"Follia, 7 glops de deliri"
El Cos de dansa de l'Esbart de Mollet està muntant un nou espectacle anomenat "Follia, 7 glops de deliri" que s’estrenarà els dies 3 i 4 de març de 2023 al Teatre Municipal de Can Gomà, a Mollet del Vallès.
En aquest espectacle l'esbart dansaire de Mollet posa de manifest tot allò que es crea al voltant del vi: la festa, el clima social proper, el nostre jo vertader - amb les nostres virtuts i defectes -, l’aflorament dels tan criminalitzats 7 pecats. De dansa en dansa, cada una articulada al voltant del fascinant procés de producció del vi, ens endinsem en les celebracions i tradicions que el poble català, treballador de la terra i la vinya, ha generat des de sempre amb aquesta beguda com a eix central. De la verema al consum del vi, aquest sempre ha estat el foc que ha encès les societats quan buscaven una excusa per viure fora de l'opressió establerta. I això porta passant des de l’arribada del vi, amb els pobles grecs i més tard romans, fins a dia d’avui, amb el nostre carnaval i en especial amb el Barraló molletà.
A què destinarem les vostres aportacions?
L’objectiu de la campanya és finançar part de la producció de l’espectacle, que inclou el muntatge musical, el vestuari i l’escenografia.
Sobre les recompenses
25 € - Mecenes bàsic
Agraïment al vídeo promocional de l'espectacle
25 € - Mecenes 3/4 de març
Entrada a l'estrena + 1 copa de vi
50 € - Mecenes Plus
Entrada a l'estrena + 1 copa de vi + agraïment al vídeo promocional de l'espectacle.
Recompenses per a empreses:
150 € - "Empresa col·laboradora"
Dues entrades per a l'estrena + dues copes de vi + presència comercial al programa de mà i al vídeo promocional de l'espectacle.
250 € o més - "Empresa mecenes"
Dues entrades per a l'estrena + dues copes de vi + presència comercial al programa de mà i al vídeo promocional de l'espectacle i al photocall.
Calendari previst
La campanya de Verkami es durà a terme de l'1 i el 24 de febrer. Les recompenses totes són d'entrega immediata els dies de l'estrena (3 i 4 de març).
Per saber de nosaltres:
www.esbartmollet.cat
YouTube: @esbartdansairedemollet1312
-
11 comments
If you are already a sponsor, please Log in to comment.
Pere Bertran
Feliç de col·laborar amb l’Esbart, podeu aprofitar la meva entrada, doncs no podré venir. Molta sort!!!
Mutua Mollet
Molta sort amb el nou espectacle!!!
Miquel Gimeno Lafau
El millor Esbart Dansaire
iris_palm
Trincu trincu goita que ja quasi ho teniu!
Agustina
Espero que es fagi realitat.
Agustina
Molta merda !!!!
Agustina
Espero que es fagi realitat.
Txell Berenguer
Quines ganes de veure-ho!
Marina Escoda
Molta Merda!
Jordi Pascual
Comorafas 2 entradas