❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

12ª Mostra de curtmetratges Dr.Mabuse

12ª Mostra de curtmetratges Dr.Mabuse

Barcelona

El Dr. Mabuse és una mostra de curtmetratges internacional que té lloc a barcelona durant tres díes . El projecte va iniciar-se fa dotze anys amb una única sessió , i ha anat creixent i multiplicant el número de curtmetratges projectats e inscrits, rebent treballs de directors com J.A.Bayona, Daniel Sánchez Arévalo , Nacho Vigalongo, Mateo Gil o Kike Maíllo. Més enllá d´un festival audiovisual , el Dr. Mabuse pretén ser un espectacle homogeni i gratuït en el que tothom pugui passar una bona estona gaudint de teatre i cinema.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies