❗️Para poder utilizar Verkami debes hacerlo desde otro navegador. Instala o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha dejado de actualizar el navegador Internet Explorer que estás utilizando y ha dejado de ser compatible con la mayoría de sitios web.

Rematar com a dispersom. Traze-las para a casa!

Desde Que Voltem Para a Casa, este ano queremos que as presas independentistas galegas, dispersadas a centos de quilómetros das súas familias e amizades, sintam o nosso apoio, o nosso calor, e a nossa solidariedade mais que nunca.

Que voltem para a casa

Un proyecto de

Categoría

0
segundos
75
Aportaciones
3.607€
De 3.500€
Aporta al proyecto

Escoge tu recompensa

O apóyalo con una donación

Aporta sin recompensa
Haz una donación altruista al proyecto porque simplemente quieres ayudar a hacerlo realidad:

Queremos contagiar-vos das nossas forças e ganas de levar-lhes todo isto o próximo 4 de fevereiro, que nos acompanhedes, que colaboredes, que vos comprometades nesta luita.

Umha das peças fundamentais deste projecto é material feito, precisamente, por um dos presos, Antom Santos. As recompensas seram os propios desenhos originais ou material feito com eles. O recaudado com a venda deste materia será destinado na súa totalidade a asociaçons que luitam polos direitos das pessoas detidas, presas e repressaliádas na Galiza.

A que destinaremos as vossas aportaçons

Umha parte do que consigamos com este crowdfunding (porque ímo-lo conseguir!!) está destinada aos gastos que conleva a organizaçom e no desenvolvemento da XI Marcha às Cadeias (como pagar os autocarros que trasladem às pessoas solidárias até os centros penitenciários onde mantenhem às nossas amigas e amigos ou familiares em régimem de dispersom)

Adicionalmente, se superamos o objectivo básico proposto, empregaremos o recaudado na posta em marcha das próximas campanhas de Que Voltem Para a Casa!, em desenhar novo material da asociaçom, proseguer com as ajudas para a viagem desinadas às pessoas solidárias que visitam às presas...

Sobre as recompensas

Entre as recompensas que proponhemos, podedes atopar material editados por organizaçoms antirepressivas, ademáis dos desenhos originais..

Calendario previsto

Desde que finalice o projecto até que comecemos a enviar as recompensas nom passará mais dum mês.

+ Info

Página web
Facebook

Preguntas frecuentes

Aún no hay ninguna publicada.

¿Tienes alguna otra duda o pregunta?

Pregunta al autor/a

3 comentarios

Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.

  • Tino

    Tino

    7 años

    Aportar é chegar a um porto. Daí a minha confussom com 'apotaçom'. Vc falará de contribuiçom, ajuda ou colaboraçom. Saude e sabedoria.

  • Que voltem para a casa

    Que voltem para a casa
    Autor/a

    7 años

    Unha "aportaçom" é a forma de colaborar co proxecto, mercando algunha das recompensas.

    Saúde

  • tino

    tino

    7 años

    Que é umha "aportaçom"?

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de cookies