❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

"Vivo Vivace", el musical

"Vivo Vivace" és un musical de petit format posat en escena per un grup de joves actors. Compta amb un text inèdit, èxits de musicals famosos i altres temes composats expressament per aquest espectacle. Després d'hores i hores d'assaigs, és el moment de fer-ho realitat . Ajuda'ns a fer-ho possible!

Núria Masip

Un projecte de

Categoria

Creat a

Monistrol de Montserrat
0
segons
19
Aportacions
305€
De 300€
Aporta al projecte

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

"Vivo Vivace" és un projecte musical jove i agosarat que s'ha elaborat a partir d'un treball de recerca de batxillerat.

S'ha creat el guió, una part de les cançons (música i text) i s'ha buscat la col·laboració de joves actors sense els quals aquest projecte a punt d'estrenar no hauria estat possible.

És un musical que vol transmetre la importància de dos valors: l'amistat i la passió per la música. "Vivo Vivace" ens mostrarà com de forta pot ser una amistat i fins a quin punt la música ens pot fer viure i ser molt més feliços.

Aquest musical està compost per un recull de cançons inèdites i d'èxits de famosos musicals com ara Les Misérables, Chicago, Mamma Mia, Funny Girl...

Sinopsis

"Vivo Vivace" és un terme musical que prové de l’italià que significa que la música ha de ser rapidíssima, alegre, viva... Tant viva com les dues protagonistes d’aquest musical, la Clara i la Mar.

Són dues adolescents que estan boges per la música i que aspiren a ser unes grans cantants. Es coneixeran casualment un dia al carrer i iniciaran una amistat. Durant un temps, perdran el contacte, però es retrobaran al cap de dos anys en el concurs per a cantants dels seus somnis. Des d'aleshores seran rivals i viuran moments difícils, cosa que les perjudicarà en la seva trajectòria dins el concurs.

Fitxa tècnica-artística

Direcció: Núria Masip

Aj. de direcció: Natàlia Garcia

Composició i direcció musical: Núria Masip

Producció musical i disseny gràfic: Jordi Masip

Escenografia i vestuari: Mercè Camps

Tècnics de so i il·luminació: Jordi Gordi i Manel Garcia.

Intèrprets:

Clara: Natàlia Garcia

Mar: Núria Masip

Presentador i pare de la Mar: Arnau Perramon

Mestre: Lluís Alavedra

Mare de la Clara i Nina: Marina López

Mare de la Mar i Laura: Marta Serran

Joana: Beatriz Ferreira

A què destinarem les vostres aportacions

Les vostres aportacions seran destinades a cobrir part de les despeses de la producció del musical (equip de so, vestuari, decorat...)

Sobre les recompenses

Les vostres aportacions són molt importants per poder realitzar el musical, així que totes elles tenen recompensa.

Les podreu rebre el mateix dia del musical a les taquilles. Només caldrà que digueu el vostre nom i us les entregarem.

Aquestes són les recompenses que podreu adquirir, depenent de la vostra aportació:

Invitació per anar al musical

Invitació doble amb seient preferent reservat.

Foto dels actors i cantants

Una foto dels actors i cantants dedicada.

Esment al programa

Seràs esmentat a l'apartat de col·laboradors del programa.

Pòster promocional

Pòster promocional limitat signat per tot l'equip.

Esment durant l'espectacle

Seràs esmentat durant els agraïments de l'espectacle.

Calendari previst

L'estrena serà el 26 de setembre a les 18:00 hores al local Art i Esplai de Monistrol de Montserrat.

+ Info

Per a més informació, ens pots trobar a Facebook i a Twitter

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

2 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • Núria Masip

    Núria Masip
    Autor/a

    casi 10 años

    El musical es el sábado 26 de septiembre a las 18h en el local Art i Esplai de Monistrol de Montserrat. Las entradas se pueden recoger en las taquillas junto con el resto de las recompensas. Solo necesitará decir su nombre para recibirlas.

    Gracias.

  • MARY

    MARY

    casi 10 años

    las entradas para cuando serian?

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies