❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

"Està la Vida en tot"

Edició física del cd "Està la vida en tot" de Miquel Pérez, amb temes propis d'Ana Gracia i una versió de "The times they are a chamging de Bob Dylan. Gravació d'un videoclip de la cançò "A tot el que vinga" d'Ana Gràcia-Miquel Pérez inclosa en el disc. Pagament del diseny del cd.

Miquel

Un projecte de

Categoria

Creat a

València
0
segons
81
Aportacions
2.705€
De 2.700€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Hola soc Miquel Pérez alguns ja em coneixeu i jo a vosaltres. Per als que no, dir-vos que sóc músic professional i guitarrista. Aquest es el meu nou projecte que compta amb cançons pròpies, una d'Ana Gràcia arranjada per a l'ocasió, i una versió del mitic tema de Bob Dylan: The times they are a changing, molt d'actualitat malgrat que va estar composada en el 1965. En el treball trobareu una barreja d'estils que van des del pop, flamenc, i el jazz fins a la música popular.

Aquest projecte ha estat enregistrat a "Atòmic Estudis" a Denia (Alcant) i produït per Mark Dasousa, de febrer a septembre del 2012. Hi han participat una dotzena de músics professionals. El fet de que Mark i Miquel (jo) compartiren grup en l'adolescència, molt influïts pels Beatles, Rollings, Pink Foyd i la música dels seixanta ha estat un punt d'unió a l'hora de realizar els arranjaments, i malgrat el pas del temps han trobat de nou el feeling de sempre, gaudint a cada estona.

PERQUE US DEMANE COL.LABORACIÓ I PERQUE EL CROWD FUNDING
He decidit demanar-vos ajuda per poder fer front a les despeses que suposa tirar endavant el projecte d'edició física del cd, la gravació d'un videoclip amb "La Perseguí Film", que produirà l'amic Alberto Llorca, i pagar el diseny del cd. Després de costejar la producció i sent víctima de les retallades en educació, he pensat en aquesta opció com la que més adequada.

El crowd funding ara mateix fa que els artistes puguem gaudir quasibé del 95 per cent de l'aportació de la gent, és una aportació totalment directa i eficaç!!

EL PROJECTE I ELS 2700

El projecte com veieu està en marxa i s'hi ha implicat un grapat de gent guapa que viu de la música, del diseny, de les arts, de la producció de qurtmetrages etc, gent il.lusionista que et diu que sí sense mirar a canvi de que, i la realitat es que els 2700 no cubreixen les despeses del que us he comentat, però arribar a la aquesta xifra o superar-la ens permetria continuar treballant, gaudint, somiant en un món ple d'oportunitats per a compartir i créixer, Gràcies

PER A MÉS INFORMACIÓ

La meva web: www.miquelperez.com

Per a escoltar algunes cançons

Entrevista Miquel Pérez, televisió local: Primera part - Segona part

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies