❗️ Per poder utilitzar Verkami has de fer-ho des d'un altre navegador. Instal·la o entra desde: Microsoft Edge, Chrome o Firefox. Microsoft ha deixat d'actualitzar el navegador Internet Explorer que estàs utilitzant i ha deixat de ser compatible amb la majoria de llocs web.

CD Paradís

Vols formar part del Paradís de Divinas? Necessitem aportacions per l'edició de la banda sonora de Paradís, i tu pots fer-ho possible! Participa en aquest projecte de Verkami i emporta't les millors recompenses!

Divinas

Un projecte de

Categoria

Creat a

Arenys de Mar
0
segons
34
Aportacions
2.015€
De 2.000€
Aporta al projecte

Escull la teva recompensa

Dona-li suport amb una donació

Aporta sense recompensa
Fes una donació altruista al projecte sense rebre cap recompensa a canvi:

DIVINAS

Divinas és una companyia artística que neix el gener de 2004, i la formem Carla Móra, Marta Móra i Irene Ruiz. Ens especialitzem en el format de concerts teatralitzats amb música i estètica de la primera meitat del s. XX. Els nostres espectacles estan plens de glamour, música en viu, feminitat i diversió.

Durant els nostres 10 anys de trajectòria hem creat 4 espectacles que a dia d’avui seguim representant:

Sing! Sing! Sing! (2007)

Chocolat! (2009)

Enchanté! (2011)

Paradís (2013)

Hem actuat per tot l’Estat Espanyol i hem girat per Corea, Colòmbia, Mèxic, Egipte i Marroc.

Fem la nostra primera aparició a la gran pantalla col·laborant a la pel·lícula The Pelayos (2012).

Durant el 2012 i 2013 vàrem gravar els discs dels nostres espectacles Enchanté! i Chocolat!. Ara volem gravar i editar el disc del nostre espectacle Paradís.


PARADÍS

Paradís és el nostre quart espectacle. Una nova proposta on ens endinsem en la música ibèrica i llatina de la primera meitat del s. XX.

En aquesta ocasió interpretem cançons en català i castellà de gèneres tan populars com el cuplé, la copla o el pasdoble, i temes tan coneguts com Volver, La Bien Pagá, Francisco Alegre, La Tarara..., fins a un total de 20 cançons.

Dirigit per Martí Torras i amb text de Marilia Samper, Paradís destaca per la seva proximitat i comicitat, amb cançons que han fet història al nostre país, i una bona dosi d’emotivitat.


CD PARADÍS

Tenim moltes ganes de gravar i editar el disc del Paradís per poder seguir compartint la nostra música amb el nostre públic. Per això durant aquesta tardor ens proposem gravar i editar les còpies del disc.

Nosaltres ens fem càrrec de les despeses de la gravació i amb la vostra col·laboració podrem editar les còpies.

En el projecte hi participaran els músics Federico Mazzanti, piano i Francesc Miralta, clarinet.

Dins el repertori hi trobem versions de grans clàssics com Francisco Alegre, La bien pagá, El vestir d’en Pasqual, La tarara, Couplets babilónicos, Violetas imperiales, Campanera, Volver...

Tornem a gravar a l' Estudi Laietana amb el tècnic Jordi Grifell.


CALENDARI

Tenim previst gravar aquest mes d'octubre i tenir les còpies a mitjans de novembre.


ENLLAÇOS

Ens pots trobar a:
· la web
· la nostra pàgina de facebook
· el nostre canal de youtube
· el twitter de la companyia

Contractació:
· Magnetica Management

Preguntes freqüents

Encara no n'hi ha cap publicada

Tens algun altre dubte o pregunta?

Pregunta a l'autor/a

0 comentaris

Si ja ets mecenes, Inicia sessió per comentar.

Fem servir cookies pròpies essencials per poder oferir el nostre servei i de tercers per conèixer l'ús de la pàgina. Política de cookies