❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Visita la paradeta virtual!
Descobreix-los tots

L'UNIVERS A DINS TEU

La relació dels nostres Txakres i les emocions. Podem transformar-les millorant així la nostra vida. Pedagògic, interactiu i familiar.

Universteu

Un projecte de

Categoria

Creat a

Barcelona
0
segons
12
Aportacions
351€
De 2.400€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

L'objectiu d'aquest projecte és publicar un llibre infantil encolat, amb les tapes, deixant de ser una enquadernació. La gestació ha estat en diferents etapes, elaborar, explicar a grups de nenes i nens i ara publicar.

L'UNIVERS A DINS TEU

¿Por què publicar-ho?

La meva vocació és acompanyar a la petita infància en el seu creixement personal i al seu desenvolupament per a una bona maduresa. La meva infància va ser, en què ara de gran, necessito des-aprendre per tornar aprendre.

Transmetre des d'un conte és la manera d'aprendre molt maca ja sigui per a qualsevol edat.

Per això m'agradaria transmetre d'una forma alegre, interactuant, participant del conte, pintant i poder fer la teva pròpia història.

Les il·lustracions em va dir una amiga, les has de fer tu mateixa. I així ho he fet, sempre m'ha agradat pintar, ara un repte per mi fer els dibuixos.

Hi ha un món invisible al nostre voltant i màgic. Aquest conte per a mi és un dels primers que després vindran.

Començo pels Chakras, ja que per a mi va ser la primera clau quan pitjor ho estava passant a la meva vida. Em va dir al seu dia, ara una bona amiga, tens el tercer chakra i el cinquè tancats, i justament eren les emocions que notava al meu cos. Vaig començar a comprendre una mica més de mi mateixa.

Aquest conte sortirà en versió Català, la meva llengua materna i versió Castellà, la llengua materna de la meva parella. Sempre hem vist la unió i fer víncles.

Serà de 21cmx21cm encolat amb llom.

Cobertes plastificades amb solapes.

Té 80 pàgines a doble cara.

Les últimes pàgines amb els personatges per pintar.

Les edats són per a tots els públics.

-Als nadons se'ls pot cantar els mantres, les vocals, fer els sons.

-Als més petits i petites se'ls pot acompanyar amb les postures de Ioga, cants i respiracions. A més de pintar.

-Als que ja saben llegir també es pot jugar la gent gran amb els petits i petites.

-Als adolescents poden interactuar al seu gust.

-A la gent gran introspecció de si mateixa, relaxació i cultivar la seva nena o nen intern.

Aconsegueix recompenses exclusives

L'avantatges que pots obtenir d'aquesta campanya és un petit descompte en les recompenses amb dedicatòria especial personalitzada amb el nom, un pòster, els adhesius, els titelles i llapissos de colors.

A més cada llibre estarà numerat per la primera edició amb una postal donant les gràcies els mecenes.

Podràs triar també Berenar a casa i contacontes grupal. A més segons quina recompensa tries incloem 5 contes bilingües diferents en pdf per imprimir i pintar.

Aquests són els títols dels contes en pdf:

  • El meu Cos (edats orientatives de 1-4 anys)

  • La Importància del Descans (edats orientatives 3-10 anys)

  • La Ramona i els Deures (edats orientatives 5-12 anys)

  • Una bona amistat (edats orientatives 4-12 anys)

  • Les mates, quin rotllo! (edats orientatives 6-12 anys)

S'imprimeix en una impremta petita d'un poble on la meva família, els meus avis ja hi residien des que vaig néixer.

Aquesta impremta passa de generació en generació, i em fa molta il·lusió poder col·laborar amb ells. Avui dia és molt fàcil portar-lo a la Xina i abaratir costos.

Qui Soc

Des de petita em preguntava on sóc i què faig aquí a la Terra. Va començar tot quan jugava amb les meves amigues a ser Mestra. No sé perquè vaig acabar estudiant administratiu i cuidant la meva cosina va ser quan vaig saber realment que volia ser mestra.

Educadora Infantil amb 15 anys d'experiència a escoles de 0-3 anys. Vaig aprendre molt sobretot sobre mi mateixa i com va ser la meva infància.

Sabia que havia de fer una transformació personal, així que continuo aprenent i formant-me, sobretot del meu fill i la meva parella.

Fa tretze anys amb la meva parella vam començar l'aventura de l'artesania. I, una era fer contes per explicar al seu fill i després, al nostre fill el que esdevenia al nostre voltant amb CONTES. Així va començar tot.

A què destinem les vostres aportacions

Calendari previst

-Ja estem amb la impremta i els darrers detalls, podrà imprimir en breu.

-Està previst poder enviar la setmana 14 d'abril SI LES DATES ENS ACOMPANYEN MIRAREM QUE PODEU TENIR EL CONTE PER SANT JORDI.

Necessitem compartir al màxim la campanya per poder aconseguir el repte. Gràcies.

LA PROVA

Aprofita aquesta oportunitat per tenir-lo per Sant Jordi.

+ Info

Pots trobar més informació a la
Web

Pots seguir-nos a
Instagram

Per compartir aquesta campanya
Verkami

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

#02 / Què diuen els nens i nenes del conte.

  • Quan vaig explicar el conte per primera vegada amb un grup d'infants, un nen de 11 anys va venir i em va dir;
    "M'ha agradat molt, és molt bonic".

  • Quan vaig estar al festival d'Openheart 2023 i el vaig explicar en un altre grup d'infants, una nena de 6/7 anys va venir i em va dir;
    "M'ha agradat molt". I em va fer una abraçada.

  • Quan el va llegir una nena de 12 anys em va dir que li va agradar i la seva cara de sorpresa en veure el final.

  • Una mare llegint el conte i el seu infant de 4 anys quan arriba a casa fa un conte semblant a L'UNIVERS A DINS MEU.

seguir llegint

#01 / Que cuentan los niños y las niñas del cuento.

Los niños y las niñas me dicen

  • La primera vez que expliqué el cuento, un niño de 11 años se acerco a mi y dijo;
    "Me ha gustado mucho, es muy bonito".

  • En el festival de Opeheart 2023 lo expliqué para un grupo de niños y niñas. Una niña de unos 6/7 años vino y dijo;
    "Me ha gustado mucho". Y me hizo un abrazo.

  • Cuando lo leyó una niña de 12 años se sorprendió con la historia y sus ojos se sorprendieron cuando vio el final de la historia. Le gusto mucho.

  • Cuando una mama lo leía y su hijo de 4 años lo vio, llegaron a su casa e hizo un cuento él como la historia del cuento EL UNIVERSO DENTRO DE TI.

seguir llegint
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies