Llargmetratge documental sobre Ángel Pavlovsky, actor, coreògraf i director d'escena argentí, establert a Barcelona des de la Transició, que es va convertir en una icona social i cultural de Barcelona i va obtenir un enorme èxit en teatres de tot Espanya durant quatre dècades amb el personatge de "La Pavlovsky", que va tenir també una notable repercussió en la seva presentació a l'Argentina.
Desde la seva retirada de jubilació, repassem amb Àngel Pavlovsky alguns aspectes biogràfics i vivencials que ens serveixen per reflexionar sobre la naturalesa del món de l'espectacle i la duresa del treball de creació i la interpretació, sobre l'èxit i sobre la repercussió del treball de l'artista, sobre l'amor que li professa el públic ...
Les reflexions de Pavlovsky es veuen contrastades per intervencions de personatges destacats del món teatral, de l'àmbit social i polític i per persones dels mitjans de comunicació.
El documental s'articula amb una conversa entre Ángel Pavlovsky i el crític teatral Albert de la Torre.
Base argumental
La base argumental -completament real- del llargmetratge és que Pavlovsky no vol que es faci aquest documental. No vol que es parli d'ell. No vol tornar a aparèixer mai més en públic. El que ell pugui dir no interessa a ningú. Està retirat. És vell. És un misantrop. Però ... accedeix finalment a mantenir una conversa amb la condició que no se li vegi del tot, a contrallum, sense maquillatge, sense estilisme. Però ... finalment se li va veient. Les contradiccions de l'artista i les contradiccions de la persona.
A mesura que Pavlovsky va recorrent moments de la seva trajectòria, la resta de veus van dibuixant els trets de caràcter que el caracteritzen i l'han fet cèlebre.
Localitzacions
Una sala d'assaig d'un teatre on té lloc una conversa "clandestina" amb Ángel Pavlovsky.
Localitzacions de les entrevistes en els espais de treball naturals de cada un dels personatges que hi intervenen.
Carrers i teatres de Barcelona
Carrers i teatres de Madrid
Carrers i teatres de Buenos Aires
Carrers i teatres de París
Sobre les recompenses
Cartell del documental de Pi Piquer que rebran els mescenes firmat per Ángel Pavlovsky i la autora:
Qui som
A l' Estudi Bárbara Granados portem més de 15 anys dedicats a la producció audiovisual i l'impuls d'espectacles i iniciatives culturals, com la Gleva Teatre-Espai Cultural a Barcelona
En aquest projecte hem decidit unir les nostres dues grans passions, l'audiovisual i les arts escèniques, per fer un documental al voltant d'un personatge singular dins i fora dels escenaris.
Les persones que estem darrere de la producció som:
Albert de la Torre: Director
Bárbara Granados: Banda sonora original
David Sardà: Montador
Ona Isart: Operadora de cámara
Júlia Simó: Productora
Quim Otero: Il.luminador
Guille Pérez: So directo
Enric Lluch: Grafisme
Cartel: Pi Piquer
El pressupost global és de 90.000 euros. Els 15.000 euros que ens fixem com a objectiu de finançament serviran per poder-lo posar en marxa en tota la fase de preproducció i per al rodatge en localitzacions a Argentina.
Calendari previst
El projecte estarà acabat el maig de 2019, moment en què podrem lliurar les recompenses
+ Info
www.laglevateatre.com
facebook.com/laglevateatre
twitter.com/TeatreLaGleva
instagram.com/teatrelagleva
www.estudibg.com
0 comentaris
Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.