MiRA! Música i Recerca Audiovisual
QUI SOM
Música electrònica i electrònica visual. La fusió d'aquestes dues disciplines és la principal característica del MiRA!, un festival que basa la seva proposta en oferir espectacles realitzats per artistes provinents de les diferents tendències electròniques i audiovisuals. Obert a tot tipus de públic, el MiRA! vol ser l'aparador en el que els diferents artistes i col·lectius ofereixen una mostra de les últimes tendències en espectacles audiovisuals. Localitzat en un espai singular i significatiu com Fabra i Coats, un antic recinte industrial situat dins de l'àrea urbana, el MiRA! és un esdeveniment cultural amb la participació d'artistes nacionals i internacionals, però sempre amb una especial atenció sobre l'escena local més emergent.
*QUÈ DEMANEM *
Degut a la situació actual del panorama cultural i musical el MiRA! és un festival autofinançat gràcies a la il·lusió i la passió dels seus organitzadors. Demanem la vostra col·laboració per acabar de fer realitat una experiència visual i musical única en un nou entorn encara per descobrir. L’objectiu és poder finançar una part del cost de la infraestructura audiovisual. Volem fer un desplegament tecnològic que faci vibrar. Des del MiRA! us assegurem que mai s’ha vist la música d’aquesta manera! Ens veiem a la fàbrica!
ON I QUAN
Fabra i Coats, Barcelona el 5 de novembre de 2011.
INFORMACIÓ RECOMPENSES
Des del MiRA! volem oferir als nostres mecenes recompenses relacionades amb el festival i que facin l'experiència encara més complerta. El preu de l'entrada anticipada és de 18€ i si feu alguna aportació com a mecenes sempre tindreu estalvi i regals exclusius. Us anirem informant de més detalls de les recompenses mitjançant el blog.
SEGUEIX-NOS A
MiRA Web
MiRA Blog
MiRA Facebook
MiRAS Twitter
2 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
Daniel H.
Hola
Estoy lanzando una campaña de apoyo a proyectos interesantes para que puedan ser grabados en máxima calidad con las nuevas RED SCARLET-X
http://danielhernandezaudiovisual.blogspot.com.es/p/red-scarlet-x.html
Ánimo con vuestro proyecto!
Albert
Senyors...això pinta molt requetebé. Moltes felicitats per currar-vos aquesta obra d'art organitzativa, artística, etc... i dir-vos que MOOOOOLTA MERDA A TOTS I TOTES. Una abraçada i fins dissabte