¿QUI SOM?
L'Associació Brainstorming, som una associació que aposta perquè el hip hop sigui una via cap a la convivència i la cohesió social dels joves.
Després de molts anys d’experiència treballant amb el hip hop com a eina pedagògica i transformadora de realitats, decidim iniciar "L’amor no és l’hòstia", un projecte que pretén fer partícip a tota la ciutadania de Girona i comarques en la lluita contra la violència de gènere, arribant també al públic més jove i socialment compromès, que entén que la violència, en totes les seves formes, es una lacra social que hem de combatre.

EL PROJECTE
Vam iniciar tot plegat gravant una cançó, que va donar nom al projecte, i es va composar en grup per 30 artistes de les comarques de Girona (tant dones com homes). El procediment va ser el següent, sempre amb la intenció de socialitzar al màxim tots els processos del projecte: al voltant de 65 MC's van presentar els seus treballs, versos de rap que un jurat especialitzat va escoltar. A partir d’aquí es va realitzar la selecció. Cadascun@ dels MC's va utilitzar les seves rimes per expressar el seu sentiment de rebuig envers aquesta problemàtica social.
A més dels artistes, també hem volgut involucrar a la resta de la població, estiguessin o no relacionats amb el món del hip hop, per compartir amb les mateixes forces, il•lusions i ganes que nosaltres per combatre aquesta lluita tan crua i lamentable.
El següent pas va ser fer un videoclip amb tothom.
Varem gaudir de l’autèntic privilegi de poder compartir aquesta experiència amb 30 dones de totes las edats, ètnies i cultures, que es varen oferir voluntàries per posar-l’hi imatge i rostre al videoclip de la cançó.
Amb la seva participació també varen voler plantar-l’hi cara a qualsevol tipus de violències, aportant força i personalitat a un videoclip que s’allunya tant de l’estètica del hip hop, com de la de les campanyes institucionals contra la violència de gènere a les que estem acostumats i acostumades.
Tot aquest treball, que hem estat fent des de principis d’any, ha tingut com a resultat una demostració d’humanitat que ens ha emocionat i sorprès a tots i totes. Un centenar de voluntaris i voluntàries hem treballat de sol a sol al llarg de tots aquests mesos. Ens hem recolzat els uns als altres per superar els diferents obstacles amb els que ens hem anat trobant.
Hem dipositat totes les nostres forces, professionalitat i il•lusió per a que "L’amor no és l’hòstia" surti endavant. Hem fet molts amics i amigues pel camí (són moltes les empreses i negocis familiars que ens han ajudat i patrocinat en les diferents accions que hem fet fins la data). Hem gaudit i ens hem entusiasmat al comprovar que el costat mes humà de les persones encara no ha deixat de bategar.
I després de tot, ha arribat el moment de fer realitat tot aquest treball i dedicació.
Ho tenim tot a punt:
– Un rap combatiu i ple de contingut que un estudi de gravació ens ha enregistrat gratuïtament.
– Un videoclip espectacular i electritzant, en el que han participat 60 voluntaris i un equip tècnic format per 20 professionals com la copa d'un pi que ens han ofert tot el seu art i coneixements de forma altruista.
– 100 voluntaris i voluntàries desitjant que la feina de tots aquests mesos aconsegueixi els objectius pels que tant ens hem esforçat: recaptar fons mitjançant la venda del CD (que inclourà el tema i el videoclip), mitjançant la samarreta commemorativa de l'acte i mitjançant la gira de concerts benèfics que farem durant l’estiu per tota la província. Aquesta gira culminarà amb el concert de cloenda que tindrà lloc a La Mirona (Salt, Girona) el 23 de Novembre de 2013, en el marc del 25 de Novembre, commemoració del Dia Internacional contra la Violència de Gènere. Durant aquest acte, farem donació dels diners que haguem recaptat, durant tot l’any, a diferents associacions i/o entitats que estiguin treballant a favor de la igualtat de gènere.
¿QUE NECESITEM?
