❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

CREA, ADORNA Y AYUDA. Decoracions nadalenques DIY

Farem que aquest Nadal sigui molt especial per a moltes persones, editant un llibre solidari de manualitats infantils. Per a cada llibre venut, donarem 1.5€ a la Fundació Cesare Scariolo, entitat privada sense ànim de lucre que ajuda nens en tractament oncològic i les seves famílies.

THE HANDY BOOKS

Un projecte de

Creat a

Barcelona
0
segons
46
Aportacions
1.295€
De 3.500€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Volem editar un llibre solidari de manualitats infantils de Nadala. Les activitats del llibre estan pensades per a nens i nenes a partir de 5 anys i per a totes aquelles ments creatives que tinguin mans inquietes, independentment de la seva edat.

En aquest llibres s'explica com realitzar 6 manualitats de decoració nadalenca, amb un pas a pas molt il•lustratiu i amb un llistat de tots els materials necessaris.

Per a cada llibre venut, donarem 1.5€ a la Fundación Cesare Scariolo, entitat privada sense ànim de lucre, l'objectiu fonamental de la qual és l'ajuda directa als nens que estan reben tractaments oncològics, així com el recolzament social i psicològic a les seves famílies.

Amb aquesta iniciativa, volem que totes les persones sensibilitzades amb la investigació mèdica infantil i amb esperit solidari puguin aportar el seu granet de sorra per tal que aquest Nadal sigui especial per a molts infants hospitalitzats i per a les seves famílies.

A què destinarem les vostres aportacions.

Junts guanyem tots.

Per això, no només et demanem que col·laboris per ajudar-nos a editar un llibre que conté tot el nostre afecte i saber fer, sinó que et demanem que col·laboris per tal que la nostra tasca vagi molt més enllà i ens marquem diversos trams en el nostre camí.

Si aconseguim 3500€ (objectiu mínim Verkami)

Editarem un llibre solidari de manualitats infantils. Per a cada exemplar venut (en botiga física i online) es donarà 1.5€ a la Fundación Cesare Scariolo.

Tots els mecenes amb aportació igual o superior a 15€ rebran una edició especial amb una sobrecoberta on apareixeran els noms de tots els mecenes i la de tots els col·laboradors en la campanya.

Si aconseguim 5000€

Organitzarem un taller de manualitats nadalenques en algunes unitats d'oncologia pediàtrica amb les que la Fundación Cesare Scariolo treballi activament.

A més de la seva recompensa, tots els mecenes tindran accés a descarregar-se 1 activitat addicional online - 'Crea tu móvil de estrellas' - que tindrà format .pdf.

Si aconseguim 6500€

Organitzarem un esdeveniment infantil de manualitats nadalenques amb caràcter solidari.

A més de la seva recompensa, tots els mecenes tindran accés a descarregar-se 2 activitats addicionals online activitat addicional online - 'Crea tu móvil de estrellas' y 'Crea una tarjeta de Navidad' - que tindran format .pdf.

Per què volem fer un Verkami

No hi ha res més satisfactori que poder recórrer un camí que uneixi tantes persones. Creiem que aquest projecte mereix ser compartit en aquesta plataforma.

The Handy Books és una nova editorial destinada a les manualitats que neix després de més de 20 anys publicant llibres de disseny gràfic i comunicació visual.

Amb aquesta experiència a les nostres esquenes, el nostre equip es llença ara al món de la creativitat feta a mà, amb paciència i amor, amb dedicació i enginy...el nostre lema: l'únic límit és la imaginació.

Seguiu-nos a les xarxes socials

Utilitzeu l'etiqueta #HANDYsuma per a difondre el projecte a les xarxes socials.

Seguiu-nos a:

FACEBOOK: The Handy World

INSTAGRAM: @thehandyworld

TWITTER: @thehandyworld

La Fundación Cesare Scariolo és el nostre principal company de viatge en aquesta campanya. Volem recolzar-los en tot el que ens sigui possible i, per la seva banda, la Fundació també col·labora desinteressadament en la difusió de la nostra campanya.

Tenim la sort de comptar amb moltes bloggers del món crafty que s'han brindat a col·laborar desinteressadament en la difusió de la nostra campanya.

A totes elles, les nostres més de mil gràcies!

Bea, mamá de dos || Barcelona colours || Cosas Molonas || Inspiraarte Handmade

Igualment, també comptem amb altres empreses i proveïdors de materials a qui agraïm infinitament la seva aportació per a fer possible el nostre projecte .

INDEX BOOK || aetna espai empresarial || xfdigital.cat || Just for you Kids

Les recompenses a partir de 15€ tenen nom de les activitats del llibre, d'aquí que estiguin en castellà

5€ - GRÀCIES!

Descarrega't la cançó original de "La nieve asoma" en format mp3.

Veu i lletra: Raquel Miño || Percussió: Jordi Canal || Guitarra i producció: Miquel Canal.

El teu nom apareixerà en l'edició especial amb sobrecoberta on figurarà el nom de tots els mecenes i col·laboradors.

15€ - COPITO DE NIEVE

A més de la cançó, rebràs gratuïtament al teu domicili el llibre que editem en edició especial amb sobrecoberta on figurarà el nom de tots els mecenes i col·laboradors.

25€ - ARBOLITO

Afegeix a la recompensa anterior un KIT LAZOS: un kit per a realitzar un llaç de paper que conté un manual d'instruccions i tot el material necessari (tenim 4 models diferents que enviarem segons disponibilitat)

Tot enviat gratuïtament al teu domicili.

50€ - CORONA NAVIDEÑA

Afegeix a la recompensa anterior:

El nostre llibre 'Ideas para envolver tus regalos'.
+ Llibre ‘Decoración de Navidad’.
+ Lot de manterial de manualitats valorat en 10€. Aquest lot està composat de diversos materials utilitzats comunament per a realitzar manualitats. La composició pot variar respecte la imatge presentada.

Tot enviat gratuïtament al teu domicili.

100€ - ANGELITO

Rebràs tot el lot de la recompensa anterior i, a més, podràs escollir una unitat hospitalària pediàtrica per a que se li envïin 5 llibres "Crea, Adorna y Ayuda" al teu nom ( o anònim si ho prefereixes).

¡AFEGEIX-TE A LA NOSTRA CAMPANYA! Sabem que junts podem fer que aquest Nadal sigui especial per a moltes persones.


CALENDARI PREVIST

Quan acabi la campanya de Verkami tots els mecenes rebran per correu electrònic un qüestionari per a omplir les dades amb les que vulguin figurar a l'edició especial i la direcció postal per a rebre les recompenses ( de forma gratuïta).

Els enviaments físics de les recompenses s'iniciaran a principis de desembre.

Si aconseguim 5000€ organitzarem el taller de manualitats nadalenques en algunes unitats d'oncologia pediàtrica a finals de novembre.

Si aconseguim 6500€ organitzarem un esdeveniment infantil de manualitats nadalenques a mitjans del mes de desembre.

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

4 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • THE HANDY BOOKS

    THE HANDY BOOKS
    Autor/a

    11 años

    Hola Marta muchas gracias por tu pregunta.

    ¡Por supuesto! La campaña finaliza el 17 de Noviembre y antes del 20 de noviembre los mecenas recibiréis por correo electrónico un cuestionario para rellenar los datos con los que quieres figurar (si has hecho más de una aportación, puedes poner un nombre distinto para cada una de ellas) y las direcciones a las que se deben enviar las recompensas.

    Los envíos físicos de las recompensas se iniciarán a principios de Diciembre y nuestro objetivo es que el 15 de Diciembre todos los mecenas podáis disfrutar del libro y saber que nuestro proyecto #HANDYsuma está haciendo ya que las Navidades sean distintas para muchas personas (empezando por los propios mecenas).

    ¡Muchas gracias por unirte a #HANDYsuma y hacer posible este proyecto solidario!

  • Marta

    Marta

    11 años

    Me gustaría poder saber si el libro lo recibiremos antes que empiecen las vacaciones de Navidad. Estoy pensando que es un muy buen regalo, pero si llega tarde...ya no me vale la pena. Gracias.

  • THE HANDY BOOKS

    THE HANDY BOOKS
    Autor/a

    11 años

    Gracias por tu interés Laura.

    Una vez registrado como usuario en la plataforma de Verkami, haz tu primera aportación y después haz las siguientes (cada una por el valor que desees).

    Todas estas aportaciones quedarán registradas por separado bajo tu usuario.

    Cuando acabe el plazo de 40 días de la campaña y si conseguimos el objetivo, los mecenas recibiréis un correo para que nos indiquéis los nombres que tienen que figurar como mecenas de cada aportación y la dirección a la que se debe enviar la recompensa.
    ¡Muchas gracias por unirte a #HANDYsuma y hacer posible este proyecto solidario!

  • Laura

    Laura

    11 años

    Quiero hacer diferentes aportaciones para miembros de mi familia. ¿Como lo hago para que cada aportación salga con el nombre de cada persona?

#01 / Un final feliz para #HANDYsuma.

Queremos dar nuestras más sinceras gracias a todos los mecenas y colaboradores que nos habéis apoyado en la campaña #HANDYsuma, para editar nuestro libro “Crea, Adorna y Ayuda” y hacer talleres de manualidades solidarios.

Sabéis que las campañas de Verkami funcionan con el “todo o nada” por lo que al no haber llegado al objetivo mínimo de 3500€, el proyecto no puede seguir adelante tal como estaba planteado.

Pero ¡tenemos muy buenas noticias!

A lo largo de los 40 días de la campaña hemos entrado en contacto con personas e instituciones que nos han animado a editar este libro y poder hacer que estas Navidades sean distintas para muchos niños enfermos y sus familias. Igualmente, todo el equipo editorial estamos trabajando vías alternativas de financiación para poder hacer talleres solidarios de manualidades

Os presentamos “CREA, ADORNA y AYUDA” disponible ya en nuestra tienda online

seguir llegint
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies