❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Sílvia Blanco

Sílvia Blanco

Barcelona

Em dic Sílvia Blanco i he col·laborat com a fotògrafa, redactora, auxiliar de càmera i de producció a diferents mitjans de comunicació. L'any 2017 vaig dirigir el documental Goorgorlou, sobre el col·lectiu subsaharià que recull ferralla a Sabadell (Barcelona), que actualment forma part d'un projecte de sensibilització. El projecte que presento ara, Com jo, forma part del meu Treball de Final de Grau de la Universitat de Barcelona.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies