❗️Para poder empregar Verkami debes facelo dende outro navegador. Instala ou entra desde: Microsoft Edge, Chrome ou Firefox. Microsoft deixou de actualizar o navegador Internet Explorer que estás empregando e deixou de ser compatible coa maioría dos sitios web.

La República Rumbera, el primer disc

La República Rumbera neix l'any 2011, arrel del curs d'introducció a la Rumba Catalana organitzat per FORCAT i dirigit per Pere Pubill Calaf "Peret". Avui, tres anys després, seguim trobant-se, amb el proposit de fer viure la rumba amb el seu estat més pur. Ara volem gravar un disc.

La República Rumbera

Un proxecto de

Categoría

Creado en

Corró d'Avall
0
segundos
83
Achegas
2.650€
De 2.600€
Achega ao proxecto

Elixe a túa recompensa

Apoiao cunha doazón

Achega sen recompensa
Fai unha doazón altruísta ao proxecto sen recibir ningunha recompensa a cambio:

La República Rumbera neix l'any 2011, arrel del curs d'introducció a la Rumba Catalana organitzat per FORCAT i dirigit per Pere Pubill Calaf "Peret".

Avui, tres anys després, seguim trobant-se, amb el propòsit de fer viure la rumba amb el seu estat més pur.

LA CAMPANYA

La campanya està destinada a l'enregristament del nostre primer disc, que el gravarem a l'estudi Sota la Palmera a Dosrius, sota la producció d'en Pep Lladó , compositor, músic amb una dilatada carrera (Gato Pérez, Ai, ai, ai, etc...) i productor musical. En Pep Lladó ha desenvolupat la seva tasca en l’àmbit de les músiques populars, especialment en la Rumba Catalana.

A QUÈ DESTINAREM LES VOSTRES APORTACIONS?

Les aportacions aniran destinades íntegrament a l'enregistrament, la producció, la gestió i l'edició del disc.

CALENDARI

La gravació està prevista pels mesos de juliol i agost de 2014.

La presentació del disc es faria entre el mesos de setembre i octubre de 2014.

En la mateixa presentació, es realitzaria l'entrega d'una part de les recompenses. A partir d'aleshores es realitzaria l'entrega de les recompenses restants.

ON PODEU TENIR MÉS INFORMACIÓ DE LA BANDA?

www.ralet.es
facebook.com/LaRepublicaRumbera

A QUI PODEU ESCOLTAR EL PRIMER SINGLE DEL GRUP

Preguntas frecuentes

Ainda non hai ningunha pregunta publicada.

¿Tes algunha outra dúbida ou pregunta?

Pregunta ao autor/a

0 comentarios

Si xa eres mecenas, iniciar sesión para comentar.

Utilizamos cookies propias esenciais para poder ofrecer o noso servizo e de terceiros para poder coñecer o uso da páxina. Política de Cookies