❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Ànima Groovera. El primer disc de Laia Badrenas

M'agradaria gravar el que duc dins l'ànima en un primer disc per tal que tothom pugui gaudir del groove que guia les meves paraules.

Laia Badrenas

Un projecte de

Categoria

Creat a

Barcelona
0
segons
120
Aportacions
4.322€
De 4.000€
Aporta al projecte
Veure projecte en English i Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Ànima Groovera és el meu primer disc. I tinc moltes ganes de compartir la meva música i les meves paraules amb tothom qui en vulgui gaudir.

Per mi gravar aquest disc és transmetre el que duc dins l'ànima mitjançant el groove (que es basa en l'emoció i es contagia amb facilitat), com a vehicle de comunicació.

Perquè el groove és la connexió del cos amb la música, són les ganes de ballar, les ganes de gaudir. Una via de concentració cap al plaer i les respostes emocionals que aquest pugui ocasionar.

Ànima Groovera és un disc d'algunes de les meves primeres cançons. Soul, pop i funk en català.

En Joan Pau Chaves n'és el productor musical. Ell i els músics amb qui tinc la sort de comptar, ordenen les meves idees i m'ajuden a veure-hi més clar.

He de dir que em fa molt feliç treballar amb ells, em sento afortunada.

I puc avançar-vos que en el disc hi haurà col·laboracions que em fan molta il·lusió! D'artistes com Barcelona Gospel Messengers, Doctor Prats i Indee Styla.

Estic molt contenta de poder comptar amb ells. Però necessito ajuda per portar-ho a terme.
És cert que gravar i editar un disc, és un procés feixuc, sobretot si el projecte recau sobre una sola persona, com és el meu cas. Compto i tinc el privilegi de tenir a grans persones i grans professionals al meu voltant que en formen i en formaran part, per ells, per mi i per a tothom qui després en pugui gaudir... necessito la vostra ajuda econòmica.

Però deixeu-me dir que només el fet de saber que es vol donar suport a la meva música ja és una motivació prou gran per seguir lluitant.

D'entrada ja, gràcies!

Sobre les recompenses

Les recompenses que us ofereixo són una gran part de la meva persona. Podeu gaudir des del primer disc fins a classes de cant i concerts en directe.

He volgut oferir recompenses poc materials i properes perquè si heu arribat fins aquí és perquè us ve de gust descobrir la meva música i experimentar la meva manera d'entendre-la.

Per l'entrega de CD's em posaré d'acord amb els mecenes per organitzar punts de recollida. Ja sigui aprofitant el concert de presentació, qualsevol altre concert, classe, taller.... Si és complicat trobar el punt, ho enviaré a l'adreça que em proporcionin.

I pel que fa a les classes, tallers i concerts acústics em posaré en contacte amb els mecenes per preparar-ho tot.

Qui sóc

Sóc cantant i docent. I gaudeixo de les dues coses, jo diria que sense els meus alumnes no podria ser la cantant que sóc.

Aquest és el meu primer disc, i per fer-lo tinc la sort de comptar amb gent molt propera i professional, perquè m'agrada treballar des de la confiança i el respecte. Són professionals que saben entendre com sóc i què vull transmetre i comparteixen les ganes de vivenciar la música mitjançant el groove.

A què destinarem les vostres aportacions

Destinaria les aportacions a poder assumir una gran part del cost de gravació del disc.

I si superés la xifra, ho destinaria a vestir al projecte (videoclip, web...) i a l'edició física del disc.

Calendari previst

El disc es grava aquest Abril a La Casa Murada de Banyeres del Penedès i m’agradaria que sortís a finals de Juny si tot va bé.

I el concert de presentació és el 20 de Setembre a la Sala petita del Teatre Kursaal de Manresa.

+ Info

Article meu sobre la importància del groove en l'aprenentatge musical

Sobre mi mateixa:
Instagram
Facebook
Twitter
Youtube

Sobre el productor
Joan Pau

Col·laboracions del disc:

Barcelona Gospel Messengers

Indee Styla

Doctor Prats

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

28 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • Gemmacalmet

    Gemmacalmet

    7 años

    Laiaaaa a últim moment! Mira que feia temps que volia fer-te una mini col·laboració i avii quen he vist a insta 14h 😱 he dit ara o mai! Muaakis groovera!

  • montsecreus

    montsecreus

    7 años

    T’ho ben mereixes!

  • jaume Bozzo i Roqué

    jaume Bozzo i Roqué

    7 años

    Que tinguis molta sort i que els vents et siguin favorables a la vida, Laia!

  • Núria Rovira

    Núria Rovira

    7 años

    Endavant amb molts èxits, crack! Amb moltes ganes d'escoltar el cd, ja!

  • coral.sanfeliu

    coral.sanfeliu

    7 años

    Felicitats Laia, som amics de "les Serra", amb ganes de veure't al Kursal, Coral i Francesc

  • Joancarles

    Joancarles

    7 años

    Encantats de col·laborar amb el projecte. Una abraçada!!! Esther i Joan Carles

  • immatica

    immatica

    7 años

    T'ho mereixes !!!

  • Gina Rognoni Amrein

    Gina Rognoni Amrein

    7 años

    A disfrutar el projecte!! Amb ganes de sentir-te!!!

  • Eva Recasens

    Eva Recasens

    7 años

    Una petita aportació en comparació amb tot el que et mereixes. Som-hi!

  • Sandra Costa León

    Sandra Costa León

    7 años

    Anims Laia!! Una miqueta més al teu projecte! Ho aconseguiràs!

#04 / HO HEM ACONSEGUIT! MOLTES GRÀCIES A TOTS!! Encara em costa de creure...

No us podeu ni imaginar com m'he sentit aquests dies de campanya.

Saber que hi ha gent com vosaltres que aposta pel meu projecte és adrenalina i papallones a la panxa constants.

La confiança que m'heu transmès és tan gran que l'única opció que tinc jo ara, és la de creure-m'ho el 100% i lluitar el 200% perquè les meves cançons siguin un regal per a tothom, però sobretot per vosaltres.

Us aniré informant de com rebreu les recompenses. Ja hi ha algun Mecenes que ha pogut rebre la seva! ;)

Pel que fa al disc, el cap de setmana de l'1,2 i 3 estaré fent les mescles i prometo tenir-vos al corrent de les dates i de tot si voleu.

És probable també que rebeu un formulari, a la majoria us conec però hi ha gent que no. Només per recollir informació i poder gestionar les entregues.

Moltíssimes gràcies!! Estic molt contenta i tinc moltes ganes de compartir el disc amb vosaltres ja!

Una abraçada gegantina i sentida per tots!

Ni os imagináis como me he sentido estos

seguir llegint
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies