❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

RASTREROS (2n disc)

LA FI DEL MON ESTÀ A PROP. Contribueix a accelerar el procés finançant la gravació del nou disc rastrero

RASTREROS

Un projecte de

Categoria

Creat a

Chantada
0
segons
125
Aportacions
4.584€
De 4.000€
Aporta al projecte
Veure projecte en Galego i Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

RASTREROS (2n disc)

Fes la teva aportació i així podrem gravar el nostre disc. Així, tu i els teus amics podreu després piratejar-lo tants cops com vulgueu!!! No permetis que ningú es quedi sense poder fer-lo!!

Descripció del projecte

El nostre projecte és conquistar el món i sotmetre a la raça humana als nostres capricis arbitraris.

Per tal d'aconsegui-ho, el primer pas és gravar aquest disc que serà un èxit mundial, i que contindrà missatges subliminars incitant a la gent a pecar, desobeir als pares, robar, fornicar, veure Gran Hermano de manera compulsiva, cantar el Despacito, i altres maldats abominables que encara no desvetllarem.

El següent pas serà col•locar governs corruptes a tot el planeta presidits per esbojarrats xarlatans al nostre servei i de les grans corporacions, per tal de sotmetre a la humanitat a un estat de submissió consumista (que, per cert, té les mateixes lletres que comunista).

Posarem a David Vidal com a entrenador del "Madrit" i al Cañita Brava de president de la Xunta.

La moneda oficial deixarà de ser l'euro i al seu lloc farem servir una rodanxa de pop "á feira".

La jornada laboral passarà a ser mitja jornada (12 hores) i l'himne nacional serà el primer tema del nostre disc... bé, la resta ja ho anireu veient per intereconomía, El País, o la revista Hola.

A què destinarem les vostres contribucions

Amb els diners que aconseguirem amb la vostra inconscient bondat contractaren un lluitador de sumo per tal que li doni uns quants clatellots a Iago Pico al seu estudi de gravació, Pousada Son, per tal que espavili i ens gravi el millor disc de la història del Rock i del Bravú, amb els temes que vam composar després del nostre retir al Machu Pichu i Rodeiro, practicant la meditació amb empanada de bacó, pa amb llard i vi de la Ribeira Sacra.

Amb el que sobri tenim pensat acabar amb la producció mensual d'Estrella Galicia, marxar una setmana de vacances a Alepo, comprar una escala, una cabra, una trompeta i un orgue pels nostres directes.

Segons vagi sobrant diners anirem imprimint discs i samarretes per tal de pagar-vos, i que no us poseu pesats. També pagarem els deutes que tinguem als bars i locals de mala vida.

Qui som

El fenomen Bravú que va fer esclatar l'escena gallega a mitjans dels 90 va ser un moviment heterogeni amb una sèrie de pautes: la utilització de la llengua gallega, una fort reivindicació de les arrels, un retrat dels costums agrícolas i rurals, i sobretot, moltes ganes de festa.

Per tota la geografia gallega van sorgir bandes que es van unir al moviment. En Chantada (Lugo) ens trobem amb Rastreros, prototip de grup bravú que es va acostar al punk i al rock més disbauxat gaita en mà.

Edicións do Cumio es fixa en ells i els edita el seu únic disc “A Pinyó Fixo, A Cop de Pixo” (Edicións do Cumio, 1996), catorze temes accelerats entre els quals inclouen un tall en català “Aquesta terra” i un en anglès “Hate song”.

També col•laboren en el recopilatori en pro de l'asturià “L'Asturianu Muévese” (Discos L'Aguañaz, 1997) amb “La de la vaca” i toquen en l'espectacle popular “Galícia Tropical” en Nou Barris, Barcelona, el 8/5/1998

La millor forma de conèixer-nos és aquesta, amb dos temes del nostre primer CD (un d'ells en català):


Sobre les recompenses

Som conscients que això no ho feu pas per les recompenses, que el feu perquè forma part de la vostra obligació, però igualment us volem premiar amb el millor del millor.

Davant les innumerables peticions d'universitats i museus, i de les insofribles súpliques de molts mortals tornarem a editar remasteritzat el nostre primer disc "A piñón fixo".

Cerca les recompenss que inclouen a nevera oficial de RASTREROS per gaudir de la platja o de la muntanya.

Els que no sol•liciteu l'enviament del de les recompenses a casa, podreu recollir-les als nostres concerts que farem, o bé els llocs pactats més a prop de la vostra localitat (només a Galícia)

Calendari previst

La segona meitat de setembre compaginarem les festes al nostre palau de Miami amb la finalització de la gravació. Un cop terminada i després de la masterització, entregarem les recompenses de "descàrrega digital anticipada".

Octubre el dedicarem a la fabricació de CD, samarretes, etc. Finalment el tret de sortida per a l'entrega de tots els premis serà l'11 de novembre, coincidint amb la nostra actuació en el Castañazo Rock de Chantada, que serà la presentació oficial al gran públic.

La resta, junt amb l'enviament postal, es farà a la major brevetat possible.

Objectius addicionals si aconseguim el nostre objectiu

Segons ens va dir un bruixot tot observant les entranyes d'una garsa, si es compleix, farem una tirada de pòsters promocionals amb la imatge del disc que quedarà brutal a la teva habitació.

probable portada do disco
probable portada do disco

+ Info

www.rastreros.net
facebook
Twitter

Preguntes freqüents

  • Ho porto molt malament amb les noves tecnologies. No puc pagar en efectíu?

    Pots. Però has de posar-te en contacte amb nosaltres i veure'ns en persona per al pagament. Nosaltres fem per tu el pagament a Verkami. Si tens adreça d'email millor per rebre les notificacions, resultat de sorteigs, etc.

  • A la "Festa al Averno" hi haurà barra lliure? i menjar suficient? Quin dia serà?

    Mira, és una festa en l'infern. No en un monestir. Per descomptat que hi haurà. La data serà el dia 28 d'octubre, per dinar i després festa tota la tarda. El lloc romandrà en secret fins poc abans. Li comunicarem als agraciats l'emplaçament exacte, però podem dir-vos que serà a Chantada.

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

4 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • À Revolta Entre A Mocidade

    À Revolta Entre A Mocidade

    casi 8 años

    Avante camaradas, que a música boure bem alto no país do Faro. Vemo-nos no averno ou na tasca do sistema.

  • ManuelCruzRodriguez

    ManuelCruzRodriguez

    casi 8 años

    O acontecemento musical máis importante desde Woodstock!!!

  • ManuelCruzRodriguez

    ManuelCruzRodriguez

    casi 8 años

    O acontecemento musical máis importante desde Woodstock!!!

  • samuelportodacal

    samuelportodacal

    casi 8 años

    Xa lle din a volta o peto!!

0 comentaris

Inicia sessió o Registra't per comentar aquesta entrada.

#12 / GRACIÑAS!!

GRACIÑAS A TODAS E TODOS OS QUE COLABORÁSTEDES. Agora poñémonos a traballar para ser merecedores da vosa confianza e para que disfrutedes tanto coma nós do novo disco. Aínda ides facer que choremos e todo! Ñif! Da gusto con xente coma vos!

Nun mes contamos que recibades a versión dixital do novo disco!

E en breves recibiredes novas e preguntarémosvos cómo queredes recibir as recompensas.

Unha aperta

seguir llegint

#11 / Avance do novo disco

Como recompensa final, aparte das que aínda podedes coller por colaborar, deixamosvos o avance do que será o novo disco (aínda sen mistura nin masterización, pero con toda a enerxía).

Aínda quedan recompensas espectaculares das que teñen plazas limitadas!!!

Como recompensa final, aparte de las que podeis coger por colaborar, os dejamos el avance de lo que será el nuevo disco (todavía sin mezclas ni masterización, pero con toda la energía).

Aún quedan recompensas espectaculares de las que tienen plazas limitadas!!!

seguir llegint

#10 / ESTO ESTÁ CONSEGUIDO!!

Prácticamente. Pero non nos paramos ahí xa que hai moita xente que sabemos que espera a última hora para pedir a sua recompensa e ímosnos pasar. Así que o plan era facer unha tirada de posters que serviran tamén como cartel publicitario para concertos e para recordo. Houbo quen nos dixo de facer unha edición máis cuidada do disco. Vós, como mecenas do proxecto ,¿qué opinades? Deixade o voso comentario no blog sobre o que debemos facer co excedente. Por outra banda, este venres publicaremos o video que fixemos co primeiro tema que grabamos: LEOPOLDO. Vos como mecenas recibiredes o link antes ca ninguén para que poidades disfrutar do tema que mostrará unha parte do que será o disco novo (pero tede en conta que a mistura aínda non é a definitiva e está sen masterizar, é unha forma de agradecervos a vosa confianza e apoio)

seguir llegint

#05 / Superado 50%

Xa superamos o 50% en menos da metade do tempo!!!

E para celebralo deixamos o apoio duns amigos. E xa vos iremos ensinando todos os apoios que recibimos, que son moitos.

Moitas grazas a todos por ser nosos mecenas!
Ver Video

seguir llegint

#03 / Moitas Grazas!!!

Moitas Grazas a todos e todas as mecenas que contribuístedes ata agora. Sen a vosa axuda o proxecto do novo disco rastrero non podería ver a luz. Pero aínda nos falta moita xente, e sabemos que hai persoas con dificultades para facer a sua aportación en Verkami. Por eso queriamos pedirvos axuda para que lle botedes unha man á xente que ou ben non ten acceso a internet, ou se manexa mal coas novas tecnoloxías para que faga esa aportación que tanto ben lle vai facer ó mundo. Ah! E non dubidedes en presumir de ser os mecenas do disco que dará que falar outros 21 anos. Graciñas

Muchas gracias a todas y todos los mecenas que habéis contribuído hasta ahora. Sin vuestra ayuda el proyecto del nuevo disco rastrero no podría ver la luz. Pero aún nos falta mucha gente, y sabemos que hay personas con dificultades para hacer su aportación en Verkami. Por eso os queríamos pedir ayuda para que le echeis una mano a la gente que, bien no tiene acceso a internet, bien se maneja mal con las

seguir llegint
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies