QUÈ PRETENC?
Amb aquesta campanya vull finançar l'edició del proper treball.
Cobrir el tiratge dels cds i distribuir-lo en les millors condicions possibles.
Tots els treballs que he publicat els he finançat amb recursos propis. En aquesta ocassió la idea és cobrir el total del pressupost amb la teva aportació.
PER QUAN HO VULL?
El projecte estarà enllestit la primavera del 2013. una idea inicial és publicar-ho el mes de Maig de 2013 coincidint amb el 5è aniversari de l'actuació de presentació del primer disc "Joan Miquel Riera: catàleg de somnis" Ona Digital 2007.

UN POC D'INFORMACIÓ
Vaig debutar l'any 2007 amb l'edició del disc Joan Miquel Riera: catàleg de somnis (Ona Digital). Després d'un temps de promoció vaig començar a treballar nou material que es concretà amb l'edició de "La reina de la festa" (autoeditat 2011) i "Els del teler són els heroes!" autoeditat 2012.
A finals de l'estiu de 2012 vaig publicar "Kursk: l'enfonsament d'una era" (autoeditat).
Per altra banda som membre fundador de l'Escola de xeremia tamborino i fobiol de Son Sardina que dedica els esforços a la difussió i pervivència de la música popular de Mallorca.
COM DIFONDRÉ EL PROJECTE?
En primera instància família, amistats i veïns del poble on visc. Després es farà una campanya de difussió de a través de les xarxes socials i a mitjans de comunicació.
segueix-me a facebook
escolta tota la meva música a bandcamp



0 comentarios
Si ya eres mecenas, Inicia sesión para comentar.