In order to interact successfully and get the best performance from our website, we recommend upgrading your browser to a more recent version or using another browser such as Chrome or Firefox.

Discover the 10 most exciting projects of 2018!

9 to 5. El musical

Els Epidèmia Teatre estem preparant el nostre nou projecte "9 to 5. El musical". Ens ajudes a portar-lo als escenaris?

EpidèmiaTeatre

A project of

Category

Created in

0
seconds
64
Patron
3.575€
From 3.500€
Contribute to the project
View project in Castellano

Epidèmia Teatre, la Cia.
Epidèmia Teatre, la Cia.

9 to 5. El musical

El projecte de portar a l'escena barcelonina 9 to 5. El musical neix de l'interès de la jove companyia Epidèmia Teatre per professionalitzar-se, per aportar una mirada nova i crítica del gènere musical i per compartir amb el públic aquesta història sobre la desigualtat encara vigent avui dia.

El musical va ser escrit per la Dolly Parton i la Patricia Resnick i va estrenar-se a Broadway el 2008, adaptant la pel·lícula del 1980 amb el mateix nom (en castellà Cómo eliminar a su jefe).

La companyia ha traduït i adaptat l'obra per a portar-la a terme amb 5 actors i actrius i 4 músics en directe al Teatre Gaudí de Barcelona aquest juny. Els assajos ja han començat i els integrants de l'equip (intèrprets, director, director musical, escenògrafa, coreògrafa i músics) estem plens d'il·lusió.

9 to 5 és un musical còmic i fresc, amb escenes quotidianes portades a l'extrem. La humanitat dels personatges fa que hi vegem reflectides moltes de les nostres actituds i els considerem propers. A més, l'obra posa l'accent en el paper de la dona i la igualtat de gènere en el món laboral, un tema totalment candent en l'actualitat.

La trama se situa als anys 80. Les tres protagonistes, Violet, Judy i Doralee, estan fartes del tracte que reben per part del seu cap, el Sr. Hart, a l'oficina on treballen. Una nit boja, com a broma, s'imaginen un pla per acabar amb la seva tirania i poder fer-se càrrec de la direcció de l'empresa. I la broma se'ls hi descontrola.

Volem mantenir l'estètica dels anys 80 per posar de manifest que, en les tres dècades que ens separen de la data d'estrena del film que va inspirar el musical, no hem avançat tant com pensem.

Cia. Epidèmia Teatre

La companyia neix després de realitzar junts tota la formació del Grau d'Art Dramàtic en l'especialitat d'Interpretació Musical a l'Institut del Teatre de Barcelona. A més de classes, hem compartit escenari en diferents projectes que ens han fet visitar diferents teatres de Catalunya. La bona dinàmica de treball i el fet de compartir objectius artístics ens ha portat a crear Epidèmia Teatre.

Després del canovaccio El Testament de Pantalone (presentat a Barcelona, Reus, Castellar i Vic) i la gran producció Urinetown. El musical (Teatre Ovidi Montllor), Epidèmia Teatre vol tornar als escenaris amb aquest musical per reivindicar de forma artística el paper de la dona a la societat i al panorama teatral i per demostrar el valor del gènere del teatre musical, molts cops menyspreat.

DIRECCIÓ

JAIME A. HERRERA. Llicenciat en Comunicació Audiovisual a la Universitat Pompeu Fabra i graduat en Direcció Escènica a l'Institut del Teatre de Barcelona. Treballa com a realitzador audiovisual i professor de teatre. Ajudant de direcció de Joan Maria Segura a Urinetown (Teatre Ovidi Montllor, 2017) i d'Aleix Duarri (La Seca, Àtic22). Ha realitzat diversos curtmetratges i els seus últims muntatges teatrals són Leonce & Lena, Terribles i Happy Birthday Toñito o Todos los jóvenes van a morir.

INTERPRETACIÓ

MARTA BORRÀS. Formada a l'Institut del Teatre en teatre musical. En dansa a Company & Company, Coco Comin, Ramón Soler i Carles Ibáñez; i en cant amb en Xavi Duch, l'Eduard Ríos i la Txell Llasheras. El 2014 participava a Fang i Setge i l'any següent formava part de la companyia de Sugar, ningú no és perfecte. Ha cursat intensius de teatre musical a Collaborative Arts Project 21 (Nova York) i a l'Institut of the Arts Barcelona. Actualment, és la cantant i compositora del grup de música Maboo i s'està formant interpretativament amb la Txiki Berraondo.

DAVID O'MALLEY. Format en Interpretació Musical a l'Institut del Teatre de Barcelona. Actor amb una vis còmica singular i cantant amb experiència en swing, rock and roll, líric i modern, entre d'altres, com rap-fusion amb el grup Two Budhaz. Vocalista i productor de la seva banda de rock Ol’Harper.

AIDA LLOP. Formada a l'Institut del Teatre de Barcelona, va rebre l'oportunitat de realitzar un intercanvi amb l'escola Juilliard de Nova York durant el febrer de 2017. Actualment segueix formant-se en interpretació amb la Luci Lenox. Des dels 13 fins als 18 anys va formar part del grup Macedònia com a cantant. El 2016 va dur a terme el seu projecte ARTbaraka de teatre comunitari a Gàmbia i el Senegal i ha realitzat un postgrau en Arts escèniques i Acció social.

MIREIA LORENTE-PICÓ. Formada en cant amb en Xavi Benítez i l'Ana Rossi, en doblatge de cançons a l'Escola Catalana de Doblatge i en Estill Voice Training (Voice Craft) amb la Helen Rowson i en Paul Farrington. Ha aparegut en obres com El diari d'Anna Frank i Hikikomori. Com a cantant, ha format part dels grups Caliu i Dèria. Actualment és cantant de la banda Dubcat i és professora de cant a l'escola de música Clau de Sol al Masnou. A més a més, és llicenciada en Traducció i Interpretació i graduada en Mediació lingüística per la Universitat Pompeu Fabra.

ANNA MARQUÈS. S'ha format al Conservatori Professional de Dansa i a l'Escola Superior d'Art Dramàtic de l'Institut del Teatre de Barcelona, especialitzant-se en teatre musical. Ho complementa amb estudis de piano, cant coral i classes de dansa amb professors com en Tony James. Participa a Fang i Setge a la Passió d'Olesa de Montserrat. Ha treballat amb les bandes Funktumaka i Route66 i ha format part de l'equip de l'Anti-Karaoke de César Martín. Actualment és cantant i compositora de la banda The Four Nuts Gang i del trio acústic Inenout.

ESCENOGRAFIA

SARA ESPINOSA Escenògrafa formada a l'Institut del Teatre de Barcelona i graduada en Història de l'Art. Entre els seus projectes més destacats es troben els dissenys d'espai, vestuari i il·luminació de Toxo, espectacle de dansa contemporània dirigit per la Carmen Collazo, i Amor Perdut, dirigit per la Gemma Sangerman. És co-creadora del projecte Big-Bang Pop, presentat a la Quadriennal de Praga, de disseny d'espai i escenografia. En cinema, ha treballat com a assistent de vestuari a la pel·lícula Ebre, del bressol a la batalla, entre d'altres.

COREOGRAFIA

AINA TORNÉ. Es forma a l'escola de ballet Olga Roig, diplomant-se per la Royal Academy of Dance, passant per noms com Carles Ibáñez, David Campos i Víctor Ullate, entre d'altres. El 2010 entra a formar part de la companyia de El Molino. Participa com a ballarina, actriu o coach de moviment a diverses pel·lícules, sèries televisives, spots publicitaris i obres de teatre. Actualment compagina els estudis de Pedagogia de la Dansa al Conservatori Superior de l'Institut del Teatre, amb diferents projectes creatius i pedagògics, així com la docència.

DIRECCCIÓ MUSICAL

IGNACIO SABADELL. Estudia el baix elèctric al Taller de Músics de Barcelona i ha participat en formacions de jazz i flamenc. Va realitzar els estudis de contrabaix clàssic al Conservatori d'Atenes. Quan torna a Barcelona es forma en Contrabaix Jazz a l'ESMUC. Actualment participa en diferents bandes de Jazz, Swing i Música Mediterrània.

MÚSICS

GUILLEM GARCIA. Pianista, teclista i acordionista. Ha estudiat acordió al Conservatori del Bruc i del Liceu i ha estudiat Piano jazz al Conservatori Superior del Liceu. Treballa en diferents projectes com la Big Band del Liceu, el grup Pepet i Marieta, la producció Jazz Noces de Fígaro dirigit per Paco Mir, el cor Giovinetto o la producció Dietrich meets Ocaña amb l'actriu i cantant Anna Casas.

MANEL PRIEGO. Comença els estudis de música amb 16 anys a l'Escola Casino Menestral de Figueres. Als 19 anys decideix seguir estudiant al Conservatoire Régional de Perpignan durant 3 anys. Després cursa l'últim any del Grau Professional de Jazz a l'Aula de jazz i música moderna del Liceu. Actualment està acabant els estudis a l'Escola Superior de Música de Catalunya.

XAVI CASANUEVA. Comença a tocar la guitarra de forma autodidàctica i després a l'escola L’Aula de Badalona. Participa en grups de rumba i mestissatge amb els que edita alguns àlbums, com Malaguitarra (2013) o Vieja en el puerto (2010). Aviat comença a col·laborar amb bandes de rock, indie, swing i rock’n’roll. En l'actualitat és membre de The Four Nuts Gang, que ja tenen el seu primer disc.

Sobre les recompenses

Les recompenses pels mecenes són el nostre agraïment per l'ajuda i la confiança que suposa cada donatiu que realitzeu.

Com que no tenim un fons econòmic sòlid com a companyia, no podem oferir grans premis, però intentem que tota aportació sigui degudament recompensada i que adquiriu un trosset del nostre primer projecte, rebent detalls plens d'il·lusió per part nostra.

A què destinarem les vostres aportacions

El pressupost per a un projecte així és elevat i, com ja hem explicat, som una companyia jove i emergent que necessita la vostra ajuda per fer-lo realitat.

El nostre primer pas serà pagar els drets d'autor necessaris per poder escenificar 9 to 5. El musical. Gran part de les vostres aportacions estarà destinada a cobrir aquesta inversió. La resta d'aportacions aniran destinades a escenografia, vestuari i la resta de despeses que ens trobarem durant el procès d'assajos i la futura i esperada representació.

Calendari previst

El projecte de 9 to 5 va començar a finals del 2017 amb la traducció del text i les cançons de l'espectacle per part de la Mireia Lorente-Picó, actriu de la companyia i traductora.

De seguida van començar els assajos musicals i coreogràfics on es va generar molt material per crear un imaginari comú sobre el musical i per poder començar el treball d'escenes amb més comoditat i coneixement.

Pensem estrenar l'espectacle al Teatre Gaudí de Barcelona el dijous 28 de juny i realitzarem 12 funcions de dijous a diumenge fins al 15 de juliol.

Al final de cada funció, les actrius sortiran a repartir les recompenses als mecenes que hagin anat a veure l'espectacle. Si ets unx mecenes desinteresat/da que no tens intenció de venir, o per una sèrie de catastròfics infortunis no pots venir, fes-nos-ho saber (trobareu el nostre contacte a sota) i ens posarem en contacte amb tu per fer-te arribar la teva recompensa.

+ Info

Si esteu interessats a conèixer-nos més, voleu seguir-nos la pista, posar-vos en contacte amb nosaltres o simplement voleu comprovar com ens heu ajudat a fer realitat aquest projecte, ens trobareu a:

Facebook: www.facebook.com/epidemiateatre
Instagram: @epidemia.teatre

FAQ

There are none published yet.

Do you have any other queries or questions?

10 comments

If you are already a sponsor, please Log in to comment.

  • Núria Contreras Picó

    Núria Contreras Picó

    10 months

    Aquesta de part dels tiets: Molta sort!!!

  • Núria Contreras Picó

    Núria Contreras Picó

    10 months

    Vinga!!! Que això ja ho teniu...!!!!

  • Toni Mateos Gavilan

    Toni Mateos Gavilan

    11 months

    Molta sort,segur que serà un èxit

  • faycal.ikhouane

    faycal.ikhouane

    11 months

    ¡Mucha suerte!

  • LAURA COBOS LORENTE

    LAURA COBOS LORENTE

    11 months

    Bona sort!! petons desde Bilbao!!

  • Jesus Cuesta Reparaz

    Jesus Cuesta Reparaz

    11 months

    Que vaya todo bien.

  • Ana M. Lorente Medina

    Ana M. Lorente Medina

    11 months

    Ja veuras com sortira be Mireia, sort.

  • lourdes eroles

    lourdes eroles

    11 months

    Mooooolta merda!!!!

  • Coral Picó Valls

    Coral Picó Valls

    11 months

    Molta merda

  • Antonio Lorente Medina

    Antonio Lorente Medina

    11 months

    Endavant

5€
2 backers
Per als coneguts
  • Xapa d'Epidèmia Teatre
10€
11 backers
Per als amics
  • Xapa d'Epidèmia Teatre
  • Pòster de 9 to 5. El musical dedicat
20€
8 backers
Per a la família
  • Xapa d'Epidèmia Teatre
  • Pòster de 9 to 5. El musical dedicat
  • Vídeo d'agraïment personalitzat
30€
9 backers
Per als familiars enrotllats
  • Xapa d'Epidèmia Teatre
  • Pòster de 9 to 5. El musical dedicat
  • Vídeo d'agraïment personalitzat
  • 1 entrada per l'estrena (28/6)
50€
21 backers
Per als amics rics
  • Xapa d'Epidèmia Teatre
  • Pòster de 9 to 5. El musical dedicat
  • Vídeo d'agraïment personalitzat amb una cançó de l'espectacle
  • 2 entrades per l'estrena (28/6) o funció a escollir
75€
1 backer
Per als familiars rics
  • Xapa d'Epidèmia Teatre
  • Pòster de 9 to 5. El musical dedicat
  • Vídeo d'agraïment personalitzat amb una cançó de l'espectacle
  • Invitació per a 2 persones per a assistir a un assaig
  • 1 entrada per l'estrena (28/6) o funció a escollir
100€
9 backers
Per als que estimen Epidèmia Teatre
  • 2 xapes d'Epidèmia Teatre
  • Pòster de 9 to 5. El musical dedicat
  • Vídeo d'agraïment personalitzat amb una cançó de l'espectacle a escollir
  • Invitació per a 2 persones per a assistir a un assaig
  • 2 entrades per l'estrena (28/6) o funció a escollir
120€
0 backers
Per a nosaltres

Xapa d'Epidemia Teatre

200€
1 backer
Per als que estimarem des d'Epidèmia Teatre per ajudar-nos així
  • 4 xapes d'Epidèmia Teatre
  • Pòster de 9 to 5. El musical dedicat
  • Vídeo d'agraïment personalitzat amb una cançó de l'espectacle a escollir
  • Invitació per a 4 persones per a asstir a un assaig
  • 2 entrades per a l'estrena (28/6) o funció a escollir amb accés al camerino postfunció i copa de cava amb la companyia.
220€
0 backers
Per a nosaltres

Xapa d'epidèmia Teatre
+ Petonets
+ Abraçades

Despeses d'enviament incloses

400€
2 backers
Per als que els farem la ola durant de la funció d'estrena
  • 5 xapes d'Epidèmia Teatre
  • 2 pòsters de 9 to 5. El musical dedicats
  • Vídeo d'agraïment personalitzat amb una cançó de l'espectacle a escollir
  • Invitació per a 4 persones per a assistir a un assaig
  • 4 entrades per a l'estrena o funció a escollir amb accés al camerino postfunció i copa de cava amb la companyia
  • Els farem la ola en algun moment inesperat de la funció d'estrena
Cookies help us to offer our services. Continuing to browse entails acceptance of their use.