❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Infants i joves són els autors del "Llibre i disc dels Contesdelmon.org"

Volem editar el llibre i el disc del “Concurs de podcast - Contes del Món” en què joves de Catalunya, Balears i País Valencià han plasmat per escrit i en mp3 la cultura popular de tradició oral dels cinc continents, barrejant tradició i modernitat, llengua pròpia i cultures nouvingudes. Ajuda'ns!

Categoria

Creat a

Barcelona
0
segons
36
Aportacions
912€
De 5.000€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

QUÈ VOLEM FER?

Editar un llibre i disc de contes radiofònics creats per desenes d'infants i joves de Primària i Secundària de Catalunya, Illes Balears i País Valencià. Un material tangible per donar a conèixer la cultura popular de tradició oral dels pobles de la Terra narrada pels més menuts de la casa!

QUI SÓN ELS AUTORS?

El llibre i disc són el fruit de la tercera edició del "Concurs de podcast - Contes del Món" amb web www.contesdelmon.org en què han participat 1.700 infants i joves de 46 centres educatius.

EN QUÈ CONSISTEIX EL MATERIAL?

En el material trobareu els 24 contes finalistes (en text, dibuix i àudio) acompanyats d'unes fitxes didàctiques que presenten els autors i el treball que hi ha darrere de cada història.

QUIN HA ESTAT EL PROCÉS DE CREACIÓ?

Cada un dels contes realitzats ha seguit un procés de creació original i únic en el qual els infants investiguen, seleccionen i adapten un text de tradició oral al llenguatge radiofònic. Jugant amb la música, els efectes sonors i la creació d'un guió col·lectiu, aquests joves aconsegueixen emocionar l'oient a través de les seves veus i diàlegs.

A més, abans de la gravació, han pogut aprendre a treballar en grup, conèixer altres realitats socials i culturals i finalment escoltar i valorar altres hàbits i costums a través de les aventures que han narrat i senten com a pròpies.

PER QUÈ US NECESSITEM?

El disseny, la maquetació i l'impressió del llibre i disc ascendeix a 7.320,88 euros: nosaltres aportem 2.320 euros i per tal d'aconseguir els 5.000 euros restants us proposem diferents aportacions amb atractives recompenses. El treball realitzat pels diferents professionals de COMSOC implicats serà cobert només per la venda directa del llibre.

Una vegada cobertes les retribucions, els beneficis ens serviran per poder continuar convocant el "Concurs de podcast - Contes del Món", que en la quarta edició s’ampliarà amb la participació de la mainada de les comunitats catalanes que viuen a l'exterior.

Important:

Si desitges col·laborar-hi però no tens targeta de crèdit/dèbit o bé prefereixes fer una transferència bancària o altra forma de pagament, contacta amb nosaltres a través de l’adreça [email protected]

SI ACONSEGUIM LA META, FAREM UNA FESTA?

Sí, organitzarem una festa amb els animadors de l'AMAPEI - Associació de Músics i Animadors Professionals d'Espectacles Infantils. Un matí del mes de juny a Barcelona ens "contaran cançons i cantaran contes" del concurs.

QUINES SÓN LES CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES DEL MATERIAL?

  • Tiratge: 1.500 exemplars.

  • Idioma: llengua catalana.

  • Interior de 112 pàgines de paper estucat brillant de 115 gr.

  • Cuberta en paper estucat brillant de 300 gr. impresa a 4+0 + plastificat mate.

  • Mides tancat: 210mm x 297mm, mides obert: 420mm x 297mm.

  • Impreses a 2+2 (negre i pantone).

  • Enquadernació rustega cosida.

  • Disc amb 24 audiocontes en format mp3.

  • Preu de venda al públic: 12 euros.

NECESSITEM LA TEVA COL·LABORACIÓ PER DIFONDRE LA CULTURA POPULAR DEL MÓN NARRADA PELS MÉS PETITS. ENS AJUDES?

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

4 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • Ass. COMSOC - Comunicació Social

    Ass. COMSOC - Comunicació Social
    Autor/a

    más de 13 años

    Hola Abril. Por ahora puedes comprar el primer y segundo libro+cd de Contesdelmon.org accediendo a http://www.contesdelmon.org/forms/reserva De aquí unos dias pondremos a la venta el tercer libro. Si estás interesada puedes rellenar ya el formulario indicando tus datos y pidiendo el tercer libro. Cuando esté a la venta nos ponemos en contacto contigo. Gracias y hasta pronto.

  • abril almazan

    abril almazan

    más de 13 años

    me gustaria comprar aportando 11euros ? COMO LO PUEDO CONSEGUIR? gracias

  • Ass. COMSOC - Comunicació Social

    Ass. COMSOC - Comunicació Social
    Autor/a

    más de 13 años

    Hola! Si així ho desitja, així ho farem, cap inconvenient. Gràcies per la seva complicitat!

  • rfort

    rfort

    más de 13 años

    Hola. Em podrien informar de si seria possible que, en cas que fes una aportació al projecte, no constés el meu nom com a micromecenes en els agraïments al web ni enlloc? Moltes gràcies.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies