M'agradaria compartir un projecte amb vosaltres
El meu nom és Rick Treffers, sóc holandès i resideixo a Espanya des de fa un any. Igual em coneixes per la meva banda Mist o pel concepte de concerts a domicili Live in the Living que he desenvolupat a Holanda, Alemanya i Espanya. Però igual no em coneixes de res. No importa, perquè tinc un projecte musical nou que segurament té molt a veure amb tu: El Turista Optimista.
Es tracta d'un cicle de dotze cançons en les quals aporto la meva visió d'Espanya i els espanyols. És la visió d'un guiri del nord d'Europa. Una visió en primer lloc optimista, perquè estimo profundament a aquest país i, alhora, plena d'humor i ironia, perquè em resulta impossible no riure’m de les coses tremendes que estic veient i vivint per aquí.
El Turista Optimista serà el meu primer àlbum en espanyol i m'agradaria publicar-lo amb la vostra ajuda. Perquè? Perquè sempre m'ha agradat la comunicació directa amb el meu públic, i també perquè no sóc capaç de finançar l'àlbum del tot sense la vostra col·laboració. Aquesta plataforma Verkami ho posa molt senzill. És molt fàcil formar part del projecte i hi ha recompenses interessants per a tots a triar- i per a tots les butxaques :-)
Participes? Ho agrairia moltíssim.
Més informació sobre El Turista Optimista
Les cançons de l'àlbum tenen títols com: Menudo Día en el Comedor, Las Palabrotas, No Entiendo Ná, Disfruto de España y Espain is Different
Tres temes ja es poden escoltar en la meva pàgina web (http://turistaoptimista.es). També hi ha un videoclip de la cançó Disfruto de España, realitzat per Benet Román i Alicia Reginato de La Chula Productions (Barcelona).
L'àlbum -en format CD i digital- sortirà a l'octubre de 2012. El CD disposarà d'un llibret de 16 pàgines que inclourà les lletres de les cançons i unes fotos molt xules del Turista Optimista en llocs turístics d'Espanya. Les cançons han sigut enregistrades i arranjades en el meu estudi portàtil i casolà, amb l'ajuda d'alguns cantants i músics espanyols i holandesos, com Begoña Tena (Antorcha Amable), Antonio José Iglesias (Dwomo) Nerea Lecua Pérez (Thérèse), Jeroen Luttikhuis y Ivar Vermeulen de Mist.
Quina és la motivació del meu treball
Durant tots els meus anys d'anades i tornades a Espanya he desenvolupat un amor profund per aquest país, les seves gents, la seva història, des de Catalunya a Castella-la-Vella, de Galícia a Andalusia. En els meus viatges i per l'experiència personal amb la gent del país, he notat que hi ha espanyols que tenen una visió ben diferent a la meva a l'hora de jutjar el seu propi país i la seva cultura. Com a guiri objectiu, he pensat aportar una visió més positiva i optimista, utilitzant la música, les lletres i aquest profund amor per Espanya.
Espanya m'inspira moltíssim i, a més, després d'haver compost música en anglès (Mist) i holandès, cantar i compondre en espanyol suposa per a mi un repte artístic, encara més tractant-se d'un tema tan específic com aquest.
En què me vaig a gastar els diners
Els diners que espero obtenir gràcies a la vostra col·laboració, servirà per a poder fer un primer tiratge del CD en format de digipack bonic i per a poder fer un disseny xulo amb fotografies del Turista Optimista. La resta, serà per a cobrir les despeses de xapes, postals, alguna samarreta, enviaments i comissions. La masterització de la música i la promoció les pagaré de la meva butxaca.
Espero que vinguis a gaudir i a cantar aquestes cançons amb mi. Que siguem optimistes!
Gràcies mil. Una forta abraçada del Turista Optimista!
3 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
Cristina
Esta es la seguda ocasión en la que veo un video tuyo en Facebook, a traves de Gllrmo, por respeto a el no he comentado nada pero tu comportamiento me parece deleznable...Si tanto amas España deberías demostrarlo con un poco de respeto, es lo mínimo!
ricktreffers
Autor/a
Muchas gracias, Raque! Seguimos optimistas!! Abrazos Rick
RAQUE (The Smoke Seller Front)
Hola Rick, sin prisa pero sin pausa, mucho ánimo en lo que queda pues se puede conseguir, te ayudaremos en lo que podamos!!! y a los que lean mi comentario, hay que comprar el Turista Optimista porque es una apuesta arriesgada y divertida!!