❗️Para poder empregar Verkami debes facelo dende outro navegador. Instala ou entra desde: Microsoft Edge, Chrome ou Firefox. Microsoft deixou de actualizar o navegador Internet Explorer que estás empregando e deixou de ser compatible coa maioría dos sitios web.

4º Campeonato de Europa de Wushu Tradicional

Documental de wushu y 4º campeonato europeo de wushu tradicional 2017

Wushu Fuenlabrada

Un proxecto de

Categoría

Creado en

Fuenlabrada
0
segundos
25
Achegas
1.500€
De 1.500€
Achega ao proxecto

Elixe a túa recompensa

Apoiao cunha doazón

Achega sen recompensa
Fai unha doazón altruísta ao proxecto sen recibir ningunha recompensa a cambio:

Somos dos integrantes del Club Wushu Fuenlabrada, Francisco García (subcampeón de Europa de wushu) y Luís Calle (campeón nacional de wushu).

El próximo mes de mayo de 2017, tendrá lugar en Tbilisi (Georgia) el 4º Campeonato de Europa de wushu tradicional donde queremos participar.

Qué es el Wushu

Wushu es la palabra china que equivale a "arte marcial", aunque debido a las películas es mucho más conocido por el término "kung fu".

El Wushu no es sólo un método de autodefensa que potencia distintas habilidades físicas y mejora la salud, sino que es también un arte donde la marcialidad se une con la belleza.

Series como "Águila Roja", películas como "Matrix", "Kung Fu Panda", o los clásicos de "Bruce Lee", "Jackie Chan" y "Jetl Li", se valen de este arte marcial para sus impresionantes secuencias de combate.

A qué destinaremos vuestras aportaciones

Necesitamos financiación para poder llevar ésto a cabo y grabar nuestras experiencias y entrenamientos para dar a conocer más este desconocido deporte, y que mejor que en primera persona.

Sobre las recompensas

Las recompensas están pensadas, sobre todo, para que conozcáis el wushu en caso de no saber qué es o para poder ampliar y/o seguir vuestras experiencias en este mundo.

Calendario previsto

El campeonato termina el 21 de mayo de 2017 dando como mucho un mes de margen para la postproducción del documental y organización de las recompensas.

Estimamos la entrega de recompensas, a mediados del mes de junio de 2017.

+ Info

Facebook
Instagram
Youtube
Twitter

Preguntas frecuentes

Ainda non hai ningunha pregunta publicada.

¿Tes algunha outra dúbida ou pregunta?

Pregunta ao autor/a

0 comentarios

Si xa eres mecenas, iniciar sesión para comentar.

Utilizamos cookies propias esenciais para poder ofrecer o noso servizo e de terceiros para poder coñecer o uso da páxina. Política de Cookies