"Este no es un lugar adecuado para morir" és el nou projecte escènic de la companyia Obskené. Una obra de teatre escrita per Albert Boronat i dirigida per Judith Pujol.
QUÈ EXPLICA L'OBRA?
Un jove troba el seu gos, perdut des de fa dies, mort a la carretera just a l'entrada del seu poble. Aquest és l’inici de la història que se’ns explicarà a Este no es un lugar adecuado para morir.
A partir d’aquí, tot el que el jove planificarà per tal d’enterrar al seu gos portarà al públic a conèixer la història de la seva família, les seves relacions i misteris. Unes relacions marcades per uns esdeveniments que porten al germà a fugir del poble. En aquest entorn es podrà reconèixer que dir que “un lloc no és adequat per morir-hi” no és una altra cosa que dir que “un lloc no és adequat per viure-hi”. Perquè el lloc on viuen realment no és en el propi poble, sinó en la mirada dels altres.
Este no es un lugar adecuado para morir planteja la situació i relacions d’una família en un espai indefinit en relació a la mirada de l’altre, en aquestes mirades i relacions és on tots ens hi podríem sentir identificats.
QUI FORMA PART DEL PROJECTE?
Intèrprets: Xavi Álvarez, Pepo Blasco, Rosa Cadafalch, Oriol Genís, Òscar Mas i Sergi Torrecilla.
Direcció: Judith Pujol
Ajudant de direcció: Joan Arqué
Dramatúrgia: Albert Boronat
Espai escènic: Víctor Peralta
Vestuari: Giulia Grumi
Il·luminació: Dani Sánchez
Composició musical: Marcel Bagés
Producció: Vanessa Tedejo Farré i Judith Pujol
Disseny gràfic i fotografia: Marc Pallarès
A ON ESTÀ PREVIST ESTRENAR-SE?
A la Sala Becket de Barcelona.
La Sala Beckett / Obrador Internacional de Dramatúrgia està ubicada al bàrri de Gràcia i és un espai de creació i experimentació teatral, dedicat especialment a la promoció de la dramatúrgia contemporània, i punt de trobada de dramaturgs, altres creadors escènics i públic en general.
A QUÈ DESTINAREM ELS DINERS?
*Lloguer d'espais d'assaig
*Despeses de producció de l'obra
*Grabació musical
*Donar un salari mínim a l'equip humà
*Disseny gràfic
*Material de difusió i promoció
*Enviament de recompenses a mecenes i col·laboradors/es.
*Material fungible
CALENDARI
En aquests moments ja estem treballant en la producció de l'obra (escenografia, música i vestuari), a l'estiu continuarem treballant i començaran els assajos. Una feina que durarà fins seva estrena a mitjans de setembre de 2013.
L'obra s'estrenarà el setembre i durarà fins a principis d'octubre de 2013. Tan bon punt estiguem a punt d'estrenar i amb tot enllestit, farem la presentació oficial del projecte i els enviaments a tots els fantàstics mecenes que hagueu cregut en aquest projecte.
PER SABER-NE MÉS
web / facebook / twitter @obskene
Moltíssimes gràcies a tothom per ajudar-nos!!
0 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.