❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Melmelada per a les Formigues

Primer disc de Hopes & Co. Quotidianitats fetes música, amb un so senzill com la vida.

Hopes & Co

Un projecte de

Categoria

Creat a

Lleida
0
segons
35
Aportacions
2.335€
De 2.300€
Aporta al projecte

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Et volem explicar

Com l'existència a voltes s'atura en una "Latència"

Com el meu amor és "Ningú com tu"

Com la felicitat pot ser qüestió d'una bona "Pumpkin marmalade"

Com les "Formigues sobre els peus" no entenen de soliloquis
... i moltes altres coses.

Ho farem en un disc que estem completant i per al que necessitem la teva ajuda, la teva aportació.

Com hem arribat fins aquí

Durant anys no hem deixat de "festejar" amb la música, cadascú per la seva banda, fins que un dels molts capricis de la vida va fer que ens trobéssim i volguéssim deixar rastre.

Com t'ho direm

Lletra (tot en català, malgrat algun títol en anglés) i música dels dos autors: Jesús Molina i Marco A. Remacha, amb arranjaments vocals del Jordi Aixalà.

La textura sonora és de Veus, guitarres, acústiques i elèctriques, contrabaix i baix elèctric, violoncel, MIDI's i percussions.

No tenim cap etiqueta d'estil. Ens definim eclèctics, per la suma d'aromes que podràs reconèixer en la nostra manera de fer.

Què en farem dels teus diners

Editar el disc, que ja està enregistrat, oferir-te records d'agraïment de la teva ajuda amb les recompenses que veus a la dreta.

I si ens en doneu més dels que necessitem en farem un video-clip.

"Només" un disc?

NO. Al llibret hi trobaràs la reproducció de quinze obres plàstiques, de quinze autors contemporanis als que hem demanat la cessió d'una obra per acompanyar els nostres poemes i la nostra música. Tot un regal per si mateix,

Quan? Quan? Quan?

Podràs escoltar el disc per primer cop el proper 15 de maig al Cafè el Teatre de Lleida, a les 22:30.

Si en vols saber més

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies