❗️Para poder utilizar Verkami debes hacerlo desde otro navegador. Instala o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha dejado de actualizar el navegador Internet Explorer que estás utilizando y ha dejado de ser compatible con la mayoría de sitios web.

2015: Rematar com a dispersom. Traze-las para a casa!

Este ano queremos levar às pres@s independentistas todo o carinho e apoio d@s solidári@s que se animem a participar na IX Marcha às Cadeias, sem que isto suponha um custe económico. Por isso este "intercambio"... para fazer que este ano @s pres@s também sintam que a nossa solidariedade é imparável

Que Voltem Para a Casa

Un proyecto de

Categoría

Creado en

0
segundos
158
Aportaciones
3.755€
De 3.000€
Aporta al proyecto

Escoge tu recompensa

O apóyalo con una donación

Aporta sin recompensa
Haz una donación altruista al proyecto porque simplemente quieres ayudar a hacerlo realidad:

Desde Que Voltem Para a Casa, este ano queremos que as presas independentistas galegas, dispersadas a centos de quilómetros das súas familias e amizades, sintam o nosso apoio, o nosso calor, e a nossa solidariedade mais que nunca.

Queremos contagiar-vos das nossas forças e ganas de levar-lhes todo isto o próximo 17 de janeiro, que nos acompanhedes, que colaboredes, que vos comprometades nesta luita.

Umha das peças fundamentais deste projecto é, precisamente, fruito da desinteressada implicaçom do grupo Dakidarría, que decidiu reeditar íntegramente em galego o seu disco "Utopías Emerxentes", e doar o recaudado com a venda na súa totalidade a asociaçons que luitam polos direitos das pessoas detidas, presas e repressaliádas na Galiza.

Igualmente desinteressada é a implicaçom do jornal Sermos Galiza, do autor Séchu Sende , ou do Grupo Faísca Teatro: elas e eles já começarom a "cadeia"; tóca-nos a nós continua-la... * até cada um dos centros penitenciários onde se topam @s noss@s amig@s... até onde mantenhem dispersada a umha parte da nossa familia...* até que voltem para a casa!!

A que destinaremos as vossas aportaçons

Umha parte do que consigamos com este crowdfunding (porque ímo-lo conseguir!!) está destinada aos gastos que conleva a reediçom do trabalho de Dakidarría. A outra parte imos emprega-la na organizaçom e no desenvolvemento da IX Marcha às Cadeias (como pagar os autocarros que trasladem às pessoas solidárias até os centros penitenciários onde mantenhem às nossas amigas e amigos ou familiares em régimem de dispersom)

Adicionalmente, se superamos o objectivo básico proposto, empregaremos o recaudado na posta em marcha das próximas campanhas de Que Voltem Para a Casa!, em desenhar novo material da asociaçom, proseguer com as ajudas para a viagem desinadas às pessoas solidárias que visitam às presas...

Sobre as recompensas

Entre as recompensas que proponhemos, podedes atopar, ademáis de diverso material de Que Voltem Para a Casa, o traballo de Dakidarría, "Utopías Emerxentes", reeditado em galego e asinado polo Grupo; umha suscipçom anual ao semanário Sermos Galiza; umha criaçom original, única e exclusiva de Séchu Sende, ou a representaçom da obra teatral "Morte Accidental dun Anarquista" a mans do grupo Faísca Teatro, que inclúe o desprazamento do grupo e mais velada com petiscos ao rematar a actuaçom.

Calendario previsto

Desde que finalice o projecto até que comecemos a enviar as recompensas nom passará mais dum mês.

+ Info

quevoltem.org/ix-marcha-as-cadeias/

facebook.com/Quevoltemparaacasa

Preguntas frecuentes

Aún no hay ninguna publicada.

¿Tienes alguna otra duda o pregunta?

Pregunta al autor/a

2 comentarios

Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.

  • Que Voltem Para a Casa

    Que Voltem Para a Casa
    Autor/a

    casi 9 años

    Olá! desculpas pola demora em contestar! talhas: S a XXL. Cores: preta, branca, azul QVPC, velmelha ou lilá. Podes enviar-nos os detalhes para o envio (escolha de talha e cor, e mais o teu endereço) a [email protected]

    Muitíssimo obrigadas pola túa participaçom no projecto!

    Umha aperta,

    Que Voltem Para a Casa!

  • Sergio

    Sergio

    casi 9 años

    ola, gostaría de saber que cores e modelos tedes das camisolas, e os dados necesarios, volos mando por aquí ou o correio de qvpc? obrigado

#04 / Verkami conseguido!!! OBRIGADAS!!

Desde Que Voltem Para a Casa!, nestes momentos, só temos palavras de agradecemento... e forças e energias renovadas!! :)

Com este Crowdfunding, o sonho dumha Marcha às Cadeias mais grande e solidária que nunca é já umha realidade; também o é o trabalho de Dakidarría "Utopías Emerxentes", íntegramente em galego, e cujos benefícios económicos doará íntegramente a associaçons que trabalham polos direitos das pessoas detidas, presas ou represaliadas na Galiza.

Obrigadas polo esforço, pola implicaçom, polo vosso apoio, pola difusom dada ao projecto... sentímo-nos orgulhosas da solidariedade da nossa gente, e satisfeitas por un trabalho que, entre todas, conseguimos fazer bem!!

Queremos agradecer especialmente às 158 mecenas que tivo o nosso, vosso, projecto: sem a vossa colaboraçom, isto nom seria posível... ;) OBRIGADAS! em breves contactaremos com cada um/ha de vós para pedir-vos os detalhes das recompensas e começar com os envios quanto antes.

leer más

#03 / REMATAMOS O DIA 12!! SÓ FALTAM 5 DIAS!!

Caras companheiras:

Como já sabedes, desde Que Voltem Para a Casa, este ano decidimos ponher em marcha este projecto de auto-financiamento através de Verkami com um doble objectivo:

  • Aumentar a assistência a Marcha às Cadeias e poder levar todo o nosso apoio e carinho às presas independentistas galegas.

  • Reeditar o trabalho do grupo Dakidarría "Utopías Emerxentes" íntegramente em galego, e cujos benefícios económicos o grupo doará íntegramente a associaçons que luitam polos direitos das pessoas detidas, presas ou represaliadas na Galiza.

O prazo habitual neste tipo de projectos é de 40 dias, mas desta vez, Que Voltem Para a Casa decidiu fazer mais umha aposta pola solidariedade... e rematar o projecto o próximo dia 12 de janeiro, para que, deste jeito, o recaudado vaia directamente à organizaçom e posta em marcha… leer más

#02 / NOVAS RECOMPENSAS NO NOSSO PROJECTO!

Começam a chegar aportaçons das presas independentistas ao nosso projecto!! :)

Neste caso, Maria Osório e Antom Santos querem participar nel aportando um bonito estojo e umha lámina original e exclusiva respectivamente, trabalhos realizados nas prisons onde as mantenhem afastadas das súas familias e amizades.

Obrigadas, Maria e Antom!! :)

Obrigadas a todas vós também por participar no nosso projecto, por dar-lhe vida, por move-lo... obrigadas por fazer que o nosso objectivo comum fique cada dia mais perto...

2015: REMATAR COM A DISPERSOM. TRAZE-LAS PARA A CASA!!

#01 / VÍDEO-ENTREVISTA A DAKIDARRÍA VERKAMI QVPC

O grupo de ska Dakidarría explica as razóns da reediçom do seu trabalho "Utopías Emerxentes" íntegramente em galego e da súa colaboraçom com Que Voltem Para a Casa! neste vídeo, que forma parte da campanha de Verkami 2015: REMATAR COM A DISPERSOM. TRAZE-LAS PARA A CASA!

Desde QVPC queremos agradecer a Dakidarría e a Paulo Bouzas (de Deica Audiovisual) o seu trabalho desinteresado, a súa implicaçom e o seu compromisso ao realizar este vídeo.

2015: REMATAR COM A DISPERSOM. TRAZE-LAS PARA A CASA!

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de cookies