❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

Estàs llegint Ferran Adrià amb la Cuina Crowdfunding!

Ferran Adrià amb la Cuina Crowdfunding!

el 16 Octubre 2013 a Novetats Verkami

Ferran Adrià va celebrar la publicació del llibre fet amb crowdfunding Cuina Catalana que es presentarà el proper 22 d'Octubre a Barcelona.

El llibre, que conta amb un pròleg seu, va ser finançat a verkami fa poc més de tres mesos i va aconseguir recaptar més de 30.000€.

Els nombrosos consells que en Ferran ha dedicat als seus autors, han fet que aquesta obra sigui realment un mirall de la Nova Cuina Catalana ple de receptes per a que les puguis cuinar a casa teva.

La Cuina Catalana és la producció més ambiciosa realitzada fins ara sobre la Cuina Catalana actual, amb 400 pàgines, més de 1.000 fotos úniques i 168 receptes dels 14 cuiners catalans més prestigiosos: Joan i Jordi Roca, Carme Ruscalleda y Raül Balam, Xavier Pellicer, Quim Hernández, Paco Pérez, Ramon Freixa, Carles Abellán, Joan Bosch, Nandu Jubany, Oriol Rovira, Ada Parellada, Fina Puigdevall y Pere Planagumà, Jaume Subirós y Carles Gaig.

Deliciós!

Cuina Catalana (2013) Editorial Ínfima Edit: Fotografies Carles Allende - Textos Paco Marfull - Disseny Xavier Corretjé

6 comentaris

Inicia sessió o Registra't per comentar aquesta entrada.

  • tiendas online madrid

    tiendas online madrid

    más de 9 años

    Interesante articulo . Aprendo algo con cada blog todos los días. Siempre es estimulante poder devorar el contenido de otros escritores. Desearía usar algo de tu articulo en mi web, naturalmente pondré un enlace , si no te importa. Gracias por compartir.

  • Solarix

    Solarix

    más de 12 años

    ¿ Financiado por ERC para promocionar la "identidad catalana" ?

  • Adrià Sala

    Adrià Sala
    Verkami

    más de 12 años

    Hola Vanesa, si eres mecenas del proyecto puedes escoger entre las dos versiones la castellana o la catalana. Si no llegaste a tiempo, puedes comprar la versión castellana aquí en su página web: http://infima.abakos.net/shop/catalogo.

    Un abrazo y a disfrutar con las recetas en casa!

  • Vanesa

    Vanesa

    más de 12 años

    Muy buenas tardes! Qué apetecible!

    Podremos disfrutarlo en castellano?

  • Adrià Sala

    Adrià Sala
    Verkami

    más de 12 años

    Hola Maricruz!

    El acto, según nos ha notificado la editorial del libro Ínfima Edit (autores del proyecto), será un acto semiprivado, para mecenas del proyecto, por lo que si eres mecenas ya se pondrán en contacto contigo. Si no es así, seguro que habrá más presentaciones. Para estar al día de ellas puedes suscribirte a su newsletter en su página web: http://infima-edit.es

    Un abrazo!

  • Maricruz

    Maricruz

    más de 12 años

    ¿A qué hora y dónde será la presentación del libro el día 22 de octubre?

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies