❗️Para poder utilizar Verkami debes hacerlo desde otro navegador. Instala o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha dejado de actualizar el navegador Internet Explorer que estás utilizando y ha dejado de ser compatible con la mayoría de sitios web.

Studium Aureum. Una manera d'entendre la música.

Junto con La Periférica Producciones queremos realizar un documento vivo que represente a todos y que recree la realidad que es nuestra Fundación y su repercusión en el ámbito cultural de nuestro entorno. Comprobado que después de 30 años Studium sigue más vivo que nunca!.

Fundació Studium Aureum

Un proyecto de

Categoría

Creado en

0
segundos
99
Aportaciones
4.860€
De 4.500€
Aporta al proyecto
Ver proyecto en Català

Escoge tu recompensa

O apóyalo con una donación

Aporta sin recompensa
Haz una donación altruista al proyecto porque simplemente quieres ayudar a hacerlo realidad:

Junto con La Periférica Produccions queremos realizar un documental como testimonio de que Studium, después de 30 años, sigue más vivo que nunca, por eso aprovechando el grabación de uno de los conciertos más exitosos de los últimos tiempos: el "Requiem en Re m KV 626" de WA Mozart para solistas, coro y orquesta.

Queremos realizar un documental en torno al montaje e interpretación de esta obra emblemática.

Nuestra idea es recoger los testimonios de los participantes: solistas, coro y orquesta, también de nuestros protectores y colaboradores y de nuestro público.

Dejar un documento vivo que represente a todos y que recrea esta realidad que es nuestra Fundación y su repercusión en el ámbito cultural del noste entorno.

LAS APORTACIONES SE DESTINARAN A...

El dinero recaudado irá a cubrir los gastos de la grabación y producción del documenta.l En caso de superar la cantidad inicial del proyecto se destinaría a aumentar los días de rodaje, mejoras técnicas para la grabación como multicamino, grafismo diseño e introducir mejoras en la post producción.

CALENDARIO

El rodaje se iniciará el 28 de Octubre de 2013 día del concierto del "Requiem en Re m KV 626" de WA Mozart. Durante los meses de Octubre-Enero irán recogiendo los testimonios. Enero-Abril 2014 serán los meses destinados al montaje. Las recompensas se entregarían entre Mayo y Junio ​​de 2014.

youtube.com/studiumaureum

fundaciostudiumaureum.cat

Preguntas frecuentes

Aún no hay ninguna publicada.

¿Tienes alguna otra duda o pregunta?

Pregunta al autor/a

0 comentarios

Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.

2 comentarios

Inicia sesión o Regístrate para comentar esta entrada.

  • Fundació Studium Aureum

    Fundació Studium Aureum
    Autor/a

    más de 10 años

    Moltes gràcies, Pere! Per les teves paraules i per estar sempre a prop!

  • Pere M Carlos

    Pere M Carlos

    más de 10 años

    Esper que el projecte sigui una realitat i que per molts d'anys poguem seguir gaudint de les vostres interpretacions acurades i sentides, sensibles i emocionants.

#12 / Recompenses

Aquest mes de juny interpretarem els dos concerts de recompensa pels nostres mecenes i pels mecenes d'honor.

Quedam a la vostra disposició per a qualsevol dubte.

Moltes gràcies!

#11 / Primeres recompenses.

Començam a presentar les recompenses.

Avui presentam concretament la dels Mecenes d'Honor.

Vos anunciam que el dia 7 de Juny a les 20:00h vos esperam per compartir una vetllada musical exclusiva a la possessió de Son Ripoll. Junts compartirem una soireé musical plena de sorpreses. Al finalitzar brindarem tots junts per aquest projecte que hem fet entre tots i gaudirem d'un petit piscolabis.

#10 / Noms dels Mecenes.

Benvolguts amics,

El projecte ja és al forn i a punt de coure però per acabar aquest procés necessitam que vosaltres, els nostres mecenes, ens envieu vostre nom.

Només tenim els pseudònims amb els que féreu les aportacions i ens agradaria que sortissin els noms complets i reals als crèdits del documental.

Els esperam al nostre mail:

[email protected]

Durant el mes de juny... les recompenses!!

#08 / ACONSEGUIT!!!!!!!

Avui anam a dormir amb aquesta gran notícia!! Hem assolit l'objectiu i tot gràcies a vosaltres que heu cregut en aquest projecte! Vosaltres sou els responsables.

G R À C I E S!!!

Queden 6 dies de campanya i recompenses per si algú se vol unir al mecenatge!

#07 / Un poc més...

La cosa va pujant però encara ens faltes 855 euros! Després vos sabrà greu no haver estat mecenes d'aquest gran projecte! I si ja ho sou... Moltes gràcies i feis-ho córrer!!!

#03 / Per 80 euros...

Avui vos explicam la recompensa que tendreu si aportau 80 euros al nostre projecte, sabem que és una xifra alta però a canvi tendreu una experiència única i exclusiva. Poder assistir a un vetlada exclusiva en un espai privat i únic en una possessió a prop de Palma, on podreu conèixer millor els membres de la formació i interactuar amb ells. Segur que serà una experiència inoblidable!!

A més sereu mentats com a mecenes d'honor i vos reservarem un lloc preferent el dia de la presentació del Documental, del qual rebreu una còpia en DVD.

Animau-vos!!

#02 / Primer dia! Gràcies

Estam molt contents amb aquesta gran acollida! Esperam que el ritme no afluixi i poder arribar aviat a la fita! Moltíssimes gràcies per col·laborar amb nosaltres!!!

#01 / 1,2,3... SUS!!!

Avui començam aquesta aventura! Esperam que ens demostreu el suport que sempre ens donau i junt poder fer possible aquest somni!!!

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de cookies