

A Adrian Torres Astaburuaga, que ens està ajudant a pilotar l'entramat laberintic de la part arquitectònica i vigències normativiques. Gràcies Adri!, per la teua professionalitat, astúcia i entusiasme en aquest tipus de projectes.

A Mafalda y a La Rana Mariana, que ens han prestat les seues potents i precioses cançons reivindicatives.

A Moa Granath i a Laia Taberner, que van creure en aquest projecte des del principi i ja li van tirar bona llenya al foc! Mil gràcies precioses!

A Guillem, Mª José, Nuria i Ramiro veïns del barri, a Raúl y Darwin del Racó de Quevedo, pel seu oferiment, suport i disponibilitat.

A totes les persones que vau assistir al enregistrament del video, va ser breu però intens!

I per descomptat, a totes i cadascuna de les persones que han recolzat i ho segueixen fent perquè la flama d'aquesta CHIME no s'apague!

Vostres aportacions estaran destinades

Al condicionament de l'espai per a complir amb els requisits "pertinents, segons normativa vigent", que ens permeta continuar realitzant activitats en la mateixa línia de les quals s'estaven desenvolupant.

Quant caldrá esperar?

Hem calculat que la producció del projecte pot ser de dos mesos, després de l'obtenció del cofinançament. Tenim pensat dur a terme el projecte durant els mesos d'agost i setembre, encara que,depenent de la demora que puga implicar el període vacacional, podria estendre's fins al mes d'octubre.

Les recompenses es lliuraran al final d'aquests dos/tres mesos.

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

2 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • La Chimenea de Zaidía

    La Chimenea de Zaidía
    Autor/a

    11 años

    Hola Natxo,

    Estem en el carrer Ruaya, 3. Al barri de la Saïdia. Però ara de moment, les activitats estan parades.

  • Natxo

    Natxo

    11 años

    On está?.Adreça, vull dir...

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies