❗️Para poder utilizar Verkami debes hacerlo desde otro navegador. Instala o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha dejado de actualizar el navegador Internet Explorer que estás utilizando y ha dejado de ser compatible con la mayoría de sitios web.

TROBADORES

Nydia entra en la cafetería de María. Casi no se escuchan, por el ruido. Ese día deciden hacer un viaje pero el viaje ya había comenzado.

Teatreres pel món

Un proyecto de

Categoría

Creado en

0
segundos
206
Aportaciones
6.005€
De 3.000€
Aporta al proyecto
Ver proyecto en Català

Escoge tu recompensa

O apóyalo con una donación

Aporta sin recompensa
Haz una donación altruista al proyecto porque simplemente quieres ayudar a hacerlo realidad:

TROBADORES

tro-bar trans.,pron.,intr. (pronominal trobar-se)

1- Ver alguna cosa que se había perdido.

2- Componer en el arte de los trobadores.

3- (pronominal) Concurrir o estar presente en alguna parte.

4- (pronominal) Coincidir dos o más que vienen de sitios diferentes.

5- (pronominal) Ser o estar en un determinado estado.

Trobadores es el primer proyecto propio de Teatreres pel món!!

Trobadores és la historia de dos mujeres tocando fondo. Y entendiendo que ese final es solo el principio. Y liberándose del miedo, la culpa, el sentimiento de(in)fidelidad y tantas emociones que tenían enterradas. Regándolas con valentía para hacer brotar flores de esa tierra muerta.

Trobadores es una obra en la cual se involucra al público. Seduciéndolo para empujar en este viaje, un viaje que también es su viaje. Tu viaje.

Como referentes tenemos: El silencio de las sirenas, David Lynch, Café de Flore, el realismo mágico o Improshow.

Como se junta todo esto?

No lo sabemos. Esa es nuestra búsqueda, lo que queremos "trobar" (encontrar). De ahí el título TROBADORES.

Mujeres que "troben" (encuentran). Y "trobant" (encontrando) se hacen amigas. Y se ayudan. Se ayudan para cumplir sueños. Y porqué, todavía no lo sabemos, sus caminos estaban unidos desde hacía mucho tiempo.
"Trobar-se" (encontrarse) no ha sido una casualidad. Porqué nada es casualidad en la vida.

En esta nueva aventura nos acompaña Alejandro Tortajada, escritor y director de esta original obra de teatro.

- Maria: "Alejandro y yo fuimos compañeros en la ESAC de Valencia mientras estudiábamos teatro. Nos lo pasábamos genial !! Lo aprecio mucho! Pero no nos habíamos vuelto a ver hasta que nos encontramos hace un año en el "Cabanyal Íntim". Ahí le dije a mi querida compañera y socia: Nydia, como molaría que Alejandro nos escribiera una obra de teatro para Teatreres... y hasta hoy"

Maria Mas y Nydia Crespo, es decir, nosotras, somos las actrices encargadas de dar vida a las diferentes personajes que irán "trobant-se" (encontrándose) en diferentes épocas y espacios en la obra.

Esta obra de teatro es para nosotras un sueño hecho realidad, un nuevo reto que emprendemos con mucha ilusión y estima, ya que también nos encargamos de la gestión, producción y promoción del proyecto.

Estamos muy contentas de hacer la pre-estrena de Trobadores en nuestro pueblo, en Benissa, el día 6 de octubre a las 22:00 h. y, al mismo tiempo, nos complace anunciaros que la estrena será en el Auditorio Teulada-Moraira el 1 de diciembre.

Nos sentimos profundamente agradecidas a tod@s vosotr@s por vuestro acompañamiento, apoyo, confianza y amor que hemos recibido y seguimos recibiendo, desde que empezamos con Teatreres pel món.

Por eso nos hace muchísima ilusión que también formes parte de Teatreres pel món convirtiéndote en mecenas de Trobadores.

Muchas gracias !! Salud y teatro !!

Que son las recompensas TPM?

Nos hace mucha ilusión ofrecerte estas recompensas !!

Las recompensas TPM son una serie de obsequios que Teatreres pel món hemos creado en exclusiva para vosotr@s!

Desde la primera aportación, obtendrás el más que merecido agradecimiento en las redes sociales y, además, un recuerdo con el maravilloso logo que Alba López ha creado para la compañía.

Así pues, hemos definido diferentes tipos de recompensas TPM:

Algunos obsequios están más relacionados con los recuerdos, como las chapas y los imanes con nuestro fabuloso logo, un precioso cartel de Trobadores firmado y dedicado con mucho cariño para vosotr@s o los molonguis USB teatreros de 8GB.

Memoria USB Teatreres 8GB
Memoria USB Teatreres 8GB

Otras recompensas son más intensas (os las recomendamos apasionadamente!), Como obtener una de las 55 entradas en exclusiva para el pre-estreno el 6 de octubre de la obra en un espacio íntimo y privilegiado en Benissa o la entrada para el estreno el 1 de diciembre en el espectacular Auditorio Teulada-Moraira.

Otros obsequios por vuestra gratitud están más relacionados con los espectáculos y talleres, como teatro a domicilio, cuentos teatralizados o participar en cualquiera de los talleres riso-emoción-teatrales que ofrecemos.

Ah !! Y como recompensa TPM TOP, te ofrecemos la inclusión del logotipo de tu empresa u organización o nombre de la persona en todos los soportes de difusión del espectáculo (carteles y programas de mano) como patrocinador/a, pudiendo elegir diferentes categorías dentro del mismo patrocinio, además de entradas para el estreno, recuerdos, talleres y el vídeo de agradecimiento personalizado por el apoyo a nuestro proyecto. Es importante subrayar que hay un número limitado de mecenas que pueden solicitar estas recompensas.

Chapas, Imanes y USB 8GB Teatreres
Chapas, Imanes y USB 8GB Teatreres

Todas las recompensas, excepto las entradas para el pre-estreno, se entregarán a partir del día del estreno del espectáculo. (01-12-2018)

Las entradas para el pre-estreno se entregarán dos días antes de la misma.

Cabe mencionar que los envíos nacionales están incluidos.

¡¡NOS HARÁ FELICES QUE SUMES CON NOSOTRES Y FORMES PARTE DE ESTA AVENTURA!!

Quien somos Teatreres pel món?

Teatreres pel món somos una compañía de teatro profesional que nace en enero de 2015 de nuestra mano (Nydia y Maria), en Benissa, para acercar y compartir la pasión y amor que sentimos por el TEATRO a todas las personas de nuestro alrededor.

En estos años de vida hemos ido creciendo y creando nuestra propia identidad como compañía, teniendo como base el cuidado, el respeto y el amor, hemos incorporado la perspectiva feminista tanto en nuestras obras de teatro como en los cuentos teatralizados para l@s más pequeñ@s.

Des de 2015 tenemos nuestra propia escuela de teatro para niños y niñas.

En 2016 co-producimos y co-protagonizamos, la obra de teatro "Els monòlegs de la vagina" de Eve Ensler junto con nuestra compañera Rosa Catalan con la dirección de Toni Ferri. Como creaciones propias destacamos las obras de teatro de calle "L'estisoradora", estrenada en Benissa en julio de 2017 y "La verbena", estrenada en Calp en julio de 2018.

ACTRICES:

Nydia Crespo

Formada en diversas disciplinas teatrales como, técnica Suzuki y View Point, técnica Sandford Meisner, Stanivslaski y Lecoq; Escuela Española de Teatro Terapia Gestalt Madrid (2015); Improvisación Teatral (Planeta Impro Barcelona)

Realiza varias obras teatrales como actriz: Els monòlegs de la vagina; L’Auca del senyor Esteve; Besos; L’Estisoradora y La verbena con la compañía Teatreres pel món.

Dirige la obra de teatro De bat a bat y co-dirige Dia que passa, dia que no torna y Amor és amor.

Es docente y co-directora junto con Inma Rodríguez de l’Escola Municipal de Teatre de Benissa desde 2015.

Maria Mas

Licenciada en Arte Dramático en Escuela del Actor(Valencia, 2006).

Formada en Escuela Española de Teatro Terapia Gestalt Madrid; Improvisación Teatral (Planeta Impro Barcelona).

Desarrolla su trayectoria teatral en les siguientes obras: Els monòlegs de la vagina; L’infern de Marta con la compañía LA DEPENDENT; La terrorífica fiesta del pijama; Lo obsceno; L’Estisoradora y La verbena con la compañía Teatreres pel món.

En cine la podemos ver en: Quatretondeta, El perro naranja y 9 Bares entre otras.

Participa en diferenets cortometrajes como son El vuelo, Vivo o muerto y Al borde.

DIRECCIÓN Y DRAMATURGIA:

Alejandro Tortajada

Se forma en La Escuela del Actor de València, además de tener estudios de Filología Hispánica y Dirección y Dramaturgia en l'Institut del Teatre de Barcelona. Ha continuado su formación con profesionales como Andrés Lima, Pablo Messiez, Alberto Conejero, Fernanda Orazi o Matias Feldman.

Su trayectoria se desarrolla principalmente como director y dramaturgo. Además, es profesor de interpretación en diversas escuelas de teatro.

Destacan sus obras de teatro: La sangre tiene voz (2006), Criminal/Reality (2008), Lo obsceno (2010), El agua y tú (director invitado a Russafa Escénica y tutelado por Alejandro Tantanian en Panorama Sur 2012 en Bueno Aires), Nostalgias (2013), Urgente (2013) y Trilogia sense primavera (2015).

En 2018 estrenará Sorra blava en el Teatre Principal de València.

EQUIPO TÉCNICO:

A qué destinaremos vuestras aportaciones

Teatreres pel món estamos realizando un gran esfuerzo para poder llevar adelante este proyecto, y claro, al ser la primera producción propia necesitamos un "empujoncito" y ahí es donde van vuestras aportaciones.

Así pues, las aportaciones que realices en este Crowdfunding van destinadas a la producción de Trobadores, es decir: dramaturgia y dirección, vestuario, escenografía, atrezzo, iluminación, fotografía, diseño gráfico y grabación de la representación.

Queremos destacar que como compañía de teatro profesional, todas las personas y entidades que participan en este proyecto cobran por su trabajo.

Si llegamos a conseguir los 3.000 euros de este crowdfunding cubrimos el 50% de esta producción pero ... y si llegamos a superarlo??!!

  • Si llegamos a 4.500 euros cubriríamos el 75% de la producción!!

  • **Y si llegamos a 6.000 euros!!

Cubriríamos el 100% de la producción!!

Y estaríamos que bailaríamos en un pie!!**

Ejemplo visual de "hemos llegado a 6000!!"
Ejemplo visual de "hemos llegado a 6000!!"

Calendario previsto

  • Agosto y septiembre: ensayos y montaje de obra

  • 6 octubre: pre-estrena Cases del Batlle Benissa

  • 1 diciembre: estrena Auditorio Teulada-Moraira

  • A partir de noviembre: entrega de las recompensas materiales (chapas, imanes, usb...)

  • Después de la estrena: entrega de las recompensas inmateriales (talleres, espectaculos...)

+ Info

Para cualquier cosa contactad con nosotras,

por vía redes sociales:

por vía mail:

MUCHAS GRACIAS!! SALUD Y TEATRO!!

Preguntas frecuentes

Aún no hay ninguna publicada.

¿Tienes alguna otra duda o pregunta?

Pregunta al autor/a

34 comentarios

Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.

  • Soraya Pamies

    Soraya Pamies

    más de 5 años

    A por todas chicas!

  • Creacions Perruqueria i Estetica

    Creacions Perruqueria i Estetica

    más de 5 años

    Molta sort!

  • Charo Castells Durà

    Charo Castells Durà

    más de 5 años

    Vos desitge molta sort!!

  • Maripau

    Maripau

    más de 5 años

    Vos ho mereixeu

  • Alicia Cabrera

    Alicia Cabrera

    más de 5 años

    Sou unes artístes!!Ja teniu quasi el projecte!!!

  • Alicia Cabrera

    Alicia Cabrera

    más de 5 años

    Sou unes artístes!!Ja teniu quasi el projecte!!!

  • adriana

    adriana

    más de 5 años

    Enhorabona! soc amiga i companya de Julia al Gargasindi, acabe de vore-vos pel facebook i m'encanta esta idea!! aniré a vore-vos a l'estrena. Un fort abraç, sou úniques!!

  • adriana

    adriana

    más de 5 años

    Enhorabona! soc amiga i companya de Julia al Gargasindi, acabe de vore-vos pel facebook i m'encanta esta idea!! aniré a vore-vos a l'estrena. Un fort abraç, sou úniques!!

  • adriana

    adriana

    más de 5 años

    Enhorabona! soc amiga i companya de Julia al Gargasindi, acabe de vore-vos pel facebook i m'encanta esta idea!! aniré a vore-vos a l'estrena. Un fort abraç, sou úniques!!

  • Lirika Vula

    Lirika Vula

    más de 5 años

    Weston Vula familia hos desea lo mejor, ánimo i continuar así 🤞💋💋🌟

Volver a todas las actualizaciones

#14 / 75% de la producció aconseguit!! Moltes gràcies!!

Hola bonicors!!

Sii!! Hem aconseguit 4500!! Ja tenim el 75% de la producció cobert!! Segon objectiu complit!!

Estem molt satisfetes de la bona acollida del crowdfunding!! Així que, en aquests últims dies anem a pel tercer objectiu!! Cobrir el 100% de la producció arribant als 6000€!!

Per altra banda comunicar-vos que seguim assajant intensament per a tindre-ho tot enllestit per al 6 d'octubre, dia de la pre-estrena, que ja el tenim ahi!!

Ací van els vídeos d'agraïment:

Gràcies Mariana

Gràcies Mireia Ripoll

Gràcies Levi

Gràcies Jivarsg

Gràcies Maria del Mar

Gràcies Ajuntament de Xaló

Gràcies Rosa Gisbert

Gràcies Energía Unitaria Benissa

Gràcies Oriol Chesa

Gràcies Paco Cabrera

Moltes gràcies!! Salut i teatre!! Seguim!

0 comentarios

Inicia sesión o Regístrate para comentar esta entrada.

#18 / ENTRADES A LA VENDA!!

Bones!!

Doncs si, ja han eixit a la venda les entrades per a l'estrena de TROBADORES!!

Per aconseguir-la només has de clicar ací

Si tenies entrades en la teua recompensa les hauràs rebudes per mail ja que es van enviar entre dimarts, dimecres i dijous d'aquesta setmana. Si no les has rebudes mira en el correu brossa (SPAM), segurament tindràs un correu de [email protected] (ho pots veure en la següent imatge)

no-reply@notikumi.com
[email protected]

Si no l'has rebut posa't en contacte amb nosaltres i ho solucionarem ;)

Ens vivim en l'estrena!!

Dia: 1 de desembre

Hora: 20:00

Lloc: Auditori Teulada-Moraira

Públic: Adult (+14 anys)

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#17 / Ho hem aconseguit!!! Últims vídeos agraïment ;)

Bones Teatrers i Teatreres!!

Entre tots i totes ho hem aconseguit!! Hem arribat als 6000!!

Volem tornar a donar-te les gràcies per confiar en nosaltres i donar-nos el teu suport per fer el nostre somni realitat, ens sentim desvanides per la gran acollida que el projecte Trobadores ha tingut i tu en formes part! Gràcies :)

Han estat 40 dies de campanya on, a banda d’estar creant, muntant i assajant l’obra, hem gravat un total de 240 vídeos d’agraïment!! És per això que ens hem retrassat una mica en informar-vos sobre les recompenses. Gràcies per l’espera ;)

En breu començarem a enviar les recompenses de merchandising.

Si tens entrada per a l’estrena de Trobadores en l’Auditori Teulada-Moraira l’1 de desembre la rebràs per mail a finals de novembre.

Si la teua recompensa inclou un taller de teatre o espectacle, ens posarem en contacte amb tu per a fer efectiva la recompensa a partir del 2019, una vegada realitzada l’estrena de l’obra.

leer más

#16 / Queden 42 hores!!!

Doncs si!! Ja ho tenim ahi!! 42 hores ens resten i estem a la vora dels 6000!! Si et ve de gust compartir-nos i si tens amics, amigues i familiars que creus que vulguen formar part de Trobadores, ara és l'hora ;)

Siga com siga, nosaltres estem ja més que desvanides!!

Ací vos compartim els que seràn quasi els últims vídeos d'agraïment!!

Gràcies Camilo

Gràcies Pepe Blas i Paco Llorens

Gràcies Llorenç, Rafa i Victor

Gràcies Rosa Maria Martínez

Gràcies Sole Fluxà

Gràcies Maria Amorós

Gràcies Stela 301

Gràcies Tous

Gràcies Capritxosa Calp. Ana Font

Gràcies Conchaff

Gràcies Irene Ballester

Gràcies Júlia

Gràcies Vicent, Alicia, Mara i Lluis

Gràcies Pepo Orihuel

Gràcies familia Weston Vula. Neil, Lirica, Eloy i Mia Rose

Gràcies familia Capó Soriano. Rosa, Juanvi, Martina i Ariadna

Gràcies Ángel Puado

Gràcies Ian i Liuva

Gràcies Rosalina

Moltes gràcies a tots i a totes!!! 42 hores!!!

SALUT I TEATRE!!!

#15 / Ampliem fitxa artística!! Les llums!!

Bones!! Tenim nova incorporació en l'equip tècnic de Trobadores!! Ximo Rojo és l'encarregat de donar llum a Trobadores, punxant en el seu nom podràs veure les seues feines. És un gran professional i una persona propera i del amor i ens plena de goig que ens acompanye viatje ;)

En breu vos comunicarem qui és la persona encarregada del vestuari...tenim moltes ganes de desvetllar-ho!!

Mentrestant vos compartim més vídeos d'agraïment ;)

Gràcies Jaume Tur

Gràcies José Dominguez

Gràcies familia Estupiñà Higueras

Gràcies Toni i Vicen

Gràcies Selena

Gràcies MS Dance

Gràcies Silvia Ramírez

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#14 / 75% de la producció aconseguit!! Moltes gràcies!!

Hola bonicors!!

Sii!! Hem aconseguit 4500!! Ja tenim el 75% de la producció cobert!! Segon objectiu complit!!

Estem molt satisfetes de la bona acollida del crowdfunding!! Així que, en aquests últims dies anem a pel tercer objectiu!! Cobrir el 100% de la producció arribant als 6000€!!

Per altra banda comunicar-vos que seguim assajant intensament per a tindre-ho tot enllestit per al 6 d'octubre, dia de la pre-estrena, que ja el tenim ahi!!

Ací van els vídeos d'agraïment:

Gràcies Mariana

Gràcies Mireia Ripoll

Gràcies Levi

Gràcies Jivarsg

Gràcies Maria del Mar

Gràcies Ajuntament de Xaló

Gràcies Rosa Gisbert

Gràcies Energía Unitaria Benissa

Gràcies Oriol Chesa

Gràcies Paco Cabrera

Moltes gràcies!! Salut i teatre!! Seguim!

#13 / Encara ens queden 17 dies!!

Bones!! Portem tota la setmana d'immersió creativa en l'Espai Creatiu i Teatral de Teatreres, 5 dies de feina intensa i que tenim ganes de mostrar-vos!!

I, si, clar, també hem seguit fent vídeos d'agraïment ;)

Ací van els d'aquesta setmana:

Gràcies Laura SC

Gràcies Romaguera

Gràcies Fer Lòpez

Gràcies Amparo Guerrero

Gràcies Carmen Roselló i Jaume Sirerol

Gràcies Patrícia Ortolà

Gràcies Pepo Flowers

Gràcies Silvia i Robert

Gràcies Jorge Rodríguez

Gràcies Vicen

Gràcies Cristina Berenguer

Gràcies Victor López

Gràcies Rosa Fornés

Gràcies Reverse Comix. Josep Capó

Gràcies Francesc Barberà. El hombre que cabía en la palma de su mano

Gràcies Carmela Bolufer

Gràcies Demipie. Deborah

Gràcies Maria Capó

Gràcies Josep

Seguim!! Moltes gràcies! Salut i teatre!!

#12 / A una petjada del segon objectiu!!

Bon dissabte i salut!!

Com esteu? Nosaltres desvanides!!! Ja tenim més prop el segon objectiu!! El 75% de la producció de TROBADORES!

Vos compartim els últims vídeos penjats en Facebook fets en exclusiva per a tots i totes vosaltres!!

Gràcies Maite Femenía

Gràcies Aureli Rodríguez

Gràcies Nena

Gràcies Euroschool

Gràcies Inma i Raul

Gràcies Dolores Morillas

Gràcies Paqui Romaguera

Gràcies Anca

Gràcies Mari Ivars Santacreu

Gràcies L'Encontre Benissa. Gloria

Gràcies Noe Leyda i Anabel Capó

Gràcies Andrea Vacas

Gràcies Fani Llobell

Gràcies Pepa Naharro

Gràcies Peluqueria Nueva Imagen Benissa

En breu, seguim amb més vídeos!!

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#11 / Vesprada de mar i inspiració

Bones Teatrerxs!!

Aquesta vesprada hem gaudit d'una sessió d'auto-cures ;) ens hem anat a la cala Advocat i hem respirat la brisa marina, ens hem pegat un bon bany i renovat energies, també hem gravat més vídeos d'agraïment que en breu veureu ;)

De moment vos deixem els que hem compartit hui al facebook!!

Gràcies Olmeca

Gràcies Maria Jose Soler

Gràcies LauGoGo

Gràcies Maria Tent i Toni

Gràcies Avaloris de Mar

Gràcies Empar Crespo

Gràcies Cristina Beneyto

Gràcies Cris Escortell

Gràcies Raquel Bañuls

Gràcies Maria Fons

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#10 / Més vídeos personalitzats!!

Bones!! Estàn essent dies d'emocions intenses que necessitem procesar, és com: wow!! De veres que la paraula que ens apareix a tothora és GRÀCIES!!

I ací van més vidiets on aquesta es manifesta:

Gràcies Nerea

Gràcies Marco

Gràcies Patricia Cabrera

Gràcies Pepu i Dolo

Gràcies Patri Benissa

Gràcies Francesca Llobell

Gràcies Núria

Gràcies Gessamí Floristes

Gràcies Carola Lage

Gràcies Sandra Kuore

Gràcies Esplai Benissa. Mari

Gràcies Kika i Joaqui

Gràcies Marta Masiá i Maria Cardona

Gràcies Vrajess

Gràcies Juan Capó

Gràcies Mari, Àngela i Cris

Gràcies Visa

Gràcies Miren Alaña

Gràcies Laura Evans

Gràcies Mónica i Juan

Gràcies Sara

Gràcies Manuel Ivars

Gràcies Dani Grimalt

Gràcies Pepe. Creative Hairstyle

Gràcies Felipe i Coral

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#09 / OBJECTIU ACONSEGUIT!! MOLTES GRÀCIES!!

Moltes felicitats!!

Ho heu/hem aconseguit!! Entre tots i totes!! Productors i productores de Trobadores!! Hem arribat als 3000 € en 10 dies amb el que cobrim el 50% de la producció!! Enhorabona!!

Objectiu de 3000 € aconseguit!!!
Objectiu de 3000 € aconseguit!!!

Ara be... que podem fer durant aquests 30 dies restants?!

Doncs, a banda de celebrar-ho, podeu parlar i compartir amb les personetes de be del vostre voltant, contar-los que formeu part d'aquest projecte tan xulo i ple d'estima i que ells i elles tenen 30 dies per a pujar-se al carro de TROBADORES!!

Així podem arribar al següent objectiu!! Recordeu que:

  • Si arribem a 4500 € cobrim el 75% de la producció

  • I...si arribem a 6000 € cobrim el 100% de la producció!!!

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#08 / Que passa si superem els 3.000 euros??!! i més vídeos d'agraïment!!

Bones productors i productores de Trobadores!!

Quasi ho tenim ahi!! En sols **9 dies **hem aconseguit, entre tots i totes, el **95% de l'objectiu **del crowdfunding amb el que cobrirem la meitat de la producció!!

Així que volem aprofitar per a dir-vos el que passa si superem els 3.000 euros!!

  • Si arribem a 4.500 euros cobririem el 75% de la producció!!

  • **I si arribem a 6.000 euros!!

Cobririem el 100% de la producció!!!

I estaríem que ballariem en un peu!!**

Així que moltes gràcies per tot el suport que estem rebent i seguim fent caminet ben acompanyades per tots i totes vosaltres, personetes del amor!!

Ah! i ací vos deixem amb més "vidiets" ;)

Gràcies Reies

Gràcies Gabriela G

Gràcies Patri Montagud

Gràcies Vicent Garcia

Gràcias Ger i Sofia

Gràcies Estefania

Gràcies Anna i Javi

Gràcies Maria i Mari Ivars

Gràcies Luci i Amelia

Gràcies Araceli i Maties

Gràcies Àngela Bowie

Gràcies Isa i Flores Isabel

Gràcies Carmesina i Alvaro

Gràcies Angi Ferrer

leer más

#07 / Dies de creació

Bones Teatreres!!

Hui hem tingut una sessió de creació potent i ara mateix estem tirades en el sofà reposant i processant tot el que estem vivint, tant a nivell creatiu com a nivell emocional.

Estem exhaustes, ara be, vos hem de confessar que el rebre tota la vostra estima i realitzar els vostres vídeos d'agraïment ens ajuden a traure forces i ens fan pujar l'energia a l'instant ;) Moltes gràcies per ser el motor que ens impulsa!!

I ací van uns quants agraïments més:

Gràcies Vero Conca

Gràcies Cuina de Dos. Anna i Juan Carlos

Gràcies Tali i Lucia

Gràcies Susana

Gràcies Cris Giner

Gràcies Angel Oltra

Gràcies Celia Ivars

Gràcies Pepa Romà

Gràcies Maria Angeles Crespo

Gràcies Rosana

Gràcies Mónica Ivars

Gràcies Emma

Gràcies Macu

Gràcies Xiringuito Ses Bassetes

Gràcies Miguel Bertomeu Biosca

Gràcies Mayte Cuello

Gràcies Mónica i Jordi

Gràcies Pepo Orihuel

Gràcies Vero Masià

Gràcies Alba i Jose Romo

Gràcies Nuria Castells

Gràcies Natacha i Iván

leer más

#06 / 18 vidiets més!! yyeeahhh

Bones a tots i a totes!!!

Ens plena d'estima totes i cadascuna de les aportacions que feu al projecte TROBADORES!! Mil gràcies!

Hui des de bon matí estem en l'espai creatiu i teatral de Teatreres pel món treballant en la creació de l'obra amb Alejandro (dramaturg i director de Trobadores) i aquesta vesprada seguim!! En breu veureu les llavors del que estem sembrant ;)

Ah! Ací van els vidiets d'agraïment!! Gràcies per l'espera si algun tarda un poc més ;)

Gràcies Miriam Cañis Benimarco

Gràcies Fernando i Pascui

Gràcies Silvia i Pablo

Gràcies Myriam

Gràcies Llum i Celia

Gràcies Alex i Pepa

Gràcies La Naturadora

Gràcies Eva Pineda

Gràcies MCarmen Bertomeu

Gràcies Paco Bertomeu

Gràcies MJose Aviñon

Gràcies Àngela i Miguel

Gràcies Pili Aviles

Gràcies Alejandra

Gràcies Carmen

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#05 / Ja tenim el merchandising per a les vostres recompenses!!

Bones!! Hui mateix hem rebut el merchandising per a les vostres recompenses i està super xulooo!!!

Mireu que guai!!

Xapes, Imants i USB 8GB Teatreres
Xapes, Imants i USB 8GB Teatreres

Memòria USB Teatreres 8GB
Memòria USB Teatreres 8GB

I, com tots els dies ací vos compartim els agraïments amb vídeo personalitzat!!

Gràcies Marissa i Felip

Gràcies Abel Cardona

Gràcies El Brufol

Gràcies Pedro Agulles

Gràcies Fercalcer

Gràcies Cecilia Berenguer

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#04 / A full amb els vídeos i demà assaig amb Alejandro!

Bones estimats i estimades!

Demà pel migdia anem a per Alejandro (l'escriptor i director de Trobadores) a l'estació de Xeraco i ens esperen 3 dies de feina de creació teatral a tope!!

Entre assaig i assaig anirem creant i penjant els vídeos d'agraïment, estigueu a "l'agüait" ;)

Ací van els vídeos de hui:

Gràcies Pixamon

Gràcies Luz Maria Santos

Gràies Rakel

Gràcies David Colomer

Gràcies Raquel Andrés

Gràcies Laura Terentí

Gràcies Raquel Berenguer

Gràcies Cris

Moltes gràcies!! Salut i teatre!!

#01 / Hola!

Bones!!

Estem molt contentes perquè el projecte Trobadores comença a caminar ;)

Les persones que ja heu fet la vostra aportació podeu començar a veure el vostre vídeo personalitzat d'agraïment en el nostre facebook. Anirem compartint-los poc a poc i també posarem ací l'enllaç del mateix per si encara no ens seguiu en facebook o per si no us podem etiquetar (de vegades passa...)

Ah! Aquesta vesprada rodarem un vídeo explicatiu de com participar, sabem que les persones que heu aportat ja ho sabeu, però ens trobem amb gent pel carrer que no coneix Verkami i no saben com fer-ho ;) Així que "vidiet" i solucionat!!

Gràcies per formar part de Trobadores i compartir-nos! Salut i teatre!!

Ah!! Ací vos deixem els primers enllaços a les 3 primeres persones que heu format part de Trobadores

Gràcies Rosa Payá

Gràcies María

Gràcies Inma Rodríguez Teatro

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de cookies