❗️Para poder empregar Verkami debes facelo dende outro navegador. Instala ou entra desde: Microsoft Edge, Chrome ou Firefox. Microsoft deixou de actualizar o navegador Internet Explorer que estás empregando e deixou de ser compatible coa maioría dos sitios web.

La nena del núvol

Heu provat alguna vegada de viure amb un núvol sobre el cap? La nena d’aquesta història s’ha llevat amb un núvol al cap. Ella se’n vol desempallegar sigui com sigui. Se’n sortirà amb l’ajut dels seus amics?

Categoría

Creado en

Mataró
0
segundos
120
Achegas
4.335€
De 3.750€
Achega ao proxecto

Elixe a túa recompensa

Apoiao cunha doazón

Achega sen recompensa
Fai unha doazón altruísta ao proxecto sen recibir ningunha recompensa a cambio:

La nena del núvol és un conte il·lustrat que explica la història d’una nena que no recorda quant de temps fa que té un núvol sobre el cap i com els seus amics intenten ajudar-la.

Som L’Esther Pradell i la Sònia Mestre, des de fa molt temps que perseguim la il·lusió de fer conjuntament un conte per a nens petits on l’únic objectiu sigui fer-los passar una estona divertida. Hem escrit i dibuixat diversos contes, però no ha estat fins ara que ens hem atrevit a compartir les nostres creacions i il·lusions amb vosaltres. Esperem que us agradin i sobretot que els menuts de la casa passin una bona estona llegint els nostres contes!

La nena del núvol era una nena especial, però no per tenir poders màgics o per ser súper rebufona…el fet que la feia especial era el núvol que duia sobre el cap ….

En Dun, el seu amic, va tenir una idea per desempallegar-se del núvol.

Dies desprès, la Mati, la seva millor amiga, la va trucar per provar un altre enginy…

A què destinarem les vostres aportacions

Les vostres aportacions les destinarem a la correcció, impressió i enquadernació del conte i a la creació de les recompenses i els corresponents enviaments.

Cal comentar, per aquells que mai heu participat abans en un crowdfunding, que si no aconseguim l’objectiu, no haureu de pagar res.

D’altra banda, el nostre positivisme ens fa pensar que amb el vostre ajut no només hi arribarem, sinó que potser el sobrepassarem. Si fos així, us avancem que dedicaríem la resta de diners a corregir, i si arribem, a imprimir la història de la Maria Carbasseta, una nedadora sexagenària molt tossuda i amant dels dolços.

Sobre les recompenses

Punt de llibre, model a escollir

Làmina 20 x 20 a escollir (sense marc)

Xocolata de La nena del núvol, edició especial de Casa Graupera

Nina de Verkami (estem finalitzant la versió definitiva, tan aviat com la tinguem us la mostrarem)

Calendari previst

Un cop acabada la campanya Verkami, necessitarem 30 dies per imprimir els contes i preparar les recompenses.

Esperem poder fer la presentació del llibre i els enviaments aproximadament la primera setmana de març.

+ Info

Blog de La Nena del Nuvol

Preguntas frecuentes

Ainda non hai ningunha pregunta publicada.

¿Tes algunha outra dúbida ou pregunta?

Pregunta ao autor/a

0 comentarios

Si xa eres mecenas, iniciar sesión para comentar.

#08 / OBJECTIU ASSOLIT! Moltes gràcies a tot@s!

Us volem agrair la vostra col·laboració i suport!

Des d'ara mateix ens posem a treballar per editar el conte i tenir enllestides les recompenses que ens heu encarregat.

Pròximament contactarem amb tots vosaltres per convidar-vos a la presentació del llibre que farem i per demanar-vos les dades d'enviament a aquells que no pugueu venir. Calculem que ho tindrem tot enllestit a principis de febrer!

Les aportacions que hem rebut un cop superat l'objectiu inicial, les destinarem a corregir el llibre de la Maria Carbasseta, una nedadora sexagenària molt tossuda i amant dels dolços.

ler máis

#01 / Primer dia a Verkami

Bon dia!

Avui és un dia important per a la nena del núvol! A partir d'ara tenim 40 dies per aconseguir fer realitat l'edició del conte de la nena del núvol i així poder-vos donar una resposta positiva a tots aquells que ja heu llegit la història alguna vegada i heu demanat on podíeu trobar el conte!

Des d'avui, ja us donem les gràcies a tots per ajudar-nos a fer difusió i a tots aquells que participeu com a mecenes, desitjar-vos que passeu una estona divertida tot llegint el llibre!

ler máis
Utilizamos cookies propias esenciais para poder ofrecer o noso servizo e de terceiros para poder coñecer o uso da páxina. Política de Cookies