EL DOCUMENTAL // Sinopsis
La veritat no existeix. Només existeix la manipulació de la realitat. I vostè n’és el millor exemple. Ha sentit a parlar del Club Bilderberg? Sap qui l'integra i quins objectius té? L’hauria de conèixer, perquè ells ja ho controlen tot, de vostè... o això pretenen.
El Club Bilderberg està format per l'elit de persones més influents del món. Entre els seus membres destaquen, per exemple, cases reials, presidents i ministres, representants del Banc Mundial, les principals empreses de comunicació, a més d'alguns noms propis, com David Rockefeller o Henry Kissinger. Es reuneixen cada any sota estrictes mesures de seguretat i asseguren que hi assisteixen com a ciutadans privats, encara que a cap d'ells se'ls permet donar cap informació dels continguts discutits durant les trobades. Ningú no pot comprar una invitació, tot i que moltes multinacionals ho han intentat. Què motiva el seu hermetisme?
El Club ha estat administrat des del principi per un nucli reduït de persones, nomenades el 1954 per un comitè de savis, majoritàriament nord-americans i europeus. Les invitacions s'envien a persones importants i respectades de les quals s'espera que, a través del seu coneixement especial, els contactes personals i la influència en cercles nacionals i internacionals, puguin ampliar els
objectius del Club. Sota aquesta aparent innocència s'amaga la veritable missió del Club Bilderberg: moure els fils del món des de l'ombra.
L'EQUIP
Som Queralt Antú (directora del documental), Daniel Arguimbau (guionista i
periodista del documental), Ariadna Moner (periodista), Alex Gaultier (director de fotografia) i Natàlia Carbonell (so directe), un petit grup de professionals que davant del misteri i la falta d'informació que envolta les reunions secretes del Club Bilderberg, vam decidir esbrinar si era cert o no.
Rodem els tres dies que van estar reunits a l'Hotel Dolce, de Sitges (Garraf), tot el que va succeir, les impressions, les entrevistes a Hannah Skelton & Charlie Skelton (periodista del diari The Guardian);
Dídac Sanchez (ecoxarxa); Hanno Rademacher (blogger); Jim Tucker (American
Free Press); i Daniel Estulin (escriptor autor del llibre La veritable història del Club Bilderberg) entre d’altres, el desproporcionat desplegament policial, les manifestacions, etc.
El rodatge ha finalitzat! **Ara ja som en la fase final de producció i necessitem finançament col·lectiu (crowdfunding) per poder aconseguir acabar el projecte.
QUÈ NECESSITEM?
El finançament del projecte s'ha fet de forma totalment independent, però per finançar aquesta segona part del procés, busquem 3.000 €, que desglossarem en els següents conceptes: 1.500 € per a la fase final d'edició i postproducció de vídeo, 800 € per a traduir i subtitular les entrevistes enregistrades, 450 € per a comunicació i difusió i 250 € per a despeses de gestió del projecte en Verkami i comissions bancàries.
I pels mecenes que ens donin suport els regalarem edicions limitades del DVD
del film, experiències úniques i irrepetibles com assistir a la pre-estrena i a la roda de premsa, el Pòster del Documental o la samarreta oficial. Però el major reconeixement és que gràcies al seu suport fan ajuden a que aquest projecte segueixi endavant i formaran part de l'equip que ho ha fet possible. Gràcies!
OBJECTIU
ON PUC TROBAR MÉS INFORMACIÓ DEL PROJECTE?
Visita el WEBSITE OFICIAL



5 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.
Daniel H.
Hola
Estoy lanzando una campaña de apoyo a proyectos interesantes para que puedan ser grabados en máxima calidad con las nuevas RED SCARLET-X
http://danielhernandezaudiovisual.blogspot.com.es/p/red-scarlet-x.html
Ánimo con vuestro proyecto!
Alejandro
Ya ha acabado los días y yo me acabo de enterar de esto ( debido a que escucho a Miguel blanco pero en postcast) no va a haber prorroga ni nada??? Que pena quería hacer dos aportaciones una mía y otra de mi hermana
Si se sabe algo mas contactenos.
Eduardo
En este pais, a la gente no le van los temas de ciencia, investigacion, etc. Estoy seguro que hubierais conseguido financiacion con creces si hubierais hecho un documental de la Belen Esteban. Pais de incultos y chorizos.
Queralt Antú
Autor/a
Hola Eduardo,
Gracias por tu apoyo! Yo también estoy sorprendida por el poco respaldo de mi proyecto. Dudo que me permitan una prorroga, pero de nuevo, gracias!
Saludos.
Eduardo
Acabo de ver que solo queda 1 dia de financiacion y solo 870 e, con lo que intuyo que no lo vais a conseguir. No lo entiendo porque lo veo un documental muy interesante. Podriais prorrogar el tiempo para conseguir el dinero? Saludos.