Dotze Temps és el meu tercer treball en solitari, una barreja de temes instrumentals i cançons que recullen la meva experiència dels tres darrers anys. Temes tant de composició pròpia com tradicionals.
El títol, Dotze Temps, fa referència als dotze temps que tenen molts dels "pals" Flamenco.
Aquest nou àlbum neix de diverses influències, del Bluegrass, passa per la tradició catalana i arriba al Flamenco. Un estil d'alguna manera sempre present, però que durant la pandèmia i gràcies al suport de Béla Fleck, Martino Coppo, Tony Trischka, els Flatheads i Carol Duran entre d'altres, ha anat agafant cada cop més força.
Qui sóc?
Durant més de 25 anys vaig viatjant pel món amb el banjo de 5 cordes i la meva manera d'entendre la música. He rebut classes de Bill Keith, Tony Trischka, Jayme Stone, Jean Marie Redon i he participat en cursos de Béla Fleck, Pete Wernick i Noam Pikelny entre d'altres.
A la meva llarga trajectòria he participat en molts projectes, tant musicals com cinematogràfics i teatrals.
A nivell pedagògic, imparteixo classes, participo en campus internacionals i escric regularment per a diverses publicacions; MelBay, Banjo Newsletter i Dinsic.
Els músics que m'acompanyen
Maribel Rivero, contrabaix i veu, coneguda a l'escena del nostre país, toca amb Les Violines, FlamenGrass i Soroll Blanc, entre d'altres. És un referent a l'escena de Bluegrass a Barcelona.
Raphaël Maillet és un reconegut violinista francès establert a París, el podeu veure tocant per tot Europa amb el seu projecte Accordzeam.
Ondra Kozák, de la República Txeca, multinstrumentista, toca regularment amb el mandolinista Radim Zenkl i és un reconegut músic a l'escena bluegrassera internacional.
Durant aquest any hem tocat plegats a França, Irlanda i Catalunya. Serà la banda oficial a les presentacions de Dotze Temps i les actuacions durant el 2024.
També hi haurà algunes col·laboracions, però aquestes prefereixo mantenir-les en secret, jeje!
Disseny, vídeo i fotografia
A més a més de la música, per a mi és molt important la part visual que envolta un treball discogràfic, per aquesta campanya i per l'àlbum m'acompanyen Oriol Forn, Marina Vinardell i Laura Ruíz.
Sobre les recompenses
Teniu tota mena de recompenses si decidiu col·laborar en el projecte. Podeu descarregar-vos el disc en MP3 juntament amb el disseny gràfic per escoltar-lo sempre que vulgueu o comprar una còpia en format físic i dedicada.
La primera recompensa és totalment altruista, una aportació al projecte desinteressada, sense esperar res a canvi, tan sols el plaer d'ajudar a tirar endavant l'àlbum. També pot ser un complement a una recompensa que ja hagis fet, si véns per un concert o jam et donaré una forta abraçada i t'estaré eternament agraït!
Teniu disponibles el pack de bossa de roba i adhesiu amb un disseny de Marina Vinadell, fantàstica dissenyadora del CD. Per què “Somriu”? És molt comú als banjistes el rictus seriós i concentrat. Des de fa anys, als concerts, al costat del repertori sempre hi ha un banjo amb un somriure per recordar-m'ho, així va néixer aquest logo.
Pack classe. Imparteixo classes de banjo, mandolina i violí "fiddle" regularment, així que aquesta pot ser una recompensa molt atractiva per als que voleu aprendre o millorar amb el vostre instrument.
La darrera proposta és un concert privat, convida els teus amics i familiars (al jardí, terrassa o menjador), podreu escoltar els nous temes en un entorn íntim i exclusiu, el format pot ser solista, duo o trio.
A què destinaré les vostres aportacions?
Dotze Temps és un disc, com la majoria dels meus treballs, autofinançat i amb el suport del segell discogràfic Microscopi.
Produir un àlbum és un procés lent i laboriós, requereix molta feina, calma i sobretot molta paciència.
Les vostres aportacions faran possible la publicació del disc. Aniran destinades a la campanya de promoció, a la fabricació dels CD físics, a cobrir despeses d'enregistrament, vídeos, fotos, producció, mescla/mastering i al disseny.
Calendari previst
El llançament de l'àlbum està previst per al juny de 2024. A partir de llavors, podreu recollir les vostres recompenses als concerts, o concretarem el lliurament en cada cas (sigui en mà o per correu postal). Per a la descàrrega digital, rebreu un enllaç al dia següent de la publicació del disc.
+ Info
Per estar al dia, pots seguir-me a les xarxes socials!
Web
Instagram
Facebook
Youtube
Soundcloud
Bandcamp
Spotify
Dotze mil gràcies!!
43 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
Lluís Gómez
Autor/a
Thanks Rachel and Nils!🪕🙌
ndaulaire
Good luck dude!
[email protected]
All t’he best Lluís!
Lluís Gómez
Autor/a
Moltes gràcies Marc!
Jordi Polo
Molta sort Lluís!!🙌🙌🪕
Marc
Bona feina Lluís. Felicitats pel repte aconseguit!
Lluís Gómez
Autor/a
Merci mil fois Andre!!
Klenes
¡Felicidades Lluís! Saludos, André
Violí Vermell
Amb moltes ganes d'escoltar el nou treball!!
Maria Guadalupe
Ya queda menos!