❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Una Nit de Bojos: qui no està boig, fa teatre. Una idea de PALLAPUPAS.

Compra la teva entrada! Col.labora perquè Pallapupas pugui dur a terme "Una Nit de Bojos", Gala Solidària que portarà el projecte de Teatre Social a un nou centre hospitalari.

Pallapupas

Un projecte de

Creat a

Barcelona
0
segons
18
Aportacions
410€
De 3.000€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Coincidint amb el dia internacional del teatre, Pallapupas organitza la gala solidària “Una Nit de Bojos”, per promocionar i recaptar fons per un dels seus projectes menys coneguts: el Teatre Social, que funciona a Pallapupas des de l’any 2003.

Una Nit de Bojos tindrà lloc al Teatre Principal de Barcelona (Rambla,27) el dijous 27 de març de 2014 a les 21:00 h.

L'esdeveniment estarà ple d'humor i d’actuacions d'actors i actrius, improvisacions, grups de música vinculats a Pallapupas i representacions dels nostres grups de teatre BROTS i AMMAME. A més, es donarà veu als representants institucionals, les persones amb malalties mentals i els seus familiars.

La gala és un homenatge a la feina que fa el teatre social i de l'oprimit en benefici de les persones amb malalties mentals, com a una finestra d’aire fresc a les seves vides i una lluita contra l'estigma social que pateixen.

La captació de fons està prevista que sigui mitjançant la venda d’entrades, el finançament públic i privat d’empreses i institucions i aquest Verkami on els reptes solidaris es resoldran el dia de la gala.

A QUÈ DESTINAREM LES VOSTRES APORTACIONS?

Amb el que recaptem de les vostres aportacions cobrirem part de les despeses de producció de la Gala. Esperem superar l'objectiu, per poder obrir el projecte "Teatre social" a un nou centre hospitalari.

EL PROGRAMA TEATRE SOCIAL

Utilitzant les tècniques del teatre social i el teatre de l’oprimit, Pallapupas està present dins i fora de diversos hospitals de Catalunya per acompanyar i donar suport a les persones amb malalties mentals.

L’Associació Pallapupas és una Organització No Lucrativa (ONL) que, amb caràcter assistencial, utilitza les tècniques dramàtiques i escèniques del clown i del Teatre de l’Oprimit per promoure la humanització de la salut, dins i fora del context hospitalari,en estreta col·laboració amb el personal sanitari.

Pallapupas treballa perquè hi hagi espai pel riure durant el procés de la malaltia, convertint així els hospitals en espais més humanitzats mitjançant actuacions artístiques orientades a infants, gent gran i persones amb malalties mentals. Fora dels hospitals fem teatre amb persones que pateixen alguna malaltia mental com a eina d’expressió en la seva lluita contra l’estigma.

RECOMPENSES

  • Entrades per a 'Una nit de bojos'

  • Poder assistir a un assaig amb la Cia. Brots.

  • Sopar amb 2 personatges de la Cia. Brots.

  • Actuació personalitzada de la Cia. Brots a casa teva.

  • Litografies de Jordi Labanda signades i certificades.

Ens pots trobar a Twitter, Facebook i a Youtube

Ens vols acompanyar?

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies