❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Exercici de Gratitud: </br>un llibre per a nens i grans

És un llibre per aprendre a practicar la Gratitud, prenent consciència de tot el positiu que ens envolta i connectant amb la respiració.

Susana Cardona Ortega

Un projecte de

Creat a

Alaró
0
segons
413
Aportacions
7.790€
De 2.150€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano i English

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

TERCER OBJECTIU ACONSEGUIT!! (10 Setembre 2017)

Avui tanquem la campanya amb el tercer objectiu aconseguit i superat! El llibre entrarà a impremta en 3 dies i estarà llest a la fi de setembre.

Els qui us hàgiu perdut la campanya i vulgueu adquirir el llibre, podeu comprar-ho en: www.librogratitud.com (o en qualsevol dels punts de venda que figuren a la web)

Només em queda dir…
❤️ Donem les Gràcies a tots els mecenes que han participat i que han fet realitat aquest llibre. ❤️

Espero que us agradi a tots!

I per descomptat, quan engegui el següent llibre, us mantindré informats. 🤗


A PER EL TERCER OBJECTIU! (29 Agost 2017)

Per aquests 12 dies que queden de campanya, FIXEM UN TERCER OBJECTIU DE 7.500€ per començar la producció d'un SEGON LLIBRE, com a part d'aquesta Col·lecció “Exercicis per créixer junts”.

A més, us presentem una nova recompensa: un DIARI de GRATITUD, un quadern en format A6 per anotar cada dia aquelles coses per les quals ens sentim agraïts.

Pels quals ja sou mecenes, podeu adquirir el diari per 5€.

Pels quals esteu per ser-ho, podeu triar dues opcions de LLIBRE + DIARI: 18€ o 25€

A PER TOTES!


SEGON OBJECTIU ACONSEGUIT! (17 d'agost de 2017)

Avui, a tan sols 16 dies de campanya, hem superat el 200% i per tant imprimirem TAMBÉ EN CATALÀ !! 🎉

❤️¡GRÀCIES A TOTS i TOTES PEL VOSTRE SUPORT!

Ara he de començar a pensar en el TERCER 😉 OBJECTIU!


¡AMPLIEM OBJECTIU! (9 Agost 2017)

Com EN MENYS DE 48 H. HEM ACONSEGUIT EL 100% de l'objectiu inicial, hem decidit no només imprimir més exemplars, sinó també FER UNA EDICIÓ EN CATALÀ.

Per a això, fixem un 2on OBJECTIU de 4.300€

Estem molt a prop!! A tots els que heu participat, vos animo a compartir i difondre aquesta campanya per aconseguir aquest nou objectiu i AIXÍ, TOTS ELS QUE HEU RECOLZAT LA CAMPANYA i preferiu EL LLIBRE EN CATALÀ, EL PODREU TENIR!

GRÀCIES A TOTS PEL VOSTRE SUPORT!

EL PROJECTE: la pràctica diària de la Gratitud

Exercici de Gratitud és un llibre senzill però amb un missatge poderós, destinat a nens (i a grans).

Al llarg de les seves pàgines anem DONANT GRÀCIES per totes les coses bones i positives de la nostra vida, des de la Vida en si, la nostra llar, el menjar..., fins al planeta, els nostres talents o la salut. Tot això connectant amb la respiració.

He tingut la immensa sort de comptar amb l'ajuda d'una il·lustradora amb molt de talent i jo mateixa he escrit els textos i he dissenyat el llibre. Fins aquí m'he encarregat jo, però ara NECESSITO LA TEVA AJUDA per pagar els COSTOS DE LA IMPRESSIÓ i fer realitat aquest preciós llibre.

Com a dissenyadora editorial i mare d'un nen de 5 anys, em semblava essencial publicar aquest llibre, ja que suposa un petit gra de sorra en l'educació emocional i espiritual dels nostres petits.

♥ Sé que t'encantarà ♥ —no només pel seu missatge, sinó també per les seves maques il·lustracions i la cura de l'edició.

Vull imprimir 300 exemplars en castellà i 100 en anglès.

I per descomptat, si aquesta campanya és un èxit —confio que ho serà—, el següent pas serà editar també en català.

Avantatges de participar en aquesta campanya

Fonamentalment, participant en la campanya, estàs contribuint, de primera mà, a que aquest llibre pugui imprimir-se.

Com que és un Crowdfunding del TOT O RES, és a dir, només s'obté el recaptat si es compleix el 100% de l'objectiu fixat, el teu suport és fonamental.

A més, juntament amb el llibre obtindràs alguns «regals extres» per decorar casa teva o per regalar, i que posteriorment seran comercialitzats per separat.

**PER FAVOR, PENSAU QUE PER ENVIAMENTS INTERNACIONALS (I CANÀRIES) HEU DE FER DOS 'COMPRES':

1 - EL 'PLUS' D'ENVIAMENT INTERNACIONAL

2 - EL LLIBRE**

Com va sorgir aquest llibre

Fa uns anys al divorciar-me del pare del meu fill vaig passar un moment molt dur. Per superar-ho, vaig començar a fer cada nit unes «pràctiques de gratitud» que em van ajudar a sortir endavant.

En aquell moment el meu fill Ramiro tenia dos anys, i poc a poc, cada nit a l'ajeure'l, vaig començar a parlar-li de totes les coses per les quals em sentia agraïda.

Així, després d'unes setmanes, aquest «Exercici de Gratitud» va quedar establert com una cosa que li recitava cada nit per dormir. Ramiro em deia: ¿«fem Gratitud», mamà?

Tres anys després, a l'escola ens van demanar que portéssim alguna activitat especial per fer a classe abans de Nadal i se'm va acudir muntar un petit llibre casolà amb el text i algunes il·lustracions. Em semblava una bona idea compartir una cosa tan maca amb altres nens.

El llibret que vaig fer per a la classe d
El llibret que vaig fer per a la classe d'en Ramiro :)

Alguns amics van veure el llibret i els hi va encantar, i poc a poc em van animar a publicar-lo.

Una bogeria i un SOMNI que pot fer-se realitat GRÀCIES A TU!

A què destinaré les vostres aportacions

Els diners aniran destinats fonamentalment al pagament de la impressió de 400 exemplars.

A més, hi haurà un percentatge destinat a la plataforma Verkami i les comissions dels cobraments.

I finalment, a l'import de les recompenses extres (regals a part dels llibres) i dels seus enviaments (a Península i Balears).

I, per descomptat, a tots els impostos (impressió, Verkami, bancs, recompenses i despeses d'enviament).

Si us plau, si tens alguna dificultat per efectuar pagament amb targeta de crèdit, pots posar-te en contacte amb mi i trobarem una solució.

Què passarà si superem l'objectiu :)

Si entre tots superem l'objectiu, la meva il·lusió seria imprimir ¡¡¡¡MÉS EXEMPLARS !!!!

RECOMPENSES I EXTRES de la campanya

Alguns dels dissenys podrien variar (a millor)
Alguns dels dissenys podrien variar (a millor)

Calendari previst

Tinc previst enviar a imprimir el llibre a mitjans de setembre d'aquest any.

L'1 d’Octubre de 2017, a la fira GREMIAL d'ALARÓ (Mallorca), tindré un estand on presentaré el llibre al nostre poble i els que sigueu a Mallorca podreu passar a recollir personalment les vostres recompenses. :)

El lliurament / enviament de recompenses es realitzarà entre el 25 de setembre i el 10 d'octubre de 2017.

Sobre mi

Sóc dissenyadora especialitzada en Disseny Editorial i he treballat en l'edició de nombrosos llibres. En els últims mesos he treballat per a diversos clients que s'han auto editat els seus projectes, el que m'ha animat a seguir el mateix camí.

+ Info

El llibre tindrà 40 pàgines i la seva mida serà 17 x 21 cm. Enquadernació rústica.

Pots visitar la web del projecte: librogratitud.com

I també la meva pàgina web professional.

O la meva perfil de instagram, o fins i tot el meu perfil de linkedIn.

També disposo d'un perfil professional a la plataforma Reedsy, de serveis editorials a nivell internacional.

GRÀCIES PER EL TEU SUPORT I PER CREURE EN AQUEST PROJECTE !!!

Preguntes freqüents

  • Es podrà triar el pòster de les recompenses?

    Sí, podreu triar, quan us arribi el formulari.

    De totes maneres, el pòster per defecte serà el blau en horitzontal, així que els qui no especifiqueu el pòster que preferiu, rebreu aquest.

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

18 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

  • Susana Cardona Ortega

    Susana Cardona Ortega
    Autor/a

    casi 8 años

    Sí, a partir del domingo os enviaré a cada un un email con un formulario en el que os pediré: datos de envío, nombre para la dedicatoria, nombre para aparecer en los agradecimientos en librogratitud.com y también el idioma en el que os he de enviar el libro... Gracias por tu pregunta, así lo aclaramos a muchos otros mecenas! Estad atentos a vuestro correo el domingo10/lunes 11!! :)

  • Nazaret Cano

    Nazaret Cano

    casi 8 años

    Una duda! Y la dirección para el envío del libro? Te pondrás en contacto por mail? Es que no me la ha pedido!

  • Susana Cardona Ortega

    Susana Cardona Ortega
    Autor/a

    casi 8 años

    Jijiji, es verdad! 😄 ❤️ G R A C I A S !!

  • solalmeida

    solalmeida

    casi 8 años

    Gracias Gracias Gracias!!! que más se puede decir??

  • Yoga kids

    Yoga kids

    casi 8 años

    ¡Ya he aportado mi granito de arena a este MARAVILLOSO proyecto! ¡Qué ganas de tenerlo en mis manos para usarlo en mis clases!

  • Sandra

    Sandra

    casi 8 años

    Me ha parecido un libro precioso!! :)

  • Susana Cardona Ortega

    Susana Cardona Ortega
    Autor/a

    casi 8 años

    Gracias a todos por vuestro apoyo! 🙏 Me encanta que os guste el proyecto!! ❤️

  • María José Muñoz

    María José Mñz

    casi 8 años

    Ánimo Susana, el proyecto es genial , espero tenerlo pronto entre mis manos para regalárselo a mi pequeña Aitana!!

  • María José Muñoz

    María José Mñz

    casi 8 años

    Ánimo Susana, el proyecto es genial , espero tenerlo pronto entre mis manos para regalárselo a mi pequeña Aitana!!

  • María José Muñoz

    María José Mñz

    casi 8 años

    Ánimo Susana, el proyecto es genial , espero tenerlo pronto entre mis manos para regalárselo a mi pequeña Aitana!!

#10 / ¡¡Feliz y agradecida Navidad!! | Bon i agraït Nadal!! | Happy Grateful Christmas!


¡Hola! ¡Espero que estés bien 😊

Pronto acaba un año que recordaré toda mi Vida con muchísimo cariño. ❤️❤️ Ha sido un año de grandes logros y sobretodo de compartir algo muy bonito nuestro con el mundo. Una gran aventura!

Os agradezco de nuevo a todos vuestros ánimos y muestras de cariño y sobretodo, vuestro apoyo!!

Por cierto, que tengo novedades! ☃️❤️🎁📌🙋🏻

He mejorado la Web (librogratitud.com) donde encontraréis:

  • la posibilidad de COMPRA ONLINE (con posibilidad de envíos urgentes para Navidad)

  • un apartado de AGRADECIMIENTOS con los nombres de todos los mecenas que habéis participado en el Verkami.

  • un apartado que recoge y muestra

seguir llegint

#09 / Terminando los envíos! | Acabant els enviaments | Finishing shipments !!!

Hola!

Primero de todo, un abrazo a todos los mecenas de GALICIA y todas sus gentes. Mi corazón ❤️ está con vosotros. Espero que pronto termine este desastre!!

Os escribo para contaros varias cosas:

  • Estoy a tope con los envíos!! Este fin de semana han venido amigas a ayudarme y hemos avanzado muchísimo. El lunes envié 176 paquetes, el martes 33 y hoy 38. Me quedan sólo 15 para mañana!!! 👏🏻👏🏻

Algunas personas ya lo han recibido y me han escrito unas líneas por email. Lo agradezco muchísimo, ha sido combustible para este último empujón!!

  • A quienes os apetezca, me encantaría saber qué os parece el libro, vuestra impresión/feedback, etc…. vía facebook, email, teléfono…

Y si queréis mandarme o colgar fotos en el facebook con cara de alegría al recibir vuestro libro, vamos, ya entonces creo que me derrito!!! 🤗🤗

  • Pues eso, he abierto una página de facebook para el libro y me encantaría que, si os apetece, nos
seguir llegint

#08 / ¡El libro ya está aquí! | El llibre ja és aquí! | The book is already here!!

Hola!

¡Han sido unas semanas trepidantes! ¡¡Perdonad que no os haya escrito antes!!

El libro llegó de la imprenta día 29 de septiembre y día 1 de octubre lo presenté en nuestro pueblo, Alaró, en la feria de artesanos.🎉🎉

Fue un verdadero éxito y ya varias personas que participaron en la campaña se llevaron sus recompensas. 🎁 Y conté con la ayuda de varias amigas, un verdadero regalo para mí!🎁🎁

Con el cansancio acumulado, me bajaron las defensas y comencé la semana siguiente en cama con un trancazo. Quería haberos actualizado la semana pasada, pero me fue imposible.

Además, la empresa que me proveía del embalaje para hacer los envíos tuvo un problema y realizó el envío más tarde de lo previsto, con lo cual ha sido al fin HOY lunes cuando por fin han llegado los sobres.

Así que ya hoy mismo comienzo a hacer los envíos.

Haré lo mejor que pueda 💪🏼

seguir llegint

#07 / ❤️ ¡Ya falta poquito! | Ja falta poc! | Almost here! ❤️

imágenes del libro en catalán | imatges del llibre en català | images of the catalan version of the book
imágenes del libro en catalán | imatges del llibre en català | images of the catalan version of the book

Queridos mecenas!

Se acerca el día en que por fin llegue el libro de imprenta!

Hace unos 10 días dejé el libro para su impresión y faltan sólo unos 3 días para tenerlo por aquí!!!

El resto de recompensas también llega esta semana. Y todo tiene muy buena pinta!!!

Entre el día 2 y el 15 de octubre haré los envíos; intentaré ir lo más rápido que pueda. Os pido paciencia, ya que sois muchos más de los que había previsto!!

A los que viváis en Mallorca, os recuerdo que el domingo 1 de octubre en la feria de Alaró tendré un stand con el libro y otras cositas. A los que me hayáis avisado a través del formulario, os lo daré este día en mano!

Un abrazo, en cuanto llegue el libro os aviso!!!

Susana.


Benvolguts mecenes!

S'acosta el dia en què

seguir llegint

#06 / Gran éxito de la campaña gracias a vosotros! / Gran èxit de la campanya gràcies a vosaltres! /Great success of the campaign thanks to you!

Hace unos minutos ha finalizado la campaña superando el 3er objetivo!!

Aquí van algunos datos:

7.790€ recaudado (objetivo inicial 2.150€)

362 % conseguido en 40 días

371 mecenas

549 libros vendidos (!)

muchísima alegría

y millones de gracias!

Para mí, es un auténtico regalo el publicar Ejercicio de Gratitud, sobretodo porque ¡es posible GRACIAS a vuestro apoyo!


Fa uns minuts ha finalitzat la campanya superant el 3er objectiu!!

Aquí van algunes dades:

7.790€ recaptat (objectiu inicial 2.150€)

362 % aconseguit en 40 dies

371 mecenes

549 llibres venuts (!)

moltíssima alegria

i milions de gràcies!

Per a mi, és un autèntic regal el publicar Exercici de Gratitud, sobretot perquè és possible Gràcies al vostre suport!

seguir llegint

#05 / ¡Nuevas tarifas para envíos! / Noves tarifes per enviaments! / New shipping costs!

català & english 👇👇👇

Buenas tardes a todos 🌈

Quedan 3 días de campaña y vamos al 333%. Una pasada!!

Quería informaros de que tengo unas nuevas condiciones de envío por correos y las novedades son las siguientes:

  • los envíos a Canarias ahora son gratuitos (incluidos en la compra del libro)

  • los envíos a países de la Unión Europea distintos de España tendrán un coste de 5€ —para envíos de uno o dos ejemplares. (recordad que hay que ‘comprar’ también esta recompensa para pagar el envío)

  • el resto de envíos internacionales fuera de la UE seguirá teniendo un coste de 10€ por libro.

A los que ya habéis aportado al envío por 10€, mañana os contactaré personalmente (por correo) para arreglar el tema si fuese necesario.

Un abrazo y seguimos! que quedan casi sólo 2 días!!!

Os animo a compartir la campaña con amigos y amigos y… continuar con el boca a boca! 💙
¿Aún no has visto el vídeo de la campaña?

seguir llegint

#04 / ¡¡NUEVA RECOMPENSA y OBJETIVO!! | NOVA RECOMPENSA i OBJECTIU!! | NEW REWARD AND GOAL!!

(llegir catalán més abaix | read english below)

Hace unos días me escribió una mecenas contándome que le había gustado mucho el proyecto, que se sentía identificada con mi historia, ya que también estaba viviendo un momento muy duro al separarse de su pareja y quedarse criando sola al hijo de ambos.

Yo le contesté dándole ánimos y proponiéndole que cada noche tomara un minuto en escribir algo por lo que se sintiera agradecida aquél día. Es algo que me ayudó a mí y pensé que le podría ayudar a ella.

Cuando nos enfocamos en lo positivo, poco a poco vamos saliendo de la espiral de angustia donde no paramos de darle vueltas a lo que no marcha bien en nuestras vidas y finalmente conseguimos ver el sol más allá de las nubes.

Pues bien, inspirada en ella, he diseñado un Diario de Gratitud chiquitito para que lo podamos llevar fácilmente con

seguir llegint

#03 / ¡SEGUNDO OBJETIVO CONSEGUIDO! / SEGON OBJECTIU ACONSEGUIT! / SECOND GOAL ACHIEVED!

(catalán + english 👇)

Hoy, a tan sólo 16 días de campaña, hemos superado el 200% y por tanto IMPRIMIREMOS TAMBIÉN EN CATALÁN!! 🎉

❤️¡GRACIAS A TODOS/AS POR VUESTRO APOYO!

¡Ahora voy a comenzar a pensar en el TERCER 😉 OBJETIVO!

Recordad que la elección del idioma de vuestros libros la haréis a partir de día 10 de septiembre, cuando finalice la campaña y os envíe el formulario para recoger vuestros datos y preparar vuestras recompensas. Podréis elegir entre CASTELLANO, INGLÉS …¡¡y CATALÁN!!

Avui, a tan sols 16 dies de campanya, hem superat el 200% i per tant imprimirem TAMBÉ EN CATALÀ !! 🎉

❤️¡GRACIAS A TOTS i TOTES PEL VOSTRE SUPORT!

Ara vaig a començar a pensar en el TERCER 😉 OBJECTIU!

seguir llegint

#02 / 1st GOAL achieved and exceeded! NOW, to the next goal!

WE EXTEND OUR GOAL!

We are amazed by the good response the campaign is having, IN LESS THAN 48H. WE REACHED MORE THAN 100% of the initial goal. I wanted the campaign to start strongly... and boy it did!! 🎉🎉🎉

❤️ THANKS TO YOU and TO ALL THAT HAVE PARTICIPATED, not only as sponsors but also sharing the project! ¡You are great! ❤️

Now, we have decided not only print more spanish and english units of the book, but also PRINT A CATALAN EDITION. For this, WE'VE SET A SECOND GOAL of 4.300€

We are very close to this (now it's 3.210€) and there's still 32 days left to go!! (till September 10th)

So now I encourage you to share and expand this campaign with family, friends and acquaintances to make this new goal possible, so it reaches more children!

👉

seguir llegint

#01 / ¡Objetivo conseguido y superado! ¡A por el siguiente objetivo!

¡AMPLIAMOS OBJETIVO!

Estamos maravilladas por la buena respuesta que está teniendo la campaña, EN MENOS DE 48H. CONSEGUIMOS MÁS DEL 100% del objetivo inicial. Yo quería que la campaña arrancara con fuerza... y vaya si ha arrancado con fuerza!! 🎉🎉🎉

❤️ GRACIAS A TI y TODOS LOS QUE HABÉIS PARTICIPADO, no sólo como mecenas sino también compartiendo el proyecto! ¡Sois la bomba! ❤️

Ahora, hemos decidido no sólo imprimir más ejemplares, sino también HACER UNA EDICIÓN EN CATALAN. Para ello, FIJAMOS UN 2º OBJETIVO de 4.300€

Estamos muy cerquita y aún quedan 32 días de campaña!! (hasta el 10 de septiembre)

Así que te animo a compartir y difundir esta campaña con tu familia, amigos y conocidos para hacer que este nuevo objetivo sea posible y **ASÍ, ¡TODOS LOS QUE HABÉIS APOYADO LA CAMPAÑA Y PREFIRÁIS EL LIBRO EN CATALÁN, PODRÉIS

seguir llegint
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies