❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Històries i il·lustracions de Celia Vela a la 080 Barcelona Fashion

Històries que han inspirat les nostres col·leccions acompanyades d'il·lustracions inèdites. Romàntics, divertits, tristos,... aquests relats son els que ens han acompanyat en les nostres 080 Barcelona Fashion... la Celia s'ha inspirat en ells per a crear precioses il·lustracions plenes de sentiment.

Celia Vela

Un projecte de

Categoria

Creat a

Figueres
0
segons
64
Aportacions
3.505€
De 6.900€
Aporta al projecte
Veure projecte en Castellano

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

Artbook en el qual recopilem les històries que han inspirat les col·leccions que hem presentat a la 080 Barcelona Fashion, acompanyades, cadascuna d'elles, amb una il·lustració inèdita de Celia Vela i amb foto del look més emblemàtic de cada temporada.

Les històries s'han revisat i allargat una mica. La Celia ha creat les il·lustracions, inspirades en les històries, exclusivament per a aquest projecte.

La introducció del llibre estarà escrita per la periodista Carolina Rosich. El llibre també acollirà una ressenya de Susana Froutchmann.

Els que heu assistit a les nostres desfilades, recordareu els nostres targetons

(les il·lustracions d'aquest projecte són inèdites i, per tant, diferents a les dels targetons de les nostres desfilades) ...

Y nuestras historias...

"... va dirigir la seva mirada cap a ella, es va fixar novament en el vestit que portava, ... era el quimono de casament de la mare, també transformat, reconstruït ... allò només tenia una explicació ... va notar com els seus genolls queien a terra, va notar com se li escapaven llàgrimes dels ulls i es va escoltar a si mateix cridar "t'estimo, t'estimo!". Ella seguia rient i plorant alhora quan ens ho va explicar al restaurant ... " (extracte de la història que va inspirar la col·lecció tardor-hivern 2015/16)

Per poder dur a terme aquest projecte els mecenes sou fonamentals, no només pel finançament, sinó també per aconseguir que les històries pervisquin i, juntament amb les il·lustracions, emocionin a quantes més persones millor. La vostra emoció tancarà el cercle.

Com serà el llibre?

Format: 20 cm x 20cm

Interior: 60 pàgines a 4 + 4 tintes amb paper setinat estucat mat de 170gr

Coberta: a 4 + 4 tintes setinada estucada mat de 300 gr laminada mat

Enquadernació: rústica amb llom

Les vostres aportacions es destinaran a:

  • Una tirada inicial de 1.000 exemplars

  • Producció de 105 punts de llibre

  • Confecció de 55 samarretes amb la il·lustració de la portada estampada

  • Una tirada inicial de 30 prints de la il·lustració corresponent a la col·lecció primavera-estiu 2016

  • Embalatges i enviaments de les recompenses

Sobre les recompenses

Hem preparat punts de llibre amb dibuixos originals de la Celia, samarretes estampades amb la il·lustració de la portada (quant les tinguem, publicarem una foto), uns prints amb dedicatòria de la Celia, la possibilitat d'obtenir una de les il·lustracions originals, un dinar amb la Cèlia i aparèixer en els agraïments del llibre.

Esperem que tots us sentiu ben recompensats per la vostra aportació.

Així seran els punts de llibre:

ALGUNES PREGUNTES I RESPOSTES

- On podré recollir el meu llibre a Barcelona?

A la botiga Dlunic, a Rambla Catalunya, 99.

- I a Figueres?

A la nostra botiga, al carrer Muralla, 8.

- Com s'enviaran les recompenses?

Enviarem els paquets per correu postal ordinari a la vostra adreça, si no esteu a casa en el moment del lliurament, us deixaran un avís i tindreu quinze dies per recollir-lo a l'oficina de correus més propera. Passats aquests quinze dies, si ningú ha anat a recollir el paquet, se'ns retornarà. En cas que s'hagués de tornar a enviar el paquet, el mecenes es faria càrrec de les despeses d'enviament addicionals que s'haguessin de tornar a pagar.

Calendari previst

Data prevista pel lliurament de les recompenses: finals de gener / febrer 2016 coincidint amb l'edició d'hivern de la 080 Barcelona Fashion

+ Info

Podeu trobar més informació sobre nosaltres a:

Web
Facebook
Twitter
Instagram
Pinterest

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

#04 / Tranquilos! Tenemos un plan B!

Hola a tod@s!

Finalmente no vamos a llegar al objetivo y no vamos a poder tirar adelante el proyecto. Es una pena pero en algo debemos haber fallado.

Sin embargo, no nos resignamos a que nuestras historias y las ilustraciones de Celia no salgan a la luz a través de un libro; y, sobretodo, tenemos muchas ganas de agradeceros vuestro apoyo a los mecenas.

Por ello, hemos pensado en un plan B: vamos a editar un eBook que os vamos a regalar a todos los que habéis tenido la intención de apoyarnos en esta aventura.

Esperamos tenerlo a punto a finales de diciembre y poder enviároslo como regalo de Reyes (lo recibiréis en vuestro correo-e).

Mil gracias a todos y hasta pronto!

seguir llegint

#03 / Hace falta un milagro!

Hola a todos,

Faltan sólo 6 días para que el plazo termine.

Aunque sumando las aportaciones que hemos recibido directamente en nuestra tienda, llegamos a algo más de 3.500,00 euros, aún estamos muy lejos del objetivo.

Con todo, no perdemos la ilusión.

Vamos a por el milagro!

seguir llegint

#02 / Seguimos!

Hola a todos!

Ya somos 32! Muchas gracias a todos!

Hemos llegado más o menos al 25% de nuestro objetivo. Aún estamos lejos de conseguirlo pero seguimos con toda la ilusión del mundo.

Os pedimos, a vosotros que sois unos convencidos del proyecto, que nos ayudéis a difundir la idea y a convencer a amigos y familiares para que se unan a nosotros!

Ya lo sabemos, pedimos mucho, pero nos quedan sólo 26 días!

Mil gracias!

seguir llegint

#01 / ¡Muchas gracias!

Muchas gracias a tod@s!

Ya somos 18 personas apoyando el proyecto, mas de 100 personas han compartido la campaña en redes.

Os lo agradecemos mucho.

Os agradecemos muy sinceramente que hayáis confiado en nuestro libro, que hayáis colaborado para intentar convertirlo en realidad.

Aún nos queda camino por recorrer y, por esto, os pedimos un esfuerzo más: difundid el proyecto y ayudadnos a conseguir más mecenas convenciendo a amigos para que se unan al proyecto.

Muchas gracias y ¡pasad un buen domingo!

seguir llegint
Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies