❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Àlbum

L’Alex i la Paula emprenen un viatge en cotxe amb un projecte musical entre les mans. S’obre una nova oportunitat per l’Alex, que la fa dubtar i obliga a decidir. Escollir, ràpid i prematurament en el marc d’una amistat que es va convertint en record.

Àlbum

Un projecte de

Categoria

Creat a

Barcelona
0
segons
117
Aportacions
7.780€
De 6.000€
Aporta al projecte
Veure projecte en English i Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Àlbum és un llargmetratge emmarcat en el Treball de Final de Grau de Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona).

L’Alex i la Paula emprenen un viatge en cotxe. Van a una masia als Pirineus que les ha d’acollir els pròxims quatre mesos. Entre elles, el projecte de gravar la seva primera maqueta de música electrònica i una petita gira de presentació. Són amigues inseparables des de la infància i la passió per la música sempre les ha unit. Dies abans de marxar, a Barcelona, l’Alex rep una trucada que la informa de que ha estat acceptada a la beca que va sol·licitar mesos abans. Té l’oportunitat de cursar un prestigiós màster en música a Nova York durant els pròxims tres anys.

La decisió i el dubte marcaran el viatge de dues amigues que s’enfronten al seu futur. A haver d’escollir el teu camí amb totes les conseqüències que això comporta. A l’etern dubte d’estar fent el correcte. A intentar controlar una vida que a vegades va massa ràpid del què volem. La immediatesa, les decisions prematures, la por a decebre i a perdre, mentre veuen com la seva amistat es converteix a poc a poc en record.

L’ Alex es veu per primera vegada a la seva vida amb l'obligació de prendre una decisió dràstica que marcarà el seu avenir i el de la seva amiga Paula. Dues opcions que són bones, i tirar-ne una suposa la pèrdua de l’altre. Dins del seu cap es barreja el dubte i la por a no escollir bé, l’emoció i la culpa que suposaria abandonar el projecte que comparteix amb la Paula. Un viatge que la fa anar endavant mentre deixa coses enrere.

La interpreta Emma Arquillué.

La Paula es veu per primera vegada emocionada i convençuda del projecte que té entre mans. Ha trobat per fi el camí que vol seguir però els seus plans es veuen frustrats per la decisió que ha de prendre l’Alex. Moguda per la decepció, es planteja el sentit que té gravar una maqueta si després l’ha de defensar sola mentre la pena d’una possible separació personal i professional amb l’Alex la fa petita. Des del seient del copilot veurà com cada vegada s’acosten al seu destí.

La interpreta Sara Diego.

Gràcies a les vostres aportacions podrem tirar endavant aquest projecte donat que els diners recaptats formaran la gran part del pressupost total de la pel·lícula. A grans trets, es cobriran tant les despreses de rodatge com les de postproducció:

Fa temps que estem desenvolupant la pel·lícula. Des del setembre de l’any passat fins ara el projecte ha anat creixent i canviant, tant a nivell de guió com de preproducció.

Pel que fa al calendari de rodatge, pretenem rodar en diferents blocs. Aquesta decisió és presa a consciència, ja que el rodatge en blocs s’adhereix als diferents blocs dramàtics que es troben al llarg del film.

![](https://dg9aaz8jl1ktt.cloudfront.net/uploaded_files/000/126/434/verkami_69db8de354e5c30a026790e0a9c4c95b.jpg?149424](https://dg9aaz8jl1ktt.cloudfront.net/uploaded_files/000/126/909/verkami_7baf2d10f5051063c8b6ef02578ec6ad.jpg?1494426356)

MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS QUE HEU LLEGIT FINS AQUÍ. SOU ELS MÉS MILLORS I SI A SOBRE POSEU UNS 100€ PER PERSONA MÉS QUE MILLOR DELS MILLORS.

UNA SALUTACIÓ CORDIAL,

ÀLBUM

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies