❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

VALÈNCIA NEGRA Festival del gènere negre

VCN és un festival de la literatura, el cinema, la fotografia, la música, les arts escèniques i la gastronomia relacionats amb el gènere negre. Se celebrarà l'última setmana de maig en el barri històric de Russafa a València. Un entorn únic que bé podria ser l'escenari d'una novel·la negra.

VALENCIA NEGRA

Un projecte de

Creat a

València
0
segons
84
Aportacions
2.550€
De 2.500€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Davant el negre que ho pinten tot, què millor que un festival de gènere negre!

VALÈNCIA NEGRA sorgeix com a resposta a aquest moment de crisi. Creiem que enfront d'un panorama tan fosc, que ens espenta al descoratjament i a l'immobilisme, cal rebel·lar-se i impulsar iniciatives per a resistir, construir alternatives per a canviar aquesta situació, encara que siga a poc a poc.

Amb VCN desitgem impulsar un esdeveniment participatiu i obert, dirigit a tots els públics, que compte amb un ampli ventall d'activitats i que es vertebre en una extensa xarxa de centres, establiments i entitats participants.

Pretenem activar la ciutat i a la gent donant a conèixer a través d'un *multi-festival el gènere negre a tothom, potenciant la producció i difusió d'escriptors i artistes, impulsant l'activitat de les biblioteques, sales d'exposicions i altres centres culturals…, i recolzant l'economia xicoteta, la més local, la dels comerços, les llibreries, les cafeteries, els restaurants i espais d'oci.

UNA CIUTAT VESTIDA DE NEGRE

Hem dissenyat un ampli programa d'activitats, de qualitat, allunyat de l'estàndard comercial i accessible per a tots els públics (tots els actes literaris són gratuïts):

  • Xarrades, taules redones i conferències d'autors convidats: JUAN MADRID, ANDREU MARTÍN, TONI HILL, JUAN RAMÓN BIEDMA, SUSANA HERNÁNDEZ, CARLOS ZANÓN, ALEJANDRO GALLO, DAVID G. PANADERO, RAMÓN PALOMAR, LUIS VALERA, EMILI PIERA, FERNANDO ARIAS.... y molts altres!

  • Clubs de lectura i tallers de novel·la negra en biblioteques i llibreries.

  • Certamen Anual a la millor novel·la negra de l'any 2012 i el concurs de microrelatos a través del twitter 140 tirs. Els nominats a la millor novel·la són Toni Hill, Susana Hernández, Carlos Zanón, Maruja Torres i Juan Bas.

  • Signatura col·lectiva d'autors Vermut Negre. L'últim dia del Festival, s'organitzarà una trobada distesa i informal amb els autors, per a prendre un vermut mentre signen els llibres favorits dels lectors.

  • Exposició Fotogràfica València en negre Exposició col·lectiva de 13 fotògrafs. Cadascun d'ells interpretarà amb una o dues obres una novel·la negra concreta.

  • Cicle de cinema negre (3 dies). Amb la projecció de les pel·lícules: Pitfall USA 1948. Dtor. André De Toth; Homicide USA 1991. Dtor. David Mamet; i Mafiós (el poder de la màfia) Itàlia 1962. Dtor. Alberto Lattuada.

  • Lectures dramatitzades de les novel·les nominades al Premi València Negra.

  • Teatre infantil.

  • Concerts de Jazz a càrrec de Spirit Rhythm Band. Música del més profons New Orleans.
    ... i més, molt més!

Tot açò pot consultar-se en:
www.valencianegra.com / facebook / twitter

EQUIP DEL FESTIVAL

L'equip humà de VCN està format per professionals de diversos àmbits. Un grup de persones inquietes que, al costat del suport d'un grup incondicional de col·laboradors i voluntaris, hem decidit aportar de forma altruista el nostre coneixement i treball per a crear aquest festival cultural pioner a València.

Director d'Organització: Jordi Llobregat.

Directora Programa Literari: Marina López.

Director de Continguts: Santiago Álvarez.

  • programa arts escèniques i música: David Campillos.

  • programa cinematogràfic: Daniel Gascó.

  • programa gastronòmic: Candela Rodríguez.

  • programa fotogràfic: Joana Chilet.

Oficina tècnica: Maria *Zúñiga.

Premsa i Comunicació: Bernardo Carrión.

A QUÈ DESTINAREM ELS DINERS

Els diners es destinarà, exclusivament, a cobrir les despeses de l'esdeveniment perquè aquest siga possible.

QUAN HO FAREM

El Festival se celebrarà del 21 al 26 de maig de 2013.

Les recompenses es podran lliurar en el mateix festival i/o immediatament després, en la setmana següent de la seua celebració.

Recolza VALÈNCIA NEGRA! La teua ajuda és un vot per la cultura!

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

2 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • VALENCIA NEGRA

    VALENCIA NEGRA
    Autor/a

    más de 12 años

    Hola fanvalencianegra,

    Exacto, en la compañera de la naranja asesinada puedes ver el perfil de los monumentos más representativos de la ciudad las Torres de Quart, el Micalet, la plaza de toros, la Basílica.... nos alegra comprobar que os gusta tanto como a nosotros el logotipo.

    Muchas gracias por tu apoyo, esperamos verte en el Festival.

    Un abrazo

    Valencia Negra

  • fanvalencianegra

    fanvalencianegra

    más de 12 años

    He visto que contáis con un nuevo logotipo "la naranja asesinada" me encanta!! ¿es Valencia la ciudad que se ve a la lado en la otra naranja verdad?..Ahora mismo hago mi aportación..

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies