❗️Para poder utilizar Verkami debes hacerlo desde otro navegador. Instala o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha dejado de actualizar el navegador Internet Explorer que estás utilizando y ha dejado de ser compatible con la mayoría de sitios web.

Que Voltem Para a Casa

Que Voltem Para a Casa

Gondomar

Asociaçom de familiares e amizades d@s pres@s polític@s galeg@s; denunciamos a legislaçom de excepçom aplicada às pessoas detidas por motivos políticos na Galiza. Esigimos ao Estado espanhol o cumprimento da legislaçom estatal e internacional vigente em matéria de dereitos humanos das pessoas detidas e presas. Trabalhamos polo fim do trato inhumano e cruel ao que som sometid@s @s pres@s e as súas familias, e polo fim da dispersom, medida que tem umha finalidade estritamente punitiva e que supóm umha extensom da condea à familia e amizades da pessoa presa. Porque @s queremos perto de nós, porque queremos QUE VOLTEM PARA A CASA! 2015: ACABAR COM A DISPERSOM. TRAZE-LAS PARA A CASA!

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de cookies