❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Streetart a Bristol!

Ajuda'm a viatjar a Bristol y participar a l'Upfest! Colaborant t'emportes làmines, samarretes i totebags serigrafiades! Edició limitada!

dabuten.tronko

Un projecte de

Categoria

Art

Creat a

Tarragona
0
segons
30
Aportacions
1.085€
De 1.000€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano i English

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Streetart a Bristol

Bones!

He sigut seleccionat per pintar a l'Upfest, un festival d'art urbà i muralisme que es realitza a Bristol, Anglaterra. És un gran esdeveniment que junta a creadors, curadors, galeristes y altres persones del món de l'art.

Serà entre el 29 y el 31 de Juliol. I, segons expliquen, hi haurà més de 300 artistes y al voltant de 35.000 visitants que accedeixen de forma gratuïta. Es posiciona entre els festivals d'arte urbà més grans d'Europa.

Pots trobar més info aquí

És una oportunitat molt interesant, i em ve de gust compartir-ho i que tingui certa repercusió en la resta de persones i la meva trajectòria.

¿Per a què?

L'objectiu és viatjar i expandir el meu projecte de pintura mural, intercanviar contactes amb gent, trobar noves oportunitats per continuar guanyant-me la vida amb això.

Aportant la quantitat qeu et vagi bé rebrás reproduccions exclusives d'obres realitzades per l'autor, samarretes o totebags. Ajudant a projectar la seva carrera. Generant movimient cultural, otorgant-li llibertat per expresar-se i portar el seu missatge als altres i a diferents regions.

Les aportacions aniràn destinades a costejar els materials, bitllets de transport i estancia del viatge. A més de la inversió que suposen les recompenses i l'enviament d'aquestes.

*Les xifres són aproximatives

*

Sense pressa.. pero sense pausa

Ja que anem contra rellotge, el dia 26 de Juliol surto cap a Londres, i d'allà viatjaré a Bristol. La intenció és estar pintant tot el cap de setmana, 29 y 30. I la setmana següent parlar de feina, projectes, exposicions.. Tot el que pugui derivar de la trobada.

Les recompenses seràn realitzades durant l'Agost, i al finalitzar el mes espero estar entregant tots els encàrecs.


Recompensas!

Reproducció digital:

Din A·3, paper semisatinat. Làmines a escollir.

Reproducció serigràfica manual:

Din A-3 paper de 240gr. Làmines a escollir fins acabar l'edició.

Esbós del projecte mural:

Les Làmines Din A-2 tindràn la mateixa il·lustració. Seràn serigrafiades sobre paper ecològic de lli de 300gr, fet a mà a España.

Diseny de les samarretes i totebags:

Edició limitada per la campanya.

El disseny está inspirat en les fotografies de l'Elisa Carnicer. Si vols conéixer la seva feina clica aquí.

Les làmines serigrafiades són estampades a mà al meu taller, així com les samarretes i bosses. Fet amb molt d'amor i cura.

Espero que ho disfruteu!

+ Info

Podeu conéixer part del meu treball en aquest enllaç

O en instagram: @dabuten.tronko

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

#07 / Estampa y empaqueta!

Buenas!

Aquí a fuego lento se van realizando las estampaciones, y poniéndose cada una en su respectivo paquete.

A finales de esta semana espero estar mandando las recompensas, si no hay ningún imprevisto.

Os dejo un par de fotos para que vaya aumentando la expectación...!

Este aspecto deberían tener los paquetes al llegar.

Bolsas y láminas estampadas, a punto de ser alojadas en su paquete.

Seguiré informando sobre la marcha de los envíos.

Un saludo cálido y magenta!

seguir llegint

#06 / De vuelta!

Buenas!!!

Estoy de vuelta al taller!

He alargado un poco la vuelta, me he dejado caer a visitar algunos proyectos que tenía ganas de conocer. El viaje ha estado muy interesante, he conocido muchas personas y compartido aficiones y puntos de vista. Vuelvo con la energía renovada, y bastantes ideas en la cabeza. Ahora tengo que intentar ponerlas en orden, y ver hacia donde me llevan.

Voy a empezar esta semana a estampar las recompensas, y estarán listas para ser mandadas y entregadas la semana que viene. Intentaré mandar alguna foto de cómo están quedando!

Muchas gracias de nuevo!

seguir llegint

#05 / Mural terminado!

Buenas!

Hace un par de días que terminó el festival. Aunque la lluvia marcó el ritmo de la pintada, y nos demoramos un poco mas de lo previsto, pudimos terminar sin problemas.

Al final, ha sido una pieza colaborativa, ya que Marta, una amiga que vive en Luton se acercó y ha sido participe de la obra.

He tenido que ajustarla al formato, ya que parecia mas interesante de esta forma, y se podían trabajar mejor los detalles. La horizontalidad del lienzo ha jugado un poco a mi favor, por ser mas fácil de trabajar, y porque da un impacto visual distinto.

Os dejo algunas de las obras que mas me gustaron del festival.

seguir llegint

#04 / Primer pasito!

Esto ya arranca!

Buen ambiente, gente amigable, curiosos y entendidos van y vienen.

Es una explosion de color, todo vibra, el entorno se transforma al sonido de los botes de aerosol y las notas de infinitos colores.

He podido llegar al festival compartiendo coche, un chaval rumano me ha llevado de puerta a puerta. Charlando sobre su país y las contradicciones que encontramos en éste.

El día ha empezado temprano, pero hasta las 11 no me he podido registrar y recoger la información sobre el mural, en la galeria de Upfest.

Después he empezado los primeros trazos, y a las seis he tenido que parar por la lluvia.

Mañana más y mejor!

Ahora, compartir experiencias con los nuevos colegas que vienen de todas partes!

seguir llegint

#03 / Preparando el viaje!

Menos de 48 horas para despegar!

Qué nervios...!

Preparativos.. dónde llego? cómo me muevo por allí? qué debería llevar en la maleta? dónde consigo la pinturaaa???

Y a la vez, cerrando la campaña.

Se ha mandado un formulario a todos los mecenas, para hacerles llegar sus recompensas.

A finales de Agosto, a la vuelta del viaje se prepararán las reproducciones y las estampaciones. Así que, espero que en Setiembre podáis disfrutar de lo que habéis conseguido!

seguir llegint

#02 / ¡¡Objetivo conseguido!! ¡GRACIAS!

En 12 días hemos alcanzado el objetivo de 1000€, con las aportaciones de 28 mecenas! Me alegra mucho compartir esto con vosotrxs!

Gracias a todxs lxs que habéis apoyado el proyecto!

Lxs que habéis difundido! Lxs que habéis recomendado! Gracias a todas las personas que tengo a mi alrededor, cerca o lejos, que están presentes!

Estoy reflexionando sobre qué hacer en estos 12 días de campaña que quedan... Algunos proyectos aprovechan para proponer un segundo objetivo, para mejorar lo que ofrecen. Estoy dudando entre plantarme o seguir un poco (poquitín) más.

¿Qué opinas?

seguir llegint

#01 / Estampando láminas!

¡Estoy feliz!

He estampado una primera tirada de las láminas que titulo ·Mysticat·.

Ha sido complicado definir los detalles, pero creo que me he acercado bastante al resultado que esperaba.

En el taller artesanal, el centro de operaciones. No se deja pasar el tiempo en balde. Huele a pintura, y a veces el polvo se acumula. Al ritmo del jazz o de rap, se gestan las creaciones.

Diez láminas han visto la luz, de las 50 que serán esta edición limitada.

Estarán disponibles durante los 21 días que quedan de campaña, después no volverán a encontrarse.

Cada reproducción es singular, firmada i numerada.

La serigrafía está hecha sobre papel de lino. Mide 50x70cm y tiene una densidad de 300gr/m2.

Es elaborado a mano y

seguir llegint
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies