❗️Para poder empregar Verkami debes facelo dende outro navegador. Instala ou entra desde: Microsoft Edge, Chrome ou Firefox. Microsoft deixou de actualizar o navegador Internet Explorer que estás empregando e deixou de ser compatible coa maioría dos sitios web.

Documentário '15 anos da Fundaçom Artábria'

Pensamos que os 15 anos de atividade merecem umha pequena reflexom e a sua plasmaçom num documentário que fique para a história dos movimentos sociais galegos. Haverá entrevistas, material de arquivo e inédito sobre a história da Fundaçom Artábria.

Fundaçom Artábria

Un proxecto de

Categoría

Creado en

0
segundos
182
Achegas
5.155€
De 5.000€
Achega ao proxecto

Elixe a túa recompensa

Ou apoiao cunha doazón

Achega sen recompensa
Fai unha doazón altruísta ao proxecto xa que simplemente queres axudar a facelo realidade:

FUNDAÇOM ARTÁBRIA: 15 ANOS DE TRABALHO SOCIAL POLA LÍNGUA E A CULTURA DA GALIZA

POR QUÊ ESTE DOCUMENTÁRIO?

Pensamos que os 15 anos de atividade merecem umha pequena reflexom e a sua plasmaçom num documentário que fique para a história dos movimentos sociais galegos.

QUE QUEREMOS FAZER?

Queremos fazer um trabalho audiovisual profissional, contando com um orçamento de 5.000 euros para contratar todo o necessário para esse fim.

Haverá entrevistas, material de arquivo e inédito sobre a história da Fundaçom Artábria.

A obra resultante será posta à venda praticamente a preço de custo para facilitar a sua distribuiçom por toda a Galiza. Será ao mesmo tempo umha homenagem ao trabalho feito e um incentivo para outros coletivos que fam trabalhos similiares noutros pontos da Galiza, seguramente em parte inspirados na trajetória da Fundaçom Artábria.

Para isso, precisamos da tua colaboraçom...

UM POUCO DE HISTÓRIA

A Fundaçom Artábria inaugurou em 1998 umha nova geraçom de centros sociais criados à margem das instituiçons, por iniciativa de coletivos comprometidos com o idioma da Galiza, que desde essa altura se estendêrom um pouco por todo o País.

A Fundaçom Artábria nasceu da transformaçom da Associaçom da Língua Artábria, por sua vez criada em 1992, para realizar um trabalho de socializaçom do uso da língua galega ou galego-portuguesa na cidade de ferrol e na comarca de Trasancos.

O projeto concretizou-se na abertura de um centro social como espaço físico para a dinamizaçom lingüística e cultural, na cidade de Ferrol. Concertos, palestras, debates, exposiçons, festas e festivais, tanto no interior do centro social como em espaços públicos de Ferrol, Narom e doutros concelhos da comarca de Trasancos, assim como a ediçom de materiais formativos e divulgativos, dérom corpo durante todos estes anos à atividade sociocultural da Fundaçom Artábria.

Polo nosso centro social ou por outros espaços próprios e públicos, passárom e colaborárom grande número de músicos, artistas plásticos, atores e atrizes, ativistas sociais e muitas pessoas e coletivos relevantes na movimentaçom social galega. Também lançamos e assentamos iniciativas como o Festival da Terra e da Língua, realizado anualmente em Narom há 14 anos e reconhecido nacionalmente polo seu apoio aos grupos musiciais galegos e à música feita em galego.

Quico Cadaval, Leandro Lamas, Manuel Maria, Roberto Vidal Bolaño, Míni e Mero, Uxia Senlle, Carlos Taibo, Ugia Pedreira, Séchu Sende, Xaquín Marín, Maria Manuela, Fred Martins, Carlos Blanco, Xurxo Souto, Candido Pazó, Zënzar, Ruxe Ruxe, Nao, Skárnio, The Homens, Os Cempés, Betagarri, Inadaptats, Machina, Lamatumba, Sés... figuras das mais diversas expressons da cultura da Galiza e internacionais participárom em iniciativas organizadas no nosso centro social ou noutros espaços públicos da comarca de Trasancos por iniciativa da Fundaçom Artábria.

Duas geraçons de ativistas sociais e culturais participárom e participam na dinamizaçom do labor realizado ao longo de todo o ano, sem fins lucrativos e com afám de normalizar plenamente a nossa língua e a nossa cultura nacionais.

Mais informaçom sobre o trabalho da Fundaçom Artábria:
Página web / Wikipedia / Facebook / Twitter

Preguntas frecuentes

Ainda non hai ningunha pregunta publicada.

¿Tes algunha outra dúbida ou pregunta?

Pregunta ao autor/a

2 comentarios

Si xa eres mecenas, iniciar sesión para comentar.

  • Óscar Abal Días

    Óscar Abal Días

    máis de 9 anos

    bom día! eu colaborei coma "mecenas" e gostaría de reciber o dvd do documentário. qual é a milhhor forma de conseguer?

  • valentimfagim

    valentimfagim

    case 10 anos

    Como está o processo do documentário? Estamos com vontade de o ver. Um abraço.

#09 / Estrea do documentário 24 de outubro

Car@s companheir@s,

Car@s amig@s,

A Fundaçom Artábria quer convidar-te à estreia do documentário sobre os 15 anos do nosso projeto sócio-cultural e que se projetará o próximo 24 de outubro às 20.00hs no Cine Duplex de Ferrol.

Devido a capacidade da sala pregamos confirmaçom de assistência antes da segunda-feira 20 de outubro.

Podes fazer a tua confirmaçom escrevendo para o mail [email protected]

Esperando contar contigo, recebei umha saudaçom da

Diretiva da Fundaçom Artábria

#08 / A Fundaçom Artábria a ponto de conseguir os 5 mil euros necessários para realizar o vídeo dos 15 anos da entidade

A Fundaçom Artábria fai neste ano 2013 quinze anos desde que abriu o seu Centro Social e iniciou as suas atividades como Fundaçom de Interesse Galego em Ferrol.

Com motivo do 15 aniversário, a Fundaçom Artábria lançou umha proposta através da internet: umha campanha de crowfunding para que com o contributo da base social defensora da língua e da cultura galega, conseguir 5 mil euros de orçamento para realizar um documentário.

A campanha tem umha duraçom de 40 dias e só terá êxito se se conseguirem os 5 mil euros na sua totalidade.

Quando faltam 9 dias para que conclua o prazo, a campanha conseguiu 4.100 euros, comprometidos por 136 pessoas de toda a Galiza que figérom contributos de diferente quantia para ajudar a atingir o objetivo económico.

ler máis

#07 / "15 palavras para 15 anos" de Xende Lôpez

Bonitas palavras do companheiro Xende Lôpez que podem ser o sentir de muitas das pessoas associadas na Fundaçom Artábria:

Língua, música, literatura, história, trabalho, censura, criminalizaçom, repressom, solidariedade, firmeza, camaradagem, amistade, amor, povo, País.

Estas, e nom outras, som as 15 palavras que eu utilizaria para fazer um (mui humilde) resumo dos 15 anos de história da Fundaçom Artábria. Das suas luzes e as suas sombras. Da sua funçom como referente para a apertura de decenas de centros sociais em todo o País. Do trabalho voluntário de tantos e tantos bons/as e generosos/as e da sua resistência contra os embates de imbéciles e escuros que nom nos entendem, nom ...

Umha traxectória e um trabalho que, cremos, devem contar com umha merecida homenagem. E é por isso, que da Fundaçom Artábria queremos realizar um documentário que fique para sempre como testemunha destes primeiros 15 anos de vida.

ler máis

#05 / Ganhador de ontem e novo sorteio hoje

O ganhador do sorteio de ontem foi Xende Lopes Teixeiro, de Ferrol, que se levará um DVD dos Zënzar.

As pessoas que fagam as suas achegas no dia de hoje entrarám no sorteio do livro de Begonha Caamanho "Circe ou o pracer do azul", assinado pola própria autora.

Queremos agradecer a Begonha, amiga da Fundaçom Artábria, a sua colaboraçom e mandar-lhe umha forte aperta.

#03 / Socializando o reintegracionismo: a experiência da Fundaçom Artábria

No ano 1999, produziu-se um debate em diversos meios de comunicaçom sobre a necessidade de reorientar os critérios para a fixaçom do padrom escrito galego. Entre os e as intervenientes naquele debate, estivo o primeiro presidente da nossa entidade, Maurício Castro, que publicou o seguinte artigo no semanário A Nosa Terra. Nele, fala do que fôrom os inícios da Fundaçom Artábria e do papel do reintegracionismo na actividade prática da mesma.

Socializando o reintegracionismo: a experiência da Fundaçom Artábria

Há algo novo a dizer no debate , construtivo e enriquecedor, que nos últimos meses envolve sectores sociais que de um jeito ou outro som pola normalizaçom lingüística? A maior parte das pessoas que estám a intervir publicamente fam-no a favor de umha urgente modificaçom do padrom escrito… ler máis

#02 / Sorteio diário para as e os nossos mecenas

Desde amanhá, 21 de janeiro, realizaremos um sorteio entre as achegas realizadas no dia. Queremos desde já agradecer a todas as pessoas e colétivos que colaborarám nesta iniciativa. Inauguramos os agradecementos com os Zënzar.

Sorteio do dia 21 de janeiro:

1 DVD Zênzar ao vivo assinado polos integrantes deste histórico grupo do rock galego.

#01 / A Fundación Artabria busca financiamento para rodar un documental a través de Verkami

[Diário de Ferrol] http://www.diariodeferrol.com/articulo/ferrol/a-fundacion-artabria-busca-financiamento-para-rodar-un-documental-a-traves-de-verkami/20130119225419029029.html

A Fundación Artabria bota man do micromecenado para realizar un ambicioso proxecto audiovisual co que celebrar os seus quince anos de historia. A través da páxina web Verkami, calquera persoa interesada en colaborar economicamente con esta asociación cultural pode facelo. Hai posibilidade de facer aportacións desde os 5 ata os 500 euros. Cada unha delas ten distintas recompensas, desde o figurar nos títulos de crédito do DVD e na páxina web ata recibir catro copias, máis dúas camisetas da Fundación e unha noite nunha casa de turismo rural de Trasancos para dúas persoas.

A cantidade total que precisa a… ler máis

Utilizamos cookies propias esenciales para poder ofrecer nuestro servicio y de terceros para poder conocer el uso de la página. Política de Cookies