No hay proyectos en marcha, categorías o tags con esta búsqueda...
Pulsa ‘Enter’ para buscar entre todos los proyectos :)
¿Alguna duda? Puedes volver a la página del proyecto.
Playlist especial de música, curosament seleccionada per crear un ambient de calma, presència i connexió.
És la música que acompanya molts dels nostres moments al centre: perfecte per practicar yoga, relaxar-te o simplement regalar-te una pausa.
Una manera senzilla però significativa de donar suport al projecte i endur-te una mica de la nostra essència a casa✨
Gaudeix d’una sessió grupal de yoga al nostre centre, dins de l’horari regular, on hi pots trobar diferents modalitats com hatha, kundalini, ioga terapèutic, yin i ioga nidra (consulta el quadre d'horaris).
Una oportunitat per aturar-te, reconnectar amb el teu cos i la respiració a través de moviments conscients, en un ambient acollidor i respectuós per a tots els nivells, tot compartint l’energia de la pràctica amb la comunitat.
Sessió d'1h. Playlist de regal inclosa
Descobreix el poder del Yoga Nidra en aquest taller teòric-pràctic.
Coneixeràs els beneficis d'aquesta tècnica i com trobar el teu sankalpa (intenció personal que et guia cap a l’equilibri i la transformació interior). Finalment, a través de la pràctica de Yoga Nidra et guiarem **a través de la veu per induir-te **a un estat de relaxació profunda mental, emocional i física.
Aquesta tècnica, pot ser practicada per qualsevol persona.
Sessió d'1h30. Divendres 8 de maig 18h
Playlist de regal inclosa
Vine a gaudir d’una sessió de Reiki i aromateràpia ad hoc. Durant la sessió de reiki t'acompanyaran les vibracions sanadores del bol tibetà i els aromes d'olis essencials. En acabar rebràs un roll-on personalitzat, amb aquells olis essencials més apropiats per tu i la millora del teu benestar.
Un espai adaptat per a tu i la restauració de la teva energia.
Sessió d'1h. Playlist de regal inclosa
Apunta't a una sessió d’arteràpia en grup on treballarem amb el fang, un material viu i orgànic, que et permet connectar amb la terra i el moment present.
En aquest espai et guiarem amb una proposta creativa de modelatge amb fang, que impressionarà sobre algun aspecte del teu ésser.
Serà un espai segur, creatiu i compartit per retrobar-te i gaudir de l'art.
No és necessària experiència prèvia, tots tenim un artista natural dins.
Sessió d'1:30h. Els dimecres a les 17h
Playlist de regal inclosa