Arriba el moment de demanar-vos col•laboració. Os demanem que participeu amb aquest projecte. Os demanem que amb el vostre gest, puguem recollir tots els diners possibles per a la gent que treballa diàriament en contra del maltractament envers la dona. Necessitem 1.000€ per fer una producció de 1.000 unitats del cd i del seu disseny. Ara mateix hem fet una tirada petita de 100 unitats per promocionar el projecte però volem arribar a vendre mínim 1.000 cd's de L’amor no és l’hòstia.
Què? Us animeu? Voleu formar part? Aquí i gracies a verkami, podem!!!
Nosaltres hem posat el projecte al carrer i junts podem fer-ho més gran encara , fem d’altaveu per sensibilitzar-nos contra les violències envers la dona.
“El hip hop sembla que sigui fet per passar l'estona, per passar-ho bé, però en realitat va molt més enllà de tota aquesta imatge que s’ha construït. Ja és l’hora perquè ens anem fent responsables de tot el poder que això té. Com es pot ajudar a la comunitat? ¿Què passa si la generació del hip hop comença a fer coses serioses i comença a organitzar-se? Seria sorprenent i molt poderós “. (Dj Kool HERC).
A TOTS I TOTES, MOLTES GRÀCIES!! VOSALTRES SI QUE SOU L’HÒSTIA!!
facebook projecte
facebook associació brainstorming
twitter @brainstormingrn
pròximament i en construcció...
web associació brainstorming
Ho vam iniciar grabant una cançó, que va donar nom al projecte, i es va composar de forma grupal per 30 artistes de les comarques de Girona (tant dones com homes). El procediment va ser el seguent,sempre amb la intenció de socialitzar al màxim tots els procesos del projecte: al voltant de 65 MC's presentaren els seus treballs, versos de rap que un jurat especialitzat va escoltar. A partir d'aquí es va realitzar la selecció. Cada un@ dels MC's va utilitzar les seves rimes per expresar el seu sentiment de rebuig envers aquesta problemàtica social.
A mes dels artistes, també hem volgut involucrar al reste de la població, estigueren o no relacionats amb el mon del hip hop, per compartir amb les mateixes forçes, ilusions i ganes que nosaltres i combatre aquesta lluita tan cruda i lamentable.
El següent pas va ser fer un videoclip amb tots ells.
Varem gaudir del autèntic privilegi de poder compartir aquesta experiència amb 30 dones de totes las edats, etnies i cultures, que es varen oferir voluntaries per posar-l'hi imatge i rostre al videoclip de la cançó.
Amb la seva participació també varen volguer plantar-l´hi cara a cualsevol tipus de violencies, aportant força i personalitat a un videoclip que s'allunya tant de l'estética del hip hop, com de la de les campanyes institucionals contra la violencia de génere a las que estem acostumats.
Tot aquest treball, que hem estat fem desde principis d'any, ha tingut com a resultat una demostració d'humanitat que ens ha emocionat i sorpres a tots. Un centenar de voluntaris hem treballat de sol a sol al llarg de tots aquests mesos. Ens hem recolzat els uns als altres per superar els diferents obstàcles amb els que ens hem anat trobant.
Hem dipositat totes les nostres forçes, profesionalitat e ilusió per a que "L'amor no és l'hòstia" sortís endevant. Hem fet molts amics per el camí (son moltes les empreses i negocis familiars que ens han ajudat i patrocinat en las diferentes accions que hem fet fins la data). Hem disfrutat i ens hem entusiasmat al comprobar que el costat mes humà de les persones encara no ha deixat de bategar.
I després de tot, ha arribat el moment de fer realitat tot aquest treball i dedicació.
Ho tenim tot a punt:
– Un rap combatiu i ple de contingut que un estudi de grabació ens ha enregistrat gratuitament.
– Un videoclip espectacular i electritzant, en el que han participat 60 voluntaris i un equip técnic format per 20 profesionals com la copa de un pi que ens han ofert tot el seu art i coneixements de forma altruista.
– 100 voluntaris desitjant que la feina de tots aquests mesos aconsegueixi els objectius per els que tant ens hem esforçat: recaudar fonds mitjançant la venda del CD (que inclourà el tema i el videoclip), mitjançant la samarreta conmemorativa del acte i mitjançant la gira de concerts benéfics que farems durant l'estiu per tota la provincia. Aquesta gira culminarà amb el concert de cloenda que tindrà lloc a La Mirona (Salt, Girona) el 23 de Novembre de 2013, en el marc del 25 de Novembre, commemoració del Día Internacional contra la Violencia de Génere. Durant aquest acte, farem donació dels diners que haguem recaudat, durant tot l'any, a diferents associacions i/o entitats que estiguin treballant a favor de la igualtat de génere.
¿QUE NECESITEM?
**Arriba el moment de demanar-vos col.laboració. Os demanem que participeu amb aquest projecte. Os demanem que amb el vostre gest, poguem recollir tots els diners posibles per a la gent que treballa diariament en contra del maltracte envers la dona. Necesitem 1000€ per fer una producció de 1000 unitats del cd i del seu disseny. Ara mateix hem fet una tirada petita de 100 unitats per promocionar el projecte peró volem arribar a vendre mínim 1000 cds de L'amor no és l'hòstia.
Què? Os animeu? Voleu formar part? Aquí i gracies a verkami, podem!!!**
Nosaltres hem posat el projecte al carrer i junts podem fer-ho mes gran encara , fem d'altaveu per sensibilitzar-nos contra les violencies envers la dona.
“El hip hop sembla que sigui fet per passar el rato, per pasar-ho be, pero en realitat va molt mes enllà de tota aquesta imatge que s'ha construit. Ja es hora que ens anem fent responsables de tot el poder que aixó té. Cóm es pot ajudar a la comunitat? ¿Qué pasa si la generació del hip hop comença a fer coses series i comença a organitzarse? Sería sorprenent i molt poderós “. (Dj Kool HERC).
A TOTS I TOTES, MOLTES GRACIES!! VOSALTRES SI QUE SOU L'HOSTIA!!
facebook associació brainstorming
twitter @brainstormingrn
proximament i en construcció...
web associació brainstorming
6 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
urban33
Autor/a
Hola compañero, en principio no, acabamos de hacer ibiza y mallorca, es posible que barcelona es setiembre pero aun no esta claro. D donde eres? gracias, te podemos cambiar la entrada de tu recompensa por alguna otra cosa que te hiciera ilusion si es ese el problema. muchas gracias por tu tiempo e interes. Urban.
D.
¿Habrá algún concierto fuera de la provincia de Girona?
urban33
Autor/a
Conversación iniciada hoy
17:08
Urban Cabezas Morente
hola compañero, te respondo por aqui a tu pregunta en el grupo del projecte amor no es lhostia, pq sinceramente no se pq, pero no me deja contestarte por alli.
Aun no tenemos escogidas las entidades , me explico. El proyecto se acabo el 23 de noviembre intentandolo hacer coincidir con el dia internacional de la violencia de genero, como tenemos tiempo y somos una asociacion de hh y no especializados en violencias, estamos investigando que entidades tienen el perfil q buscamos, que trabajen con el problema, q sean combativas, q necesidades tienen cada una de ellas, como nos gustaria ayudarles y si estas acceden a como queremos hacerlo....etc etc. Lo que tenemos claro es que queremos q una parte del dinero vaya a formacion, pq solo con formacion estaremos poniendo hilo en la aguja con este problema que a todos nos preocupa y nos atañe. Otra de las formas que nos gustaria ayudar es destinando otra parte del dinero a los niños que viven en centros para mujeres maltratadas, para que puedan hacer actividades que por presupuesto y recortes no pueden hacer. Estamos en ello, si necesitas alguna otra info...solo tienes que decirlo. Quedo a tu disposicion.
urban.
p.d , te acabo de contestar tambien por facebook, no se pq no me deja contestarte en el muro de la pregunta.
Kafkiano
¿A qué asociaciones van destinados los beneficios? Creo que es fundamental esa información. Gracias anticipadas!
urban33
Autor/a
[email protected]
urban
872081510.
Girona
gracias
Samuel Ruiz
Hola, somos Praderas Music.
Nos gustaría pasaros tarifas para duplicación de CD's.
Si estáis interesados, enviadnos un mail con el número de teléfono, nombre y apellidos y la población (para calcular el transporte).
Gracias.
www.praderasmusic.com