❗️Para poder utilizar Verkami debes hacerlo desde otro navegador. Instala o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha dejado de actualizar el navegador Internet Explorer que estás utilizando y ha dejado de ser compatible con la mayoría de sitios web.

Después de 20 años... ¡Primer disco de Malas Lenguas!

Soy Ivan Rosquellas y te presento MALAS LENGUAS, mi proyecto musical. Necesito tu apoyo para editar el primer disco, producido por Jose Nortes, "Tarde pero llego". Sí, he tardado 20 años en decidirme... pero siento que ahora es el momento. ¿Me ayudas a hacerlo posible?

Ivan Rosquellas

Un proyecto de

Categoría

Creado en

0
segundos
230
Aportaciones
9.300€
De 7.500€
Aporta al proyecto
Ver proyecto en Català

Escoge tu recompensa

O apóyalo con una donación

Aporta sin recompensa
Haz una donación altruista al proyecto porque simplemente quieres ayudar a hacerlo realidad:

UN NUEVO RETO

Hemos conseguido el mínimo necesario para poder llevar a cabo la grabación del disco. Ahora aspiramos a llegar a los 9.000 euros para poder pagar a 3 músicos más: teclados, saxo y trompeta. ¡Muchas gracias a todos!

QUIÉN SOY: IVAN ROSQUELLAS

Licenciado en Filología Italiana y en Periodismo, nunca he dejado de tocar y componer. Pero la vida me ha llevado a dedicarme al periodismo y, concretamente, al entretenimiento y al humor. He sido el subdirector del APM? en TV3, fui el copresentador de su versión radiofónica, he dirigido La guerra de los mandos en TVE, he sido guionista en Òpera en Texans en el Canal 33, colaboro en el Connexió Barcelona de BTV, en La finestra indiscreta de Catalunya Ràdio... Resumiendo, he trabajado como guionista, presentador o director en decenas de programas de radio y tele. Y quiero continuar haciéndolo. Pero tengo una necesidad vital, una de esas cosas que sabes que debes hacer antes de morir...

MALAS LENGUAS

Esta necesidad no es un capricho de ahora. Fundé Malas Lenguas en 1992 e hice mi primer concierto hace ahora 20 años, el 4 de febrero de 1993. Durante los 4 años siguientes, la música fue mi vida. Hasta que un día alguien entró en el local de ensayo y se llevó absolutamente todo el material (del que, encima, tuvimos que seguir pagando el crédito). Eso, y el hecho de empezar a hacer tele y radio, hizo que la música pasara a un segundo plano. Hasta hoy.

Si quieres, aún mejor, te explico mi historia con una canción

TARDE PERO LLEGO

El título del disco quiere transmitir una idea fundamental: no importa en qué punto de la vida te encuentres, nunca es tarde para llevar a cabo aquello que te propongas. Sólo hay una condición: poner el alma.

A parte de mi alma, tendré el honor de trabajar con uno de los mejores productores de rock en España, Jose Nortes (Ariel Rot, Miguel Ríos, Quique González, Sergio Makaroff, Coque Malla...) y con músicos a los que admiro, como Candy Caramelo (Andrés Calamaro) o Daniel Griffin (Fito & Fitipaldis).

El resultado espero que sea un buen disco de Rock & Roll, con la creatividad y fuerza de un primer trabajo, pero con la madurez y experiencia de estos 20 años... Rock & Roll Premium!

A QUÉ DESTINARÉ EL DINERO

El dinero recaudado a través de esta campaña supondrá aproximadamente el 50% de la financiación que necesito para lanzar el proyecto al mercado. Es el mínimo necesario para pagar la producción, grabación y mezcla del disco, además de los músicos.

Después faltará hacer el diseño del disco, encargar las copias, distribuirlas, hacer una campaña de prensa eficaz, grabar un videoclip, fabricar el merchandising, alquilar un local de ensayo para preparar el concierto de presentación... Vaya, todo aquello necesario para hacer que el disco suene y se difunda de la mejor manera posible. Espero que esta campaña sea un éxito y superemos el importe mínimo para poder financiar parte de todo esto. El resto saldrá de lo que he podido ir ahorrando a lo largo de estos años.

CALENDARIO

El disco se pondrá a la venta en septiembre. A mediados de octubre haré el concierto de presentación. Después habrá una fiesta exclusiva para todos los mecenas en un local de Barcelona. Será el momento ideal para vernos y entregaros las recompensas.

PARA SABER MÁS...
Web / Facebook / Twitter

Preguntas frecuentes

Aún no hay ninguna publicada.

¿Tienes alguna otra duda o pregunta?

Pregunta al autor/a

0 comentarios

Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.

Volver a todas las actualizaciones

#03 / A mig camí / A medio camino

Amics!

Ja ho he fet de manera individual, però em ve de gust agrair-vos a tots, als 81 mecenes que heu aportat un tros del vostre cor a aquest projecte, que hagueu volgut acompanyar-me en aquest camí. De fet, sou 84 mecenes, si tenim en compte que 3 de les recompenses són "Pack parella"!

Em sento com el ciclista que arriba líder al port de muntanya, amb uns segons d'avantatge respecte els perseguidors... Ara toca mantenir aquest avantatge en el descens, en el que resta de cursa. O, si ho preferiu, podem dir que hem carregat el castell... Ara falta descarregar-lo sense que faci llenya!

Estan sent dies molt intensos, esgotadors, però també molt gratificants: veure que tens tanta gent al voltant que confia en tu és una recompensa molt més gran de la que mai us podré tornar. Us demano perdó i us ho agraeixo al mateix temps.

Em feu feliç,

Ivan.


¡Amigos!

Ya lo he hecho de manera individual, pero me apetece agradeceros a todos, a los 81 mecenas que habéis aportado un trozo de vuestro corazón a este proyecto, que hayáis querido acompañarme en este camino. De hecho, sois 84 mecenas, si tenemos en cuenta que 3 de las recompensas son "Pack pareja"!

Me siento como el ciclista que llega líder al puerto de montaña, con unos segundos de ventaja respecto a los perseguidores... Ahora toca mantener esta ventaja en el descenso, en lo que queda de carrera. O, si lo preferís, podemos decir que hemos cargado el "castell"... Ahora falta descargarlo sin hacer "llenya"!

Están siendo unos días muy intensos, agotadores, pero también muy gratificantes: ver que tienes a tanta gente alrededor que confía en ti es una recompensa mucho mayor de la que jamás os podré devolver. Os pido perdón y os lo agradezco al mismo tiempo.

Me hacéis feliz,

Ivan

4 comentarios

Inicia sesión o Regístrate para comentar esta entrada.

  • Ivan Rosquellas

    Ivan Rosquellas
    Autor/a

    casi 11 años

    Josep! Moltes gràcies!!! Sempre rient!!!! ;))))

  • josep  (Gracat)

    josep (Gracat)

    casi 11 años

    Ivan . Bona Sort. Recorda al Juanitu o la Marta o altres k han estat amb Tu penkan o a l'altre Costat Rien. Exit i Molt APM........

  • Ivan Rosquellas

    Ivan Rosquellas
    Autor/a

    casi 11 años

    ¡Es un proyecto global!
    ;)))

  • Yesenia

    Yesenia

    casi 11 años

    EN BUENA HORA TODO, Y SEGUIMOS DESDE LOS RINCONES MAS INUSUALES DEL MUNDO

#07 / De vacances amb la feina (ben) feta / De vacaciones con el trabajo (bien) hecho

Hola, amics!

Fa dos mesos que no escrivia en aquest blog, i és que han estat dos mesos de feina molt intensa amb la preparació del disc. Han passat moltes coses, i totes bones. El disc ja està acabat. Ja està a fàbrica. El disseny també, i m'encanta. La feina de l'Oriol Quadrada com a director d'art i del Marc Valls fent el lettering del logo dignifiquen un disc del qual me'n sento profundament orgullós.

La data oficial del llançament del disc és el 27 de setembre. Això vol dir que bona part dels mecenes podreu descarregar-lo a partir del 12 de setembre. Tinc moltes ganes de compartir-lo amb vosaltres i que em doneu la vostra opinió.

Demà marxo de vacances i tornaré pocs dies abans que comenci tot. Agafaré aire i em prepararé pel que sigui que vingui. Si és feina i molts concerts,… leer más

#06 / Seguim / Seguimos

Hola, amics!

Avui fa tot just un mes que vam acabar la campanya a Verkami i us he de dir que en aquests dies hem fet molta feina. Abans de res, voldria compartir amb vosaltres el nom dels músics que formaran part del disc: Jose Nortes (guitarres), Candy Caramelo (baix), Dani Griffin (bateria), Alfonso Pérez (teclats), Rolfi Calahorrano (saxo) i Raúl Marques (trompeta). Us animo a que investigueu una mica i veureu que no es tracta d'una alineació qualsevol... És un autèntic All-Star!!!

Avui mateix hem fet l'última sessió de gravació amb músics i ara venen uns dies de feina molt intensa pel Jose, que també és el productor del disc i que haurà de deixar les cançons a punt per quan jo torni a Madrid a posar les veus definitives el 8, 9 i 10 de juny. Amb això haurem tancat les sessions de gravació i tot estarà llest per a la mescla definitiva i la masterització posterior.

leer más

#05 / Fi del preludi / Fin del preludio

Amics!

Doncs ja hi som. S'ha acabat la campanya. Mai hagués imaginat que 230 persones (230!!!!!) farien l'esforç d'implicar-se en un projecte que encara no té forma, que tot just és un embrió... Però ha estat així i us estic molt i molt agraït.

La vostra generositat ha fet possible que aquest primer disc de Malas Lenguas sigui una producció ambiciosa: a banda de la bateria, el baix i les guitarres, podrem afegir teclats, saxo i trompeta. Per fi podré plasmar el so que sempre he imaginat per a les meves cançons!

Ara comença un camí incert però meravellós. Ho serà perquè el faré acompanyat de molta gent que creu en el projecte i, sobretot, creu en mi. La responsabilitat ara és gran i estic encantat d'assumir-la!

Hem tancat un preludi fantàstic, però la funció és tot just a punt de començar!

Som-hi!!!!!!!

Ivan.


¡Amigos!

leer más

#04 / El somni / El sueño

Amics,

Es fa molt difícil descriure l'emoció del moment. El que hem aconseguit en només 28 dies és molt gros. Saber que hi ha 176 persones disposades a fer un esforç per tal que pugui tirar endavant el meu somni és, en si mateix, un somni.

El que em fa més feliç és que he rebut el suport de gent amb la que m'he creuat en moments molt diferents de la vida: alguns em coneixeu des que tinc 4 anys, altres de fa 4 dies; a alguns fa anys que no us veig, a d'altres us veig a diari; alguns ni sabíeu que era músic, altres sabíeu que m'hi acabaria dedicant... Tenir-vos a tots a prop en un moment tan important per a mi significa molt. Molt més del que pugui escriure aquí.

Heu escrit l'inici d'aquesta història. Ara em toca a mi fer-me càrrec del seu desenvolupament, gravant el disc. Estigueu preparats, perquè el desenllaç l'escriurem junts.

I serà brutal.

Ivan.


Amigos,

leer más

#03 / A mig camí / A medio camino

Amics!

Ja ho he fet de manera individual, però em ve de gust agrair-vos a tots, als 81 mecenes que heu aportat un tros del vostre cor a aquest projecte, que hagueu volgut acompanyar-me en aquest camí. De fet, sou 84 mecenes, si tenim en compte que 3 de les recompenses són "Pack parella"!

Em sento com el ciclista que arriba líder al port de muntanya, amb uns segons d'avantatge respecte els perseguidors... Ara toca mantenir aquest avantatge en el descens, en el que resta de cursa. O, si ho preferiu, podem dir que hem carregat el castell... Ara falta descarregar-lo sense que faci llenya!

Estan sent dies molt intensos, esgotadors, però també molt gratificants: veure que tens tanta gent al voltant que confia en tu és una recompensa molt més gran de la que mai us podré tornar. Us demano perdó i us ho agraeixo al mateix temps.

Em feu feliç,

Ivan.


¡Amigos!

leer más

#02 / Santa setmana / Santa semana

Amics!

Ja hem exhaurit el 25% del temps que ha de durar aquesta campanya i hem assolit una tercera part del mínim necessari per tirar el projecte endavant. Moltíssimes gràcies als 52 mecenes que ho heu fet possible!

Ara, si segueix aquesta generositat en les aportacions, necessitem com a mínim 104 mecenes més per aconseguir-ho! Són molts, és cert, però la vostra companyia em fa sentir més fort i amb més il·lusió que mai per assolir la fita!

Ens queda un mes de molta feina per endavant, però aquesta setmana meravellosa ja no ens la treu ningú... Santa setmana!


Amigos,

Ya hemos agotado el 25% del tiempo que debe durar esta campaña y hemos recaudado la tercera parte del mínimo necesario para seguir adelante con el proyecto. ¡Muchísimas gracias a los 52 mecenas que lo habéis hecho posible!

Ahora, si sigue esta generosidad en… leer más

#01 / Primer dia / Primer día

Amics,

Això ja està en marxa! Us he de reconèixer que tinc una sensació molt estranya: no aconsegueixo treure'm de sobre els nervis que porto arrossegant del cap de setmana, però sé que no puc continuar així 40 dies més!

Voldria que aquesta primera entrada del bloc servís per agrair a tots aquells que heu viscut de prop el procés que m'ha portat fins aquí. Sabeu que m'ha costat molt. Podria dir que m'hagués costat molt més sense vosaltres. Mentiria. Directament, no hagués arribat aquí.

Permeteu-me, però, que faci una referència especial a les dues persones que han vetllat perquè la imatge d'aquesta campanya sigui impecable: Jordi Miquel i Jokin Buesa.

En Jordi ha estat el realitzador, càmera i muntador del vídeo, a banda de moltes altres coses (que no surten als crèdits, però que són les que realment importen). En Jokin també ha… leer más

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de cookies