❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Jugador Inicial

Jugador Inicial té com a objectiu divulgar, en català, sobre jocs de taula. Em trobareu a Instagram, Twitter, Youtube i també al web del canal. Crec que el joc és una de les millors maneres per conèixer i interactuar amb les persones i, és per això, que dono suport als autors amb tot el que pugui perquè els seus projectes tirin endavant, arribin a més gent i es facin realitat.

35
Projectes
9k
Mecenes
263k
Euros recaptats

Vols donar suport a la creació amb el teu canal?

Tenim les portes obertes dels Canals per col·laborar amb noves entitats amigues que donin suport als creadors i creadores verkamis. Si representes a un col·lectiu o entitat interessada diga'ns-ho! :)

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies