❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

lacapsadelsrecords

lacapsadelsrecords

Barcelona

Som una associació sense ànim de lucre i el nostre principal objectiu és dotar els hospitals de capsetes per tal que les famílies que pateixin una pèrdua perinatal puguin iniciar i posteriorment guardar una serie de records del seu fill o filla. Ara a més, volem oferir un recurs més pensat pels germans i germanes en dol.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